Małe i średnie firmy mogą pokazać się za oceanem

Sylwester SacharczukSylwester Sacharczuk
opublikowano: 2012-05-24 00:00

W ramach Projektu Promocji Branżowych Specjalności polscy eksporterzy mogą wyjechać na tygodniową misję do Kanady.

Firmom znad Wisły niełatwo jest zaistnieć ze swoją ofertą na innych kontynentach. Jedną z szans jest dla nich udział w programie National Premium.

Udziela on wsparcia małym i średnim przedsiębiorstwom z krajów Unii Europejskiej, których produkty są wysoko cenione na lokalnym rynku, a ze względu na walory, oryginalność lub innowację mogłyby zostać docenione przez handlowców i konsumentów w Ameryce.

Tegoroczna edycja programu eksponuje i rekomenduje oferty z terenu Polski. W ramach Systemowego Projektu Promocji Branżowych Specjalności organizowana jest tygodniowa misja do Kanady. Odbędzie się ona od 25 września do 2 października.

Dla wybranych branż

Wyjazd jest skierowany do polskich eksporterów towarów i usług z branż: turystyka, zdrowie i uroda, moda i biżuteria oraz zdrowa żywność.

— To wyjątkowa okazja, by zaprezentować swoje propozycje i oferty na kilku imprezach promocyjnych i zaplanowanych branżowych spotkaniach biznesowych — mówi Zdzisław Wojtasik z Business Bridge Canada in Europe, koordynator targów w Polsce.

Program został opracowany przez doświadczonych ekspertów biznesowych ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Polski i innych krajów UE, którzy od wielu lat zajmują się wprowadzaniem nowych marek na kontynent amerykański we współpracy z izbami gospodarczymi poszczególnych krajów.

National Premium obejmuje m.in. wspólne wydarzenia promujące firmy, wydawanie materiałów informacyjno-promocyjnych i pozyskiwanie lokalnychpartnerów dla uczestników programu.

Tegoroczna edycja National Premium zakłada m.in. bezpośredni udział w targach Europe Now 2012, które odbędą się w dniach 27-30 września w Toronto. Są one dedykowane przede wszystkim producentom i eksporterom produktów i usług z sektorów urody, zdrowia i mody. Polskie firmy będą mogły indywidualnie prezentować swoją ofertę na stoiskach.

Promocja podczas spotkań

Przedsiębiorcy mają gwarantowany wstęp i udział w imprezach towarzyszących targom, a więc konferencjach, pokazach i seminariach. Odbędą się m.in. spotkania biznesowe z tutejszą Polonią i zarządem Kanadyjsko-Polskiej Izby Handlowej w Montrealu oraz konferencja National Premium w Konsulacie RP w Toronto.

W ramach programu uczestnicy będą mieli zapewnione m.in. ubezpieczenie i pomoc tłumacza. Mają też możliwość reklamy w przewodniku National Premium, który będzie bezpłatnie kolportowany w trakcie kampanii programu. Mogą też liczyć m.in. na transport próbek swoich produktów na teren Kanady. Wyjazd jest płatny — szczegółów udziela organizator.

30.06

Tego dnia upływa termin zgłoszeń na misję.

KONTAKT

Business Bridge Canada in Europe (Pegaz) ul. Olszewskiego 6 25-663 Kielce tel./fax: +48 41 344-37-55 e-mail: [email protected] Koordynator targów w Polsce: Zdzisław Wojtasik tel.: +48 502-303-293 e-mail: [email protected]