Vercom ustalił cenę akcji w ofercie publicznej

opublikowano: 22-04-2021, 07:34

Vercom ustalił na 45 zł cenę akcji w ofercie publicznej. Oznacza to, że wartość oferty wyniesie 225 mln zł, z czego 180 mln zł pozyska spółka.

Cena jest równa cenie maksymalnej.

- Nasza oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów. Podsumować IPO będziemy mogli po przydziale akcji, jednak już teraz mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z przebiegu roadshow i feedbacku ze strony inwestorów instytucjonalnych. Cieszy nas również bardzo duże zainteresowanie ze strony inwestorów indywidualnych - mówi Krzysztof Szyszka, prezes zarządu Vercomu.

Vercom to technologiczna spółka tworząca globalne platformy komunikacyjne w chmurze (CPaaS). Jej głównym akcjonariuszem jest notowane na GPW R22.

Cele:
Cele:
Wybierająca się na giełdę spółka Vercom, kierowana przez Krzysztofa Szyszkę, wyda do 250 mln zł na przejęcia w regionie CEE.

Kiedy debiut Vercomu

W ofercie publicznej sprzedawanych jest 4 mln akcji nowej emisji serii D, a także 1 mln akcji, sprzedawanych przez założycieli. Spółka, akcjonariusze sprzedający oraz główny akcjonariusz (R22) zawarły umowę lock-up na 12 miesięcy od dnia debiutu giełdowego, który planowany jest w pierwszej połowie maja.

W transzy inwestorów indywidualnych znajdzie się 600 tys. walorów, a instytucjonalnych 4,4 mln. Przydział akcji zaplanowany jest na 27 kwietnia. Wszystkie istniejące akcje Spółki oraz nowo emitowane akcje serii D mają w intencji Spółki zostać wprowadzone do obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez GPW.

Cele emisji

Wybierająca się na giełdę spółka wyda do 250 mln zł na przejęcia w regionie CEE.

- Pozyskane środki chcemy w pełni wykorzystać na dalszy rozwój, a konkretnie akwizycje. Mają one na celu realizację strategii budowy silnego gracza na rynku usług CPaaS w regionie CEE. Szukamy jednokanałowych podmiotów wyróżniających się znaczną bazą klientów i potencjałem do sprzedaży kolejnych kanałów. Ważne dla nas jest również umiędzynarodowienie portfela klientów, a także posiadana technologia, która rozszerzy nasze kompetencje – dodaje Krzysztof Szyszka.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane