Automatyzacja działań marketingowych

Automatyzacja działań marketingowych

29 września 2020 / Online

Cel


Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w konferencji poświęconej procesom automatyzacji działań marketingowych wspierających proces sprzedażowy.

Celem konferencji jest zaprezentowanie kompleksowej, praktycznej wiedzy z zakresu automatyzacji działań marketingowych. Wskażemy Ci z jakich rozwiązań korzystać, jak zachęcić do marketing automation osoby decyzyjne w Twej organizacji oraz jak wzmocnić siłę działań marketingowych za pomocą rozwiązań z tego obszaru.

Uczestnicząc w konferencji dowiesz się m.in:

  • co i w jakiej kolejności automatyzować
  • jak zachęcić decydentów do wdrożenia rozwiązań marketing automation
  • jak efektywnie wesprzeć sprzedaż
  • jak automatyzować proces obsługi klientów
  • jak wydatnie zwiększyć konwersję sprzedażową

Udział w konferencji pozwoli Ci:

  • przygotować do wdrożenia marketing automation
  • zorientować się jakie procesy można usprawnić
  • poznać rozwiązania, które pomogą wesprzeć sprzedaż w firmie
  • ocenić, które procesy wymagają poprawy
  • zaprezentować rozwiązania, które można rekomendować decydentom
  • ułatwić pracę działu marketingu
  • poznać nowe narzędzia
  • wymienić doświadczeniami i dobrymi praktykami
  • uczyć na cudzych błędach, nie popełniając własnych

Dzięki udziałowi w konferencji:

  • poznasz nowe trendy w marketingu
  • otrzymasz komplet praktycznej wiedzy, gotowej do wdrożenia w Twojej firmie
  • usprawnisz współpracę na linii marketing-sprzedaż
  • ocenisz jakich rozwiązań nie wdrożyłeś, a mogą być przydatne
  • zwiększysz wiedzę w dziedzinie automatyzacji działań marketingowych o praktyczne przykłady, które są skuteczne

Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim osobom, które zajmują się marketingiem, digital marketingiem, komunikacją marketingową, automatyzacją procesów oraz reprezentantom działów sprzedaży i jej wsparcia.

Zgłoś się już dziś !

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online