KIEDY: 14 maja, 9:30 - 15:30
FORMA: Offlinowe, interaktywne warsztaty na których wcielisz się w rolę osoby odpowiedzialnej za stworzenie koncepcji kampanii marketingowej
GDZIE: Philip Morris w Warszawie, Inflancka 4C - nlisko metra Dworzec Gdański, połączeń tramwajowych i autobusowych
CO ZYSKASZ?
• Poznasz lepiej jakim jesteśmy pracodawcą
• Dowiesz się czym się zajmujemy i jakie mamy rekrutacje na staże
• Rozwiążesz z nami praktyczny business case, który da Ci konkretną dawkę wiedzy
• Będziesz mogła/mógł poznać nasze ekspertki oraz ekspertów, którzy podzielą się z Tobą wiedzą
• Zdobędziesz szansę wzięcia udziału w rekrutacji na płatny program stażowy, który umożliwi Ci zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego
CO JESZCZE MOŻE CIĘ SKUSIĆ?
Przekąski, Gadżety, Pizza time, szansa zaaplikowania na staże w działach:
• Marketing,
• Consumer insight
• Online Engagement Communication
Jest to jedyna okazja, żeby poznać nasze biuro oraz być może, przyszłych kolegów i koleżanki z pracy :)
KOGO SZUKAMY?
• Studentów_ki i absolwentów_ki (do 1 roku od ukończenia studiów) z kierunków Marketing, Zarządzanie, E-business, Socjologia, Statystyka, Ekonometria, Dziennikarstwo, Online Marketing
• Dostępność 14 maja – tego dnia odbędą się warsztaty;
• Dostępność w wymiarze 35 godzin tygodniowo. To wymiar czasu, który, jeśli zaprosimy Cię do udziału w programie stażowym w PMI, umożliwi Ci w pełni poznać pracę zespołu, do którego dołączysz, a także zapewni Ci czas na realizację własnych projektów pod okiem najlepszych specjalistek i specjalistów.
• Znajomość języka angielskiego w bardzo dobrym stopniu. Jesteśmy międzynarodową firmą, w której pracują przedstawiciele wielu narodowości a wielokulturowość jest wartością bardzo mocno obecną w naszej organizacji. Chcemy, żebyś podczas czasu, który z nami spędzisz mógł/mogła czerpać z tego w pełni.
Liczba miejsc na warsztaty jest ograniczona! Aplikuj >>TUTAJ<< - na Twoje zgłoszenie czekamy do 13 maja!