W IMS szafa gra

Giełdowi spece od marketingu sensorycznego słyszą szelest gotówki. Chcą odbić część europejskiego rynku chwiejącemu się gigantowi.

„Ja do centrum, do centrum wieź” — śpiewa Katarzyna Nosowska. Jej piosenka okupuje pierwsze miejsce na liście radiowej Trójki, ale też zdobywa playlisty giełdowego IMS, dbającego m.in. o audiomarketing i aromamarketing w ponad 10 tys. miejsc w Polsce i za granicą. Michał Kornacki, prezes i akcjonariusz spółki, uważa, że nadszedł czas na szerszą, zagraniczną ekspansję IMS. Wraz z perturbacjami w branży nadjechał pociąg, który może zawieźć spółkę do samego centrum dobrych marż i nowych kontraktów. — Niedawno podpisaliśmy kontrakt z siecią...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / W IMS szafa gra