Wartość oferty to 2 mln zł, a cały program emisji wart jest do 2,5 mln EUR. Zapisy przyjmowane są do 3 lutego, termin wykupu papierów to 2 lata, a wartość nominalna jednej obligacji to 1 tys. zł. Oprocentowanie jest stałe i sięga 9,5 proc. W 2015 r. zarząd zakłada osiągnięcie 24,5 mln zł przychodów i 3,5 mln zł zysku netto. Prognoza zysku netto na 2014 r. po wynikach za trzeci kwartał została obniżona z 5,05 do 2,5 mln zł, co tłumaczono m.in. restrukturyzacją oraz niższą od założeń efektywnością współpracy z pośrednikami kredytowymi.
— W zeszłym roku z sukcesem zakończyliśmy proces restrukturyzacji, co przełożyło się wymiernie na naszą sytuację finansową. Zmieniliśmy nasz model działania, który jest teraz efektywniejszy i jednocześnie bezpieczniejszy. Przede wszystkim ograniczyliśmy koszty stałe, optymalizując zatrudnienie i plan rozwoju terytorialnego. Obecnie skupiamy się na rozwoju współpracy z pośrednikami kredytowymi, jednocześnie uczyniliśmy ich współodpowiedzialnymi za współpracę z naszymi klientami — mówi Jarosław Konopka, prezes Marki. © Ⓟ