Kreatywność przewagą Polaków w pozyskiwaniu zagranicznych inwestorów

Justyna Smolińska
aktualizacja: 16-05-2018, 10:30

Jakich inwestorów potrzebuje polska gospodarka, jacy inwestorzy są zainteresowani naszym regionem i jak możemy ich tutaj przyciągnąć?

- Wygrywamy tym, że mamy bardzo dobrze wykształconą, młodą kadrę, która ciągle się uczy, podejmuje nowe wyzwania i w tych obszarach zaawansowanych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, IT jesteśmy liderami w regionie ale często też na świecie. Dlatego tutaj mamy istotną przewagę - kreatywność polskiego narodu - mówi Krzysztof Senger — wiceprezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A

Jacy inwestorzy zainteresowani są naszym rynkiem, w jakich sektorach mamy największe szanse na ich pozyskanie?

- Międzynarodowe przedsiębiorstwa lokujące swoje biznesy w Polsce, przede wszystkim wybierają sektory przemysłowe, w których Polska od wielu lat jest bardzo silnym ośrodkiem w naszym regionie. Jest to sektor samochodowy, sektor lotniczy, ale też sektor dóbr takich jak sprzęt domowy czy elektronika. Natomiast ostatnio zaobserwowaliśmy nowy trend w rodzaju inwestycji, które obsługujemy, jest to elektromobilność, czyli wszystkie procesy produkcyjne związane z tym ostatecznym, finalnym produktem jakim jest samochód elektryczny - mówi Krzysztof Senger — wiceprezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Kreatywność przewagą Polaków w pozyskiwaniu zagranicznych inwestorów