Czytasz dzięki

Booksy przejęło GoPanache

opublikowano: 06-08-2020, 22:00

Aplikacja do rezerwacji usług wchłonęła konkurenta działającego głównie za oceanem.

Booksy w Polsce jest uznawane za jeden z najlepiej rokujących rodzimych start-upów. Choć firma w związku z pandemią koronawirusa i lockdownem, który zamroził działalność obsługiwanych przez nią przedsiębiorców, zrobiła kilka kroków wstecz, teraz zaczyna nadrabiać straty. Przedstawiciel Booksy potwierdził, że spółka przejęła GoPanache, czyli platformę wywodzącą się ze Stanów Zjednoczonych o profilu analogicznym do Booksy, łączącą profesjonalistów z lokalnymi klientami. A rynek amerykański jest dla Booksy dość istotny — stąd czerpie najwięcej przychodów. Jest obecna takżem.in. w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Hiszpanii i Polsce.

Stefan Batory, prezes Booksy, szuka sposobu na wprowadzenie firmy na
dawny tor. Biznesowa aktywność spółki w ostatnich miesiącach jest więc spora.
Zobacz więcej

NADRABIANIE STRAT:

Stefan Batory, prezes Booksy, szuka sposobu na wprowadzenie firmy na dawny tor. Biznesowa aktywność spółki w ostatnich miesiącach jest więc spora. Fot. ARC

Obecnie Booksy próbuje wyjść na prostą. Główny obsługiwany przez nią sektor usług fryzjerskich, barberskich i kosmetycznych nadal jest osłabiony, co bezpośrednio przekłada się na przychody start-upu. Firma, która czasowo straciła źródło dochodów, szybko jednak znalazła klientów z nowej branży. Zainteresowanie rezerwacją wizyt za pośrednictwem aplikacji wykazały instytucje finansowe i banki. Spółka w połowie lipca poinformowała o rozpoczęciu współpracy z ANG Spółdzielnią, organizacją pośrednictwa finansowego i ubezpieczeniowego.

Spółdzielnia współpracuje z ok 900 ekspertami finansowymi i spotkania z nimi będą rezerwowane na Booksy. Wcześniej na platformę rezerwacyjną zdecydował się wejść Alior Bank. Wizyty z klientami indywidualnymi i mikroprzedsiębiorcami w części swoich oddziałów umawia przez aplikację już od końca maja. Współpraca Booksy z bankowością rozpoczęła się od kontraktu podpisanego z bankiem BNP Paribas kilka tygodni przed ogłoszeniem partnerstwa z Aliorem.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane