Sieć sklepów dyskontowych Netto planuje ekspansję w Polsce

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 2005-11-10 19:58

Sieć sklepów dyskontowych Netto, której właścicielem jest duńska sieć handlu detalicznego Dansk, planuje ekspansję na polskim rynku i w najbliższych latach ma ambicję otwierania do 50 sklepów rocznie - podano na internetowych stronach igd.retail.com.

Sieć sklepów dyskontowych Netto, której właścicielem jest duńska sieć handlu detalicznego Dansk, planuje ekspansję na polskim rynku i w najbliższych latach ma ambicję otwierania do 50 sklepów rocznie - podano na internetowych stronach igd.retail.com.

Obecnie Netto działa głównie w północno-zachodniej i zachodniej Polsce. Pierwszy sklep w Polsce firma otworzyła w Szczecinie w 1995 roku. Netto działa na rynkach zagranicznych od 1990 r., zwłaszcza niemieckim i szwedzkim. W Polsce sieć Netto liczy obecnie 83 sklepy.

Wsparciem dla planów ekspansji ma być otwarcie dwóch ośrodków logistycznych w południowej i centralnej Polsce.

"Szybki przyrost liczby sklepów uczyniłby z Netto drugą największą w Polsce sieć sklepów dyskontowych po Biedronce, która jest liderem rynku z 800 placówkami, ale przed sieciami Lidl i Leader Price" - napisano na stronach igd.retail.com.