Klub zamierza pozyskać ze sprzedaży długu 275 mln EUR, który ma obejmować zabezpieczone obligacje o 5-letnim terminie zapadalności. Zdobyte tą drogą środki mają posłużyć spłacie zobowiązań o wartości 215,5 mln EUR oraz dywidendy w wysokości 2,6 mln EUR.

Wcześniej inne dwa czołowe kluby włoskiej Serie A zdecydowały się na sprzedaż obligacji. Były to Inter Mediolan oraz Juventus Turyn. Klub z Mediolanu sprzedał obligacje o wartości 300 mln EUR w grudniu 2017 r. zaś Juventus w lutym bieżacego roku pozyskał 175 mln EUR.
Eksperci podkreślają, że tego typu papiery dłużne stanowią ryzyko dla inwestorów, gdyż mogą zostać „trafione” np. prze kontuzję czołowego gracza lub niespodziewaną porażkę. Ten drugi przypadek szczególnie był widoczny po kwietniowym odpadnięciu Juventusu z Ligii Mistrzów, co doprowadziło do wzrostu ceny obligacji.
Roma wygenerowała wpływy środków pieniężnych w wysokości 229,5 mln EUR w roku zakończonym w marcu i zgodnie z prezentacją NetRoadshow zwróciła 213,5 mln EUR środków pieniężnych na obsługę zadłużenia.
Klub trzykrotnie zdobył Mistrzostwo Włoch, po raz ostatni w 2001 r. Głównymi sponsorami Romy są Qatar Airways QCSC, Nike i Hyundai Motor.