TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego

DI
opublikowano: 2010-08-10 15:51

Jak uwolnić swój potencjał, wzbogacić relacje z innymi i wzmocnić poczucie własnej wartości? Dlaczego powinieneś kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w książce Huberta K. Rampersada "TY - marka inna niż wszystkie" (Onepress).

Autor przekonuje, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna. Musi zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości, wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia — dzięki takiej postawie będziesz automatycznie przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.

TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
None
None