Pomysł na biznes: Amerykańskie rowery z warszawską syrenką

Justyna Smolińska
opublikowano: 16-02-2018, 15:14
aktualizacja: 16-02-2018, 15:16

Embassy, to pierwsza marka cruiserów w Polsce. Jej pomysłodawcą i jednym z założycieli jest Bartek Duda, który już od kilku lat stara się wpłynąć na rowerową kulturę warszawiaków.

Beach cruisery jako klasyczne amerykańskie rowery miejskie, w naszej stolicy dzięki Embassy zyskały nową "twarz" i to z syrenką w logo. O pomyśle na tworzenie tych niepowtarzalnych jednośladów rodem z Kalifornii opowiada nam współwłaściciel marki.

- Pomysł powstał praktycznie już prawie 12 lat temu, w Stanach się narodził i zupełnie przypadkowo bo nigdy nic wcześniej nie miałem wspólnego z rowerami, nie byłem zapalonym rowerzystą, ale właśnie pojechaliśmy z moim przyjacielem do Kalifornii i tam przypadkowo pracowaliśmy w bike shopie, w którym pierwszy raz zetknęliśmy się z tego typu rowerami, które teraz produkujemy czyli beach cruiserami. To są takie klasyczne, amerykańskie rowery miejskie, właśnie z taką retro ramą, na grubszych oponach. I wtedy w kontekście rowerów, które były w Polsce, czyli rowery górskie - komunijne, to zrobiła nas totalne wrażenie. i stwierdziliśmy, że to by było coś fajnego, żeby przenieść je tutaj na nasz grunt i pokazać je w nowej odsłonie - mówi Bartek Duda, właściciel marki ROWERY EMBASSY i dodaje - Inspirowaliśmy się zdjęciami właśnie takich klasycznych starych rowerów z lat 40 -50, bo tego jest bardzo dużo w internecie i jakby na bazie tego powstała pierwsza rama, no i potem zaczęły się poszukiwania samej technologii i wdrażania się w ten rynek rowerowy.

Kto stoi za sukcesem Rowerów Embassy?

- Mamy taki mały, zgrany team i wewnętrznie wszystko powstaje u nas - od rysunku technicznego ramy, przez dobranie kolorystyki, wszystkich dodatków, akcesoriów, no i również wszystkie akcesoria w stylu koszyki i pokrowce na siodełka, to też wszystko sami tworzymy, mamy swoją szwalnię, gdzie to szyjemy - mówi Bartek Duda.

W tym roku powstaną też pierwsze Rowery Embassy dla najmłodszych rowerzystów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Pomysł na biznes: Amerykańskie rowery z warszawską syrenką