W Rosji wydatki na reklamę w Internecie większe niż w TV

aktualizacja: 13-11-2017, 10:47

Rosja właśnie dołączyła do krajów, w których wydatki na reklamę w Internecie są już większe niż wydatki na reklamę w telewizji.

W trzecim kwartale w Rosji wydatki na reklamę internetową wynosiły 41 mld rubli (2,51 mld zł). W tym samym czasie na reklamę telewizyjną wydano 36,5 mld rubli, poinformowały Wiedomosti.

W okresie styczeń-wrzesień wydatki na reklamę w Internecie sięgnęły 115-116 mld rubli (7,05-7,11 mld zł) i były o 23 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wydatki na reklamę telewizyjną sięgnęły w tym samym okresie 116-117 mld rubli, ale rosły tylko o 13 proc. Łącznie rosyjski rynek reklamowy osiągnął wartość 258 mld rubli w okresie dziewięciu miesięcy roku. Aleksiej Kowyłow, szef rosyjskiego stowarzyszenia agencji reklamowych poinformował, że w tym roku rynek reklam w mediach w Rosji może osiągnąć rekordową wartość 400 mld rubli i wzrosnąć o 14 proc., najwięcej od 2011 roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, moscowtimes.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / W Rosji wydatki na reklamę w Internecie większe niż w TV