Czytasz dzięki

Prada dobrze radzi sobie w Chinach

Tadeusz Stasiuk
opublikowano: 11-09-2020, 13:29

Prada, producent i marka luksusowych dóbr znalazła mocne wsparcie w chińskim rynku. Pozwala jej to przetrwać trudny okres po kryzysie wywołanym pandemią koronawirusa, donosi Reuters.

Patrizio Bertelli, dyrektor wykonawczy włoskiej grupy produkującej m.in. odzież podkreślił, że sprzedaż marki w Państwie Środka mocno odbiła odkąd ponownie otwarte zostały salony Prady w marcu, po lockdownie tamtejszej gospodarki. Udało się jej już przekroczyć poziomy z 2019 r.

Prada
Zobacz więcej

Prada fot. ARC

Licząc od początku br. notujemy mocny, dwucyfrowy wzrost przychodów. Od marca przyspieszył on do ponad 60 proc. w kolejnych miesiącach – powiedział Bertelli, dodając, że wiele wskazuje na to, iż trend utrzyma się.

Firma pochwaliła się, że w dzień chińskich Walentynek, który przypadł na 25 sierpnia odnotowała historyczny rekord sprzedaży. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane