Człowiek i jego potrzeby zawsze na pierwszym miejscu

  • Materiał partnera
opublikowano: 28-09-2022, 12:53
aktualizacja: 28-09-2022, 15:57
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

KOMENTARZ PARTNERA KONKURSU SIŁA PRZYCIĄGANIA

Beata Janczur

wiceprezes zarządu Credit Agricole Bank Polska

Kolejną edycję konkursu otwieramy w momencie wyjątkowych dynamik społecznych, które istotnie wpływają zarówno na pracowników, jak i pracodawców. Wielka Rezygnacja wymaga wielkiej Siły Przyciągania.

Jako laureaci nagrody głównej konkursu rozumiemy, jak istotne są działania na rzecz zaangażowania osób, które zatrudniamy – zwłaszcza w sytuacji, gdy tak szybko zmienia się kontekst i ich potrzeby. W Credit Agricole mamy świadomość, że aby odpowiedzieć na wymagania klientów, w pierwszej kolejności musimy zareagować na oczekiwania pracowników. Nasze zobowiązania realizujemy w ramach strategii Human-Centric, w której centrum są ludzie. Działamy w trzech perspektywach, dzięki którym patrzymy na indywidualne potrzeby i aspiracje pracownika, cele i wyzwania nowoczesnych zespołów oraz kulturę organizacyjną spajającą różnorodną społeczność Credit Agricole.

Po pierwsze, przygotowujemy pracowników na wyzwania przyszłości, wyposażając ich w nowe umiejętności niezbędne w złożonym, cyfrowym i zmiennym świecie. Rozwijamy kanały i modele uczenia się, dbając o balans pomiędzy nauką zdalną a wymianą wiedzy w ramach zespołów, organizacji i grupy na świecie.

Naszym kolejnym priorytetem są sprawne zespoły, o wysokiej autonomii niezbędnej do podejmowania szybkich decyzji. Już dziś 65 proc. naszych pracowników należy do wielu zespołów, pracując w różnych konfiguracjach, większość z nas pracuje hybrydowo. Ta szybka zmiana stylów pracy skłania nas zarówno do zwiększania skali zastosowania zwinnych metodyk pracy, jak i dostosowania technologii do sprawnej współpracy międzyzespołowej.

Trzecia perspektywa to kultura organizacyjna tworząca silną społeczność, w której wszyscy możemy liczyć na siebie – ale mamy też moc wspierania innych. Jest to możliwe dzięki uważności na indywidualną sytuację członków naszej społeczności. Szczególnie dbamy o well-being – gwarantujemy każdemu pracownikowi szeroki zakres wsparcia psychologicznego i doradczego w różnych okolicznościach życiowych. Ciągle uczymy się coraz lepszego rozumienia i docenienia różnorodności, przekazując inicjatywę sieciom pracowniczym. Już dziś oferujemy pięć dni wolontariatu, aby nasi pracownicy mogli realizować nasze zobowiązania wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego w praktyce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane