LOGNTRADE: Zawarcie umowy na wdrożenie platformy zakupowej w Banku BGŻ S.A.

opublikowano: 2013-09-02 14:04

Zawarcie umowy na wdrożenie platformy zakupowej w Banku BGŻ S.A. Zarząd Spółki LOGINTRADE S.A. z siedzibą we Wrocławiu (dalej: \"Spółka\", \"Emitent\"), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 6/2013 z dnia 9 maja 2013 r. (w którym Spółka poinformowała o wygraniu przetargu na obsługę procesu zamówień oraz zakupów w Banku BGŻ S.A.) informuje, że w dniu 2 września 2013 r. Spółka podpisała umowę z Bankiem BGŻ S.A. na wdrożenie platformy zakupowej. W ramach realizacji przedmiotowego projektu Emitent wdroży swoje rozwiązanie wspierające proces zakupów korporacyjnych - platformę zakupową, która obsłuży proces zamówień oraz zakupów korporacyjnych w Banku BGŻ S.A Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu ,,Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect\".

Osoby reprezentujące spółkę:

  • Tomasz Wudarzewski-Prezes Zarządu
  • Michał Szlachcic-Wiceprezes Zarządu