Na kwotę tę składało się 83 mln zł płatności wygenerowanych przez “Fishing Clash” i 25 mln zł przez “Hunting Clash”.
W kwietniu przychody wyniosły 43,5 mln zł, w maju 37,5 mln zł, a w czerwcu 42 mln z.

“Spółka dostosowała się do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych powodowanych zakończeniem lockdownu, utratą graczy w Rosji i na Białorusi, globalnym wzrostem inflacji oraz wyższymi kosztami pozyskania graczy w segmencie gier mobilnych, co miało swój istotny wpływ na wyniki osiągnięte w maju br. Pozytywne efekty wprowadzonych przez spółkę zmian widoczne są w wynikach czerwca 2022, kiedy łącznie płatności Fishing Clash i Hunting Clasha wzrosły o 14,2 proc. w porównaniu z majem 2022” - podano.
W I kwartale 2022 r. przychody spółki wyniosły 150 mln zł, co przełożyło się na 25,6 mln zł zysku netto.
Gra na półkę
W oddzielnym komunikacie Ten Square Games poinformował o zamknięciu prac nad grą “Footbal Elite”.
“Decyzja o zamknięciu projektu została podjęta po przeprowadzeniu w czerwcu analizy kosztów marketingowych w zestawieniu z potencjałem rynkowym i zaangażowaniem graczy, którzy mogli testować nową grę. W ocenie Zarządu optymalizacja projektu zajęłaby wiele miesięcy, a poniesione koszty byłyby niewspółmierne do potencjalnych przychodów i rozmiaru segmentu tego typu gry” - napisano w wyjaśnieniu.
Na 30 czerwca wartość skapitalizowanych kosztów związanych z produkcją gry wyniosła około 8,5 mln zł. Spółka dokona odpisu z tytułu utraty wartości aktywa niematerialnego w tej samej wysokości pod datą 30.06.2022 r.
“Sugerując się ostatnimi odczytami z portalu Sensor Tower powyższy odczyt jest delikatnie poniżej naszych oczekiwań, natomiast dużym rozczarowaniem jest decyzja o zamknięciu prac nad Football Elite i odpisem w wysokości ok. 8,5 mln zł” - napisał w porannym komentarzu Krzysztof Tkocz, analityk DM BDM.