CCTOOLS: Zawarcie umowy znaczącej z Raiffeisen Bank Polska S.A.
opublikowano: 2012-07-06 15:30
Zarząd Call Center Tools S.A. (\"Emitent\" lub \"Spółka\") informuje, iż w dniu dzisiejszym podpisał umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o rozwiązanie Emitenta o nazwie \"ZIP\" z Raiffeisen Bank Polska S.A. Umowa została zawarta na okres 24 miesięcy. Szacowana wartość zawartego kontraktu przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta w skali roku. Specyfika zastosowanego rozwiązania sprawia, iż skala jego zastosowania przekłada się wprost proporcjonalnie na generowane przychody. Klient będzie wykorzystywał rozwiązanie \"ZIP\" przede wszystkim w obszarze windykacji.
Raiffeisen Bank Polska S.A. jest jednym z największych banków w Polsce z sumą bilansową przekraczającą 32,8 mld złotych. Kontrakt z tak znaczącym klientem dobrze rokuje w już prowadzonych negocjacjach z podobnej wielkości instytucjami.
Podstawa prawna:
§3 ust. 2 pkt. 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu \"Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect\".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Anna Kosiorek-Czajka - Członek Zarządu