Czytasz dzięki

PZU nie spieszy się z nową strategią

Ubezpieczeniowy lider pokazał lepszy zysk, niż spodziewał się rynek, ale nie sprecyzował zamiarów wobec Pekao i Aliora. Za rogiem czai się jeszcze cenowa walka o klienta biznesowego.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się: 

  • dlaczego PZU wypracowało znacząco wyższy zysk niż spodziewał się rynek 
  • dlaczego ubezpieczyciel zwleka z przedstawieniem nowej strategii 
  • jakie niebezpieczeństwa czyhają na biznes PZU
  • czy na rynku ubezpieczycieli rozpocznie się wojna cenowa  
  • jaki los czeka inwestycje PZU w aktywa bankowe 

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.