Brytyjczycy najczęściej obecni na płatnych stronach futbolowych w czasie Mundialu

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 2006-08-02 15:12

Brytyjscy internauci najczęściej odwiedzali płatne serwisy futbolowe w czasie Mistrzostw Świata w Niemczech - poinformowała w środę agencja badawcza Nielsen/NetRatings.

Brytyjscy internauci najczęściej odwiedzali płatne serwisy futbolowe w czasie Mistrzostw Świata w Niemczech - poinformowała w środę agencja badawcza Nielsen/NetRatings.

Według raportu agencji, internauci szukali głównie transmisji meczów poprzez telewizję internetową (IPTV), relacji meczów na portalach internetowych, informacji i statystyk. Brytyjscy fani piłki nożnej spędzili na płatnych stronach futbolowych najwięcej czasu, bo średnio ponad 9 minut.

Jednak, według raportu, rekord pojedynczych wejść na płatne strony futbolowe w czasie Mistrzostw Świata 2006 należy do Australijczyków.

13 czerwca, podczas meczu z Japonią, w czasie 100 minut płatne strony WWW poświęcone Mistrzostwom Świata odwiedziło 200 tys. australijskich miłośników futbolu. Przed meczem z Brazylią na te same strony weszło 155 tys. australijskich fanów piłki nożnej. Jest to około 1,5 raza więcej niż średnia odwiedzin płatnych stron futbolowych przez brytyjskich fanów futbolu przed meczem ich drużyny.

Według nieoficjalnych szacunków FIFA, dochody z transmisji internetowych, sprzedaży pamiątek poprzez Internet i płatnych treści internetowych w czasie Mistrzostw Świata 2006 wyniosły około 100 mln GBP.

Internauci-fani futbolu na płatnych stronach www w czasie Mistrzostw Świata wNiemczech   Internauci     ilość    ilość stron   czas spędzony               (tys.)   na internautę na stronach   Brytyjczycy     938     17            09:22Niemcy          770      5            02:47Hiszpanie       637     12            07:05Brazylijczycy   485      7            03:22Włosi           475     10            03:53Australijczycy  117     10            04:38.