Po 47 latach spółka McDonald’s, najpopularniejsza na świecie sieć barów fast food, przeniosła siedzibę z powrotem do centrum Chicago, do biurowca, którego koszt wyniósł 250 mln USD — poinformował portal CNBC. Przeprowadzka to część opracowanej przez Steve’a Easterbrooka, prezesa spółki, strategii, zgodnie z którą ma ona stać się bardziej nowoczesna i postępowa. — Mieściliśmy się na skraju miasta przez ponad 40 lat. To była wspaniała siedziba, ale niecooderwana od codziennego życia — powiedział Steve Easterbrook.

Nowa siedziba McDonald’sa nie ma takich udogodnień, jak siedziby Facebooka czy Apple’a, ale wychodzi naprzeciw najnowszym trendom życia biurowego. Jest w niej przestrzeń do coworkingu, a także tradycyjne pokoje konferencyjne, wspólne stoły, indywidualne miejsca pracy, odosobnione pokoje na rozmowy telefoniczne i osobiste szafki. W całym biurowcu są miejsca nieprzydzielone, które pracownicy mogą zajmować w dowolnych godzinach — ławki, kanapy i pufy oraz pokoje pracy przypominające kawiarnię. Jest też siłownia.
