Automatyzacja działań marketingowych

Automatyzacja działań marketingowych

29 września 2020 / Warszawa

1495 zł netto do 31 lipca

895 zł netto do 29 września (cena udziału online)

1995 zł netto do 29 września

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w konferencji poświęconej procesom automatyzacji działań marketingowych wspierających proces sprzedażowy.

Celem konferencji jest zaprezentowanie kompleksowej, praktycznej wiedzy z zakresu automatyzacji działań marketingowych. Wskażemy Ci z jakich rozwiązań korzystać, jak zachęcić do marketing automation osoby decyzyjne w Twej organizacji oraz jak wzmocnić siłę działań marketingowych za pomocą rozwiązań z tego obszaru.

Uczestnicząc w konferencji dowiesz się m.in:

  • co i w jakiej kolejności automatyzować
  • jak zachęcić decydentów do wdrożenia rozwiązań marketing automation
  • jak efektywnie wesprzeć sprzedaż
  • jak automatyzować proces obsługi klientów
  • jak wydatnie zwiększyć konwersję sprzedażową

Udział w konferencji pozwoli Ci:

  • przygotować do wdrożenia marketing automation
  • zorientować się jakie procesy można usprawnić
  • poznać rozwiązania, które pomogą wesprzeć sprzedaż w firmie
  • ocenić, które procesy wymagają poprawy
  • zaprezentować rozwiązania, które można rekomendować decydentom
  • ułatwić pracę działu marketingu
  • poznać nowe narzędzia
  • wymienić doświadczeniami i dobrymi praktykami
  • uczyć na cudzych błędach, nie popełniając własnych

Dzięki udziałowi w konferencji:

  • poznasz nowe trendy w marketingu
  • otrzymasz komplet praktycznej wiedzy, gotowej do wdrożenia w Twojej firmie
  • usprawnisz współpracę na linii marketing-sprzedaż
  • ocenisz jakich rozwiązań nie wdrożyłeś, a mogą być przydatne
  • zwiększysz wiedzę w dziedzinie automatyzacji działań marketingowych o praktyczne przykłady, które są skuteczne

Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim osobom, które zajmują się marketingiem, digital marketingiem, komunikacją marketingową, automatyzacją procesów oraz reprezentantom działów sprzedaży i jej wsparcia.

Zgłoś się już dziś !

Program

Wtorek, 29 września

08:30 09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 30 min.
Warszawa, ,
09:00 10:00

Od momentów „aha!” do efektu „wow!” – sześć strategicznych kroków Design Thinking do klientocentrycznej automatyzacji komunikacji marketingowej

  • Ewelina Ciach, Customer Experience Advisor & Design Thinking Coach
  • Dlaczego chcemy zautomatyzować komunikację marketingową? Wskaźnik dojrzałości Customer Experience w analizie porównawczej do konkurencji
  • Droga od promocji do wartości dodanej w czasach rewolucji Customer Experience
  •  Momenty „aha!” - Jak wspólnie z Klientem poznać jego potrzeby?
  •   Innowacja pełną parą – Customer Journeys z efektem „wow!”
  • Transformacja Cyfrowa, co automatyzujemy teraz, a co potem? Trzy horyzonty czasowe
  • 60 min.
Warszawa, ,
10:00 11:00

Jak generować wartościowe leady sprzedażowe w B2B?

  • Joanna Galuba, Konsultant ds. marketing automation i wdrożeń CRM B2B, firma Salents
  • dr n. ekon. Agnieszka Grostal, B2B Sales Development Consultant, Właściciel i partner zarządzający firmy Salents
  • Skuteczny proces leadowy: od czego zacząć, jak zaangażować Sprzedaż, jak wdrożyć?
  • Marketing Automation: dlaczego warto wdrożyć, jak się przygotować, jak wykorzystywać w pełni?
  • Marketing, jako siła napędowa sprzedaży: w czym wesprze handlowców marketing automation i jak "sprzedać" to Sprzedaży
  • 60 min.
Warszawa, ,
11:00 11:20

Przerwa na kawę

  • 20 min.
Warszawa, ,
11:20 12:00

Automatyzacja procesów decyzyjnych w marketingu na styku świata on-line i off-line

  • Łukasz Zdrodowski, Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży
  • Dane na poszczególnych etapach ścieżki podróży konsumenta
  • Automatyzacja relacji z Klientem od pierwszego kontaktu do obsługi posprzedażowej
  • Dane w kampaniach wykorzystujących liderów opinii
  • 40 min.
Warszawa, ,
12:00 13:00

Jak zwiększyć konwersję sprzedażową o 500% dzięki dynamicznym ofertom i rekomendacjom AI [Case Study]

  • Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategy Director
  • Czym są rekomendacje AI i predykcje AI
  • Jak zacząć korzystać z dynamicznych ofert i rekomendacji AI
  • Konkretne przykłady realizacji kampanii
  • 60 min.
Warszawa, ,
13:00 14:00

Przerwa na lunch

  • 60 min.
Warszawa, ,
14:00 16:00

Automatyzacja komunikacji marketingowej na różnych etapach User Journey. Dobre praktyki, zastosowania i pułapki automatyzacji.

  • Marcin Kordowski, Ekspert Digital Marketingu
  • User Journey etapy i punkty styku z klientami jak wykorzystać dane o klientach by komunikacja poprawiała parametry sprzedażowe i jakość obsługi
  • Jak w praktyce wykorzystać automatyzację i algorytmy do poprawy jakości komunikatów, treści w punktach styku z klientem, przykłady
  • Zestawy narzędzi przydatnych do automatyzacji procesów i ich praktyczne zastosowania
  • 120 min.
Warszawa, ,
16:00 16:10

Przerwa na kawę

  • 10 min.
Warszawa, ,
16:10 17:00

Personalizacja kampanii przy użyciu marketing automation

  • Mike Korba, Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
  • Czym jest personalizacja w komunikacji marketingowej? Zmiana podejścia do personalizacji jako punkt wyjścia w projektowaniu skutecznych kampanii. Zasada 3C: Content + Context + Communication channel
  • Wyjście poza tradycyjne metody segmentacji. Wykorzystanie platformy marketing automation przy alternatywnych sposobach podziału użytkowników – podejście behawioralne i etapu lejka konwersji
  • Przykłady ścieżek automatyzacji dla spersonalizowanych kampanii marketingowych. Na co zwrócić szczególną uwagę i jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów


  • 50 min.
Warszawa, ,
17:00

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Ewelina Ciach

    Ewelina Ciach

    Customer Experience Advisor & Design Thinking Coach
  • Joanna Galuba

    Joanna Galuba

    Konsultant ds. marketing automation i wdrożeń CRM B2B, firma Salents
  • dr n. ekon. Agnieszka Grostal

    dr n. ekon. Agnieszka Grostal

    B2B Sales Development Consultant, Właściciel i partner zarządzający firmy Salents
  • Mike Korba

    Mike Korba

    Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
  • Marcin Kordowski

    Marcin Kordowski

    Ekspert Digital Marketingu
  • Aleksander Skałka

    Aleksander Skałka

    Marketing Automation Strategy Director
  • Łukasz Zdrodowski

    Łukasz Zdrodowski

    Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1495 zł netto do 31 lipca

Zarejestruj się