PB Po Godzinach
Partnerem cyklu EKO jest logo Provident

W Hongkongu do wygrania mieszkanie warte 6 mln zł, jeśli miasto osiągnie cel szczepień

  • PAP
opublikowano: 30-07-2021, 12:10

Firmy deweloperskie w Hongkongu ogłosiły w piątek, że przekażą apartament o wartości 12 mln HKD (6 mln zł) na loterię dla osób zaszczepionych przeciw Covid-19 - ale pod warunkiem, że do końca września pierwszą dawkę przyjmie 5 mln z 7,5 mln mieszkańców miasta.

fot. Lui Siu Wai/Xinhua via ZUMA Wire/Forum
fot. Lui Siu Wai/Xinhua via ZUMA Wire/Forum

To kolejna oferta mająca zachęcać do szczepień, przedstawiona przez charytatywną filię Sino Group i firmę Chinese Estates Holdings. W maju firmy przekazały już na loterię szczepień nowe jednopokojowe mieszkanie o wartości 10,8 mln dolarów hongkońskich (5,4 mln zł).

Losowanie pierwszego mieszkania ma się odbyć 8 września. W loterii mogą wziąć udział dorośli rezydenci Hongkongu, którzy przyjmą dwie dawki przed końcem sierpnia.

Drugie mieszkanie, również na powstającym osiedlu Grand Central w dzielnicy Kwun Tong, ma powierzchnię 43 metrów kwadratowych i wyceniane jest na 12 mln HKD (6 mln zł). Będzie jednak do wygrania tylko, jeśli Hongkong jako miasto osiągnie przedstawiony przez deweloperów cel.

Do czwartku pierwszą dawkę szczepionki przeciw Covid-19 przyjęło w Hongkongu 3,16 mln ludzi. Zastrzyki są darmowe, a mieszkańcy mogą wybierać między preparatem firm Pfizer/BioNTech a specyfikiem chińskiego koncernu Sinovac. Jednak wielu niechętnie odnosi się do szczepień, co wiązane jest z nieufnością wobec władz.

Nagrody dla zaszczepionych zaoferowało wiele firm działających w Hongkongu. Według informacji miejscowej prasy do wygrania na loteriach będą – oprócz jednego lub dwóch mieszkań – także samochód marki Tesla, darmowe noclegi w hotelach i przeloty, bony zakupowe, sztabki złota i prywatna impreza na pokładzie lecącego nad miastem samolotu pasażerskiego.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane