Złoty Bankier to najbardziej kompleksowy, merytoryczny i obiektywny ranking, w którym oceniana jest jakość obsługi klienta, produkty oraz sposób komunikacji marketingowej, a także bezpieczeństwo i innowacyjność. To XII edycja rankingu organizowanego przez „Puls Biznesu” i Bankier.pl.
Zwycięzcę w kategorii głównej - Złoty Bank - wyłoniło badanie wielokanałowej jakości obsługi, przeprowadzone metodą tajemniczego klienta przez firmę Kantar, partnera merytorycznego rankingu. Zobacz, które banki najlepiej obsługują klientów, i przeczytaj wywiad ze zwycięzcą.
Eksperci wskazali banki stosujące najlepsze rozwiązania w sferze bezpieczeństwa serwisów cyfrowych.
Wybrali też najciekawsze i najbardziej użyteczne innowacje fintech.
W czterech kategoriach produktowych szczegółowej oceny dokonywali redaktorzy serwisu Bankier.pl, którzy na co dzień analizują produkty finansowe.
Dowiedz się, który bank oferuje:
O przyznaniu statuetek Złoty Bankier w kategoriach „najlepszy spot reklamowy”, „social media” i „bank wrażliwy społecznie” zadecydowały głosy internautów i ekspertów branżowych.
O tym, jak zmieniła się bankowość i jakie stoją przed nią wyzwania, opowiada Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe, partner strategiczny rankingu.
Jak przebiegało badanie i jakie są główne wnioski dla poszczególnych banków i całego sektora, opowiada Hanna Piotrowicz, dyrektor w Kantar Polska.