KRUK S.A.: Ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia KRUK S.A. wraz z projektami uchwał

opublikowano: 2025-05-23 15:42

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Spis załączników:
1_ogloszenie_o_zwolaniu_ZWZ_na_23.06.2025.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
2__projekty_uchwal_na_ZWZA_23.06.2025.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
2_6_Sprawozdanie_RN_za_2024.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
2_10_Uchwala_RN_nr_28_2025_ocena_wniosku_zarzadu_ws._podzialu_zysku_za_2024.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
2_12_Raport_Spr._o_wynagrodzeniach_Kruk_S.A._za_2024r__.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
2_12_Sprawozdanie_o_wynagrodzeniach.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
2_Uchwala_RN_nr_31_2025_ocena_projektow_uchwal_na_ZWZA.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
6_informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
ENG_1_kruk_sa_ogm_convening_23.06.2025.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
ENG_1_appendix_to_the_notice_of_convening_AGM_23.06.2025.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
ENG_2_6_Supervisory_Boards_Report_for_2024.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
ENG_2_10_SBs_res._assessment_of_the_MBs_motion_allocation_of_net_profit_for_2024.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
ENG_2_12_Independent_auditors_report_on_remuneration_for_2024.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
ENG_2_12_Report_on_remuneration_for_2024.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
Eng_2_draft_resolutions_23.06.2025.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
ENG_2_SBs_resolution_providing_opinion_on_draft_resolutions_for_AGM_23.06.2025.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
ENG_6_information_on_processing_of_personal_data.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 32 / 2025
Data sporządzenia: 2025-05-23
Skrócona nazwa emitenta
KRUK S.A.
Temat
Ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia KRUK S.A. wraz z projektami uchwał
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Działając na podstawie art. 399 § 1 w zw. z art. 395 § 1 i 2 Kodeksu spółek handlowych oraz §16 ust. 3 Statutu Spółki, Zarząd KRUK S.A. (Emitent) zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie KRUK S.A., które odbędzie się w dniu 23 czerwca 2025 roku, o godz. 11.00, we Wrocławiu, w siedzibie Spółki, ul. Bolkowska 3, z następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
2) Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
3) Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał.
4) Przyjęcie porządku obrad.
5) Prezentacja przez Zarząd Spółki wyników finansowych Spółki oraz innych istotnych informacji zawartych w sprawozdaniu finansowym.
6) Rozpatrzenie Sprawozdania Rady Nadzorczej KRUK S.A. za rok 2024.
7) Rozpatrzenie jednostkowego sprawozdania finansowego Spółki KRUK S.A. za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2024 r. oraz podjęcie uchwały w sprawie jego zatwierdzenia.
8) Rozpatrzenie skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej KRUK za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2024 r. oraz podjęcie uchwały w sprawie jego zatwierdzenia.
9) Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu KRUK S.A. z działalności operacyjnej Grupy Kapitałowej KRUK i KRUK S.A. za 2024 rok oraz podjęcie uchwały w sprawie jego zatwierdzenia.
10) Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółki dotyczącego podziału zysku netto spółki KRUK S.A. za 2024 oraz rekomendacji Walnemu Zgromadzeniu Spółki przeznaczenia zysku netto Spółki za 2024 r. na wypłatę dywidendy dla akcjonariuszy oraz na kapitał zapasowy Spółki. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku netto spółki KRUK S.A. za 2024 rok oraz wypłaty dywidendy dla akcjonariuszy Spółki.
11) Podjęcie uchwał:
a) w sprawie udzielenia członkom Zarządu KRUK S.A. absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2024.
b) w sprawie udzielenia członkom Rady Nadzorczej KRUK S.A. absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2024.
12) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia opinii o Sprawozdaniu o wynagrodzeniach Członków Zarządu i Rady Nadzorczej KRUK S.A. we Wrocławiu za rok 2024.
13) Zamknięcie obrad.

Zarząd Spółki zdecydował o przeprowadzeniu obrad Walnego Zgromadzenia w siedzibie Spółki we Wrocławiu. Akcjonariusze mogą wziąć udział w Walnym Zgromadzeniu również przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.
W załączeniu Emitent przekazuje pełną treść ogłoszenia o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki dokonanego zgodnie z art. 402[2] KSH wraz z projektami uchwał oraz dokumentami, które mają być przedmiotem obrad.
Szczegółowa podstawa prawna: § 19 ust. 1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych […].
Załączniki
Plik Opis
1_ogłoszenie o zwołaniu ZWZ na 23.06.2025.pdf1_ogłoszenie o zwołaniu ZWZ na 23.06.2025.pdf Ogłoszenie o zwołaniu ZWZ
2_ projekty uchwał na ZWZA_23.06.2025.pdf2_ projekty uchwał na ZWZA_23.06.2025.pdf Projekty uchwał
2_6_Sprawozdanie RN za 2024.pdf2_6_Sprawozdanie RN za 2024.pdf RN_sprawozdanie z działalności w 2024 r.
2_10_Uchwała RN nr 28_2025 ocena wniosku zarządu ws. podziału zysku za 2024.pdf2_10_Uchwała RN nr 28_2025 ocena wniosku zarządu ws. podziału zysku za 2024.pdf RN_ocena wniosku zarządu o podziale zysku za 2024 r.
2_12_Raport_Spr. o wynagrodzeniach Kruk S.A. za 2024r__.pdf2_12_Raport_Spr. o wynagrodzeniach Kruk S.A. za 2024r__.pdf Audytor_atestacja w zakresie oceny Sprawozdania o wynagrodzeniach Członków Zarządu i Rady Nadzorczej Kruk S.A. za 2024 rok
2_12_Sprawozdanie o wynagrodzeniach.pdf2_12_Sprawozdanie o wynagrodzeniach.pdf Sprawozdanie o wynagrodzeniach
2_Uchwała RN nr 31_2025_ocena projektów uchwał na ZWZA.pdf2_Uchwała RN nr 31_2025_ocena projektów uchwał na ZWZA.pdf RN_ocena projektów uchwał
6_informacja o przetwarzaniu danych osobowych.pdf6_informacja o przetwarzaniu danych osobowych.pdf Informacja RODO
ENG_1_kruk_sa_ogm_convening 23.06.2025.pdfENG_1_kruk_sa_ogm_convening 23.06.2025.pdf AGM_Convening
ENG_1_appendix to the notice of convening AGM_23.06.2025.pdfENG_1_appendix to the notice of convening AGM_23.06.2025.pdf Rules of remote participation in the General Meeting
ENG_2_6_Supervisory Board's Report for 2024.pdfENG_2_6_Supervisory Board's Report for 2024.pdf SB_report for 2024
ENG_2_10_SB's res._assessment of the MB's motion_allocation of net profit for 2024.pdfENG_2_10_SB's res._assessment of the MB's motion_allocation of net profit for 2024.pdf SB_assessment of the Management Board’s motion regarding allocation of KRUK S.A.’s net profit for 2024
ENG_2_12_Independent auditors report on remuneration for 2024.pdfENG_2_12_Independent auditors report on remuneration for 2024.pdf Independent auditor’s report on Report on Remuneration of Members of the Management Board and Supervisory Board of Kruk S.A. for 2024
ENG_2_12_Report on remuneration for 2024.pdfENG_2_12_Report on remuneration for 2024.pdf Report on remuneration
Eng_2_draft resolutions_23.06.2025.pdfEng_2_draft resolutions_23.06.2025.pdf Draft resolutions
ENG_2_SB's resolution_providing opinion on draft resolutions for AGM_23.06.2025.pdfENG_2_SB's resolution_providing opinion on draft resolutions for AGM_23.06.2025.pdf SB_provide an opinion on draft resolutions for AGM
ENG_6_information on processing of personal data.pdfENG_6_information on processing of personal data.pdf Information on processing of personal data

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






Current report No. 32/2025


Date: May 23rd, 2025


Subject: Notice of the Annual General Meeting of KRUK S.A. and draft
resolutions


Legal basis: Art. 56.1.2 of the Public Offering Act – Current and
periodic information


Text of the report:


Acting on the basis of Art. 399.1 in conjunction with Art. 395.1 and
395.2 of the Commercial Companies Code and Art. 16.3 of the Articles of
Association, Management Board of Kruk S.A. (the Company) convenes the
Annual General Meeting of KRUK S.A. for 11.00 a.m. on June 23rd, 2025 in
Wroclaw, ul. Bolkowska 3, at the registered office of the Company, with
the following agenda:


1) Opening of the Annual General Meeting.


2) Appointment of the Chair of the Annual General Meeting.


3) Confirmation that the Annual General Meeting has been duly convened
and has the capacity to pass resolutions.


4) Adoption of the agenda.


5) Presentation by the KRUK S.A. Management Board of the Company’s
financial results and other material information contained in its
financial statements.


6) Review of the KRUK S.A. Supervisory Board’s Report for 2024.


7) Review of the separate financial statements of KRUK S.A. for the
financial year ended 31 December 2024 and voting on a resolution to
approve the separate financial statements.


8) Review of the consolidated financial statements of the KRUK Group for
the financial year ended 31 December 2024 and voting on a resolution to
approve the consolidated financial statements.


9) Review of the Management Board’s Report on the operations of the KRUK
Group and KRUK S.A. in 2024 and voting on a resolution to approve the
Management Board’s Report.


10) Review of the Management Board’s proposal regarding allocation of
KRUK S.A.’s net profit for 2024 and the recommendation for the General
Meeting to allocate the Company’s net profit for 2024 to dividend
distribution and statutory reserve funds. Voting on a resolution
concerning allocation of KRUK S.A.’s net profit for 2024 and payment of
dividend to the Company’s shareholders.


11) Voting on resolutions:


a) to grant liability discharge to Members of the Management Board of
KRUK S.A. for 2024,


b) to grant liability discharge to Members of the Supervisory Board of
KRUK S.A. for 2024.


12) Voting on a resolution to provide an opinion on the Report on
Remuneration for Members of the Management Board and Supervisory Board
of KRUK S.A. of Wrocław for 2024.


13) Closing of the Annual General Meeting.


The Company's Management Board has decided to hold the General Meeting
at the Company's registered office in Wroclaw. Shareholders may also
participate in the General Meeting by electronic means of communication.


Attached hereto the Company publishes the full text of the notice of the
Annual General Meeting given in accordance with Art. 402[2] of the
Commercial Companies Code, along with the draft resolutions and
documents to be debated at the Meeting.


Detailed legal basis: Par. 19.1.1 and 19.1.2 of the Regulation of the
Minister of Finance of March 29th 2018 on current and periodic
information […].


INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2025-05-23 Piotr Krupa Prezes Zarządu
2025-05-23 Michał Zasępa Członek Zarządu