LinkedIn znalazł się w czołówce sieci społecznościowych. Ok. 80 proc. nowych użytkowników pochodzi spoza Stanów Zjednoczonych. Platforma oferuje bezpłatne członkostwo, ale dostępna jest również wersja premium.
Innowacje AI dla subskrybentów
Członkowie korzystający z pakietu za 39,99 USD miesięcznie, będą mieli dostęp do nowych funkcji opartych na sztucznej inteligencji, które podpowiedzą, czy jest się dobrym kandydatem na dane stanowisko. System będzie też sugerował zmiany, które pomogą uczynić profil danego użytkownika bardziej konkurencyjnym na rynku pracy.
Narzędzie ma pomóc odejść od “zwykłego przeglądania ofert pracy w poczuciu niepewności i osiągnąć ogromne postępy w ciągu zaledwie jednej sesji, aż do interakcji”, jak wyjaśnił Tomer Cohen, dyrektor ds. produktu LinkedIn.
Różne wnioski dla różnych branż
Na platformie pojawił się również przycisk, który podsumowuje długie posty w kilku kluczowych punktach dostosowanych do każdego użytkownika, np prezentując inne wnioski specjaliście ds. sprzedaży niż maklerowi giełdowemu.