McLaren robi co innego, przynosi więcej pracy własnie na Wyspy, otwierając fabrykę komponentów z kompozytów w północnej Anglii.

Zespół występujący w Formule 1, przeniesie produkcję podwozia z włókna węglowego do nowej fabryki w pobliżu Sheffield, od dostawcy z Austrii. Decyzja została podjęta jeszcze przed referendum w sprawie opuszczenia Unii Europejskiej w 2016 r., ale z różnych przyczyn, plany zostały opóźnione.
McLaren zainwestował 50 mln funtów (65 mln USD) w zakład Yorkshire, tworząc drugą fabrykę w Wielkiej Brytanii obok linii produkcyjnej i centrum technicznego firmy w Woking, niedaleko Londynu, która jest także centrum dla motorsportu. Firma obok Ferrari jest czołowym teamem w F1.
Około 90 proc. produkcji McLarena jest wysyłanych na eksport, głównie do USA, UE, Chin i Japonii.
Zakład Sheffield osiągnie pełne moce produkcyjne na początku roku 2020, podnosząc średni udział każdego McLarena zbudowanego z części pochodzących z Wielkiej Brytanii z 50 proc. wartości do 58 proc