Start-up chce powstrzymać epidemię cukrzycy

GlucoActive zamierza już za rok sprzedawać bezinwazyjne glukometry. Wierzy, że na skalowanie produkcji zbierze 10 mln EUR przy wycenie sięgającej… 100 mln EUR.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • na jakim etapie komercjalizacji produktów jest GlucoActive
  • na jaki model sprzedaży się zdecydował i gdzie chce ją prowadzić
  • jaki jest cel bieżącej rundy inwestycyjnej, a w czym spółce ma pomóc kolejna, znacznie większa
  • jak potencjał rynku, na który chce wejść startup, ocenia zarządzający funduszem

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ