Automatyzacja działań marketingowych
MarketingOnlineKonferencja
Automatyzacja działań marketingowych
Zwiększ konwersję/Popraw komunikację/Zdobywaj klientów

Wstęp bezpłatny


Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w konferencji poświęconej procesom automatyzacji działań marketingowych wspierających proces sprzedażowy.

Celem konferencji jest zaprezentowanie kompleksowej, praktycznej wiedzy z zakresu automatyzacji działań marketingowych. Wskażemy Ci z jakich rozwiązań korzystać, jak zachęcić do marketing automation osoby decyzyjne w Twej organizacji oraz jak wzmocnić siłę działań marketingowych za pomocą rozwiązań z tego obszaru.

Uczestnicząc w konferencji dowiesz się m.in:

  • co i w jakiej kolejności automatyzować
  • jak zachęcić decydentów do wdrożenia rozwiązań marketing automation
  • jak efektywnie wesprzeć sprzedaż
  • jak automatyzować proces obsługi klientów
  • jak wydatnie zwiększyć konwersję sprzedażową

Udział w konferencji pozwoli Ci:

  • przygotować do wdrożenia marketing automation
  • zorientować się jakie procesy można usprawnić
  • poznać rozwiązania, które pomogą wesprzeć sprzedaż w firmie
  • ocenić, które procesy wymagają poprawy
  • zaprezentować rozwiązania, które można rekomendować decydentom
  • ułatwić pracę działu marketingu
  • poznać nowe narzędzia
  • wymienić doświadczeniami i dobrymi praktykami
  • uczyć na cudzych błędach, nie popełniając własnych

Dzięki udziałowi w konferencji:

  • poznasz nowe trendy w marketingu
  • otrzymasz komplet praktycznej wiedzy, gotowej do wdrożenia w Twojej firmie
  • usprawnisz współpracę na linii marketing-sprzedaż
  • ocenisz jakich rozwiązań nie wdrożyłeś, a mogą być przydatne
  • zwiększysz wiedzę w dziedzinie automatyzacji działań marketingowych o praktyczne przykłady, które są skuteczne

Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim osobom, które zajmują się marketingiem, digital marketingiem, komunikacją marketingową, automatyzacją procesów oraz reprezentantom działów sprzedaży i jej wsparcia.

Zgłoś się już dziś !

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:50Przywitanie uczestników-Ewelina Stęplewska, Kierownik projektu, Puls Biznesu

    10 min

  • 09:00Od momentów „aha!” do efektu „wow!” – sześć strategicznych kroków Design Thinking do klientocentrycznej automatyzacji komunikacji marketingowej

    • Ewelina Ciach,  Customer Experience Advisor & Design Thinking Coach
    • Dlaczego chcemy zautomatyzować komunikację marketingową? Wskaźnik dojrzałości Customer Experience w analizie porównawczej do konkurencji
    • Droga od promocji do wartości dodanej w czasach rewolucji Customer Experience
    •  Momenty „aha!” - Jak wspólnie z Klientem poznać jego potrzeby?
    •   Innowacja pełną parą – Customer Journeys z efektem „wow!”
    • Transformacja Cyfrowa, co automatyzujemy teraz, a co potem? Trzy horyzonty czasowe

    1g 0 min

  • 10:00Jak generować wartościowe leady sprzedażowe w B2B?

    • dr n. ekon. Agnieszka Grostal,  B2B Sales Development Consultant, Właściciel i partner zarządzający firmy Salents
    • Joanna Galuba,  Konsultant ds. marketing automation i wdrożeń CRM B2B, firma Salents
    • Skuteczny proces leadowy: od czego zacząć, jak zaangażować Sprzedaż, jak wdrożyć?
    • Marketing Automation: dlaczego warto wdrożyć, jak się przygotować, jak wykorzystywać w pełni?
    • Marketing, jako siła napędowa sprzedaży: w czym wesprze handlowców marketing automation i jak "sprzedać" to Sprzedaży

    1g 0 min

  • 11:00Przerwa

    10 min

  • 11:10Automatyzacja procesów decyzyjnych w marketingu na styku świata on-line i off-line

    • Łukasz Zdrodowski,  Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży
    • Dane na poszczególnych etapach ścieżki podróży konsumenta
    • Automatyzacja relacji z Klientem od pierwszego kontaktu do obsługi posprzedażowej
    • Dane w kampaniach wykorzystujących liderów opinii

    40 min

  • 11:50Jak zwiększyć konwersję sprzedażową o 500% dzięki dynamicznym ofertom i rekomendacjom AI [Case Study]

    • Aleksander Skałka,  Marketing Automation Strategy Director
    • Czym są rekomendacje AI i predykcje AI
    • Jak zacząć korzystać z dynamicznych ofert i rekomendacji AI
    • Konkretne przykłady realizacji kampanii

    1g 0 min

  • 12:50Przerwa

    30 min

  • 13:20Automatyzacja komunikacji marketingowej na różnych etapach User Journey. Dobre praktyki, zastosowania i pułapki automatyzacji.

    • Marcin Kordowski,  Ekspert Digital Marketingu
    • User Journey etapy i punkty styku z klientami jak wykorzystać dane o klientach by komunikacja poprawiała parametry sprzedażowe i jakość obsługi
    • Jak w praktyce wykorzystać automatyzację i algorytmy do poprawy jakości komunikatów, treści w punktach styku z klientem, przykłady
    • Zestawy narzędzi przydatnych do automatyzacji procesów i ich praktyczne zastosowania

    2g 0 min

  • 15:20Przerwa

    10 min

  • 15:30Personalizacja kampanii przy użyciu marketing automation

    • Mike Korba,  Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
    • Czym jest personalizacja w komunikacji marketingowej? Zmiana podejścia do personalizacji jako punkt wyjścia w projektowaniu skutecznych kampanii. Zasada 3C: Content + Context + Communication channel
    • Wyjście poza tradycyjne metody segmentacji. Wykorzystanie platformy marketing automation przy alternatywnych sposobach podziału użytkowników – podejście behawioralne i etapu lejka konwersji
    • Przykłady ścieżek automatyzacji dla spersonalizowanych kampanii marketingowych. Na co zwrócić szczególną uwagę i jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów


    50 min

  • 16:20Zakończenie

Ewelina Ciach

Ewelina Ciach

Customer Experience Advisor & Design Thinking Coach

Inspiruję zarządy w zakresie innowacyjnych modeli biznesowych i strategii transformacji procesów marketingowych, sprzedaży i obsługi konsumenta. Moim celem jest spójne i spersonalizowane zaangażowanie klientów w kontekście przewidywanych potrzeb, podniesienie konwersji sprzedażowej oraz wartości klienta. Jestem certyfikowanym architektem (TOGAF, ITIL, COBIT) i Project Managerem (PMP, PRINCE2 Practitioner, IPMA, Agile/SCRUM) z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu kompleksowych projektów integracyjnych CRM analitycznego i Omnichannel Campaign Management w Bankach i Telekomach zdobytym w Accenture, IBM, SAS i SAP. Obecnie doradzam zarządom wiodących firm z branży CPG i Retail w zakresie transformacji cyfrowej marketingu, sprzedaży i obsługi konsumenta.

Joanna Galuba

Joanna Galuba

Konsultant ds. marketing automation i wdrożeń CRM B2B, firma Salents

Marketingiem w branżach B2B zajmuje się od 15 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w branżach: maszynowej, IT, usługach dla biznesu i BHP. Tworzyła strategie marketingowe i procesy leadowe dla korporacji i firm rodzinnych. Wprowadzała marki na rynki Polski i Niemiec. Do sukcesów zaliczyć można stworzenie procesu leadowego dla firmy fińskiej, zatrudniającej ponad 20.000 pracowników, działającego we wszystkich jej europejskich oddziałach oraz osiągnięcie 80% udziału w nowych kontraktach leadów marketingowych 4 lata od wprowadzenia marki na rynek niemiecki. Od 7 lat kompetencje marketingowe łączy z pasją do procesów, ich układania i automatyzowania. Tworzy procesy leadowe od kontaktu do kontraktu, ustawia procesy automatyzacji, wspierające strategię firmy i cele marketingowo-sprzedażowe, a także współpracę między Marketingiem a Sprzedażą. Pracuje na systemach Sales Manago, Marketo, Hubspot i Sales Force.

dr n. ekon. Agnieszka Grostal

dr n. ekon. Agnieszka Grostal

B2B Sales Development Consultant, Właściciel i partner zarządzający firmy Salents

Doradza firmom jak osiągać satysfakcjonujący wzrost sprzedaży m.in. poprzez: tworzenie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedaży, przebudowanie procesów sprzedaży, by porządkowały pracę handlowców, aby mogli skoncentrować się przede wszystkim na osiąganiu wysokich wyników. Buduje komplementarne i skuteczne zespoły handlowców, tworzy systemy zarządzania sprzedażą, wdraża nowe technologie do zmaksymalizowania sprzedaży. Doświadczona ekspertka z ponad 18-letnim doświadczeniem w pracy w największych korporacjach krajowych i zagranicznych. Strateg sprzedaży zorientowana na wynik, która rozwija firmę wg. najlepszych i najnowocześniejszych standardów, stawia na jakość, ekspertyzę i skuteczność prowadzonych działań, lubi zmiany i dynamiczne otoczenie biznesowe. Zarządzała budżetem sprzedaży wynoszącym ponad 200 milionów dolarów i ogólnopolską siecią sprzedaży produktów finansowych dla wszystkich segmentów klientów B2B. Kierowała ponad 60-osobowym zespołem 60 doradców. W ciągu kilkunastu lat stworzyła, wdrożyła i zrealizowała skomplikowane strategie sprzedaży dla ponad 15 przedsiębiorstw. Pomogły one podnieść wyniki sprzedaży nawet o 40%. Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych.

Mike Korba

Mike Korba

Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com

Od prawie 4 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com (wcześniej UserEngage) na całym świecie. W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerów wielkości 750×100 pikseli). Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Sam nie przepada za tym określeniem, ale gdy ktoś szuka „growth hackera” na Facebooku, to właśnie on często jest oznaczany w komentarzach.

Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

Ekspert Digital Marketingu

Pasjonat innowacyjnego podejścia do biznesu w sieci, danych i algorytmów. Posiada w biznesowym portfolio ponad 300 projektów zrealizowanych w 30 krajach. Audytor, konsultant, strateg i prelegent na konferencjach poświęconych digital marketingowi w obszarach B2B i B2C.Współautor książki ‘Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki’. Autor artykułów prasowych z zakresu SEO, Content Marketingu, AI oraz UX. Trener, szkoleniowiec, bloger i mentor.

Aleksander Skałka

Aleksander Skałka

Marketing Automation Strategy Director

Od ponad 10 lat zajmuje się wdrażaniem strategii automatyzacji marketingu. Pracował jako Dyrektor ds. Konsultingu Marketing Automation, odpowiadając za Dział Customer Success i wdrożenia SALESmanago u kluczowych klientów. Zdobył i wykorzystał swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządza Akademią Marketing Automation, która certyfikowała ponad 500 specjalistów od automatyzacji marketingu w całej Europie. Obecnie pomaga wprowadzać strategie automatyzacji marketingu dla największych firm e-commerce i B2C.

Łukasz Zdrodowski

Łukasz Zdrodowski

Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży

Współtwórca InfluTool . Wieloletni wykładowca akademicki w Katedrze Komunikacji Społecznej i Public Relations Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branżowych: PurpleDay, See Bloggers, I Love Marketing.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]