Fermy Drobiu Jokiel to rodzinna firma, której historia sięga lat 70. XX w. Wówczas Tadeusz Jokiel – prezes spółki – rozpoczął swoją przygodę z drobiarstwem. Po kilku dziesięcioleciach intensywnego rozwoju firma osiągnęła wysoką pozycję na polskim rynku producentów jajek konsumpcyjnych, a produkty marki Jokiel można znaleźć na półkach takich sklepów jak Biedronka, Dino czy Stokrotka.
Szeroki asortyment
Firma hoduje kury nioski w kilku fermach, których liczba, w niedalekiej przyszłości, zwiększy się do kilkunastu. Tylko zakład zlokalizowany we Wroniawach w województwie wielkopolskim hoduje około 200 tys. kur niosek i produkuje dziennie około 170 tys. jajek. Firma oferuje różnorodne produkty, dostosowane do potrzeb klientów, o klasach wagowych S, M, L, XL i różnych kolorach skorupki. Są one pakowane i foliowane za pomocą specjalistycznych maszyn na terenie zakładu, przez który przewija się mie¬sięcznie 30 mln jaj, a docelowo ta liczba wzrośnie do 100 mln.
Jokiel zyskał uznanie dzięki wysokim standardom jakości i uczciwym relacjom z partnerami biznesowymi. Jego produkty trafiają nie tylko na polskie półki, ale także do krajów Unii Europejskiej, takich jak Anglia, Francja czy Niemcy.
Ciągłe inwestycje
W planach rozwojowych firmy na ten rok znajduje się budowa dwóch nowoczesnych odchowalni i dwóch kurników, co pozwoli na dalszy wzrost produkcji. Ostatnio spółka zainwestowała w nowoczesną maszynę do sortowania, zwiększającą wydajność do imponujących 180 tysięcy jaj na godzinę. Dodatkowo firma rozważa zastosowanie innowacyjnych technologii biogazowych, aby przyczynić się do redukcji śladu węglowego.
Fermy Drobiu Jokiel są jednym z laureatów rankingu Gazele Biznesu w województwie wielkopolskim. Świadczy to o ich stabilności finansowej i ciągłej chęci rozwoju. Jokiel kładzie nacisk na kompleksowość usług, oferując nie tylko wysoką jakość produktów, skrupulatną standaryzację na każdym etapie produkcji, lecz także transport zapewniający świeżość. Rodzinna atmosfera i zaangażowanie zespołu stanowią fundament firmy, która nieustannie dąży do doskonałości, jest otwarta na nowe pomysły i gotowa sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.