Iga Świątek przyciąga topowe marki

Pod względem potencjału marketingowego tenisistka jest już obok Lewandowskiego i Kubicy — uważa ekspert. Kontrakty z PZU i Roleksem to dopiero początek.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • Czy wartość marketingowa Igi Świątek wzrosła mimo porażki w Austarlian Open
  • Co daje jej współpraca z PZU i Rolexem
  • Czy zakończona współpraca z dwoma innymi sponsorami może jej zaszkodzić

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ