
2395 zł netto do 12 września
2695 zł netto do 16 października
Windykacja i zarządzanie należnościami
Zarejestruj sięCel
Konferencja "Windykacja i zarządzanie należnościami 2025" to wydarzenie branżowe, które odbędzie się 16 października 2025 roku, w Warszawie. Spotkanie zgromadzi ekspertów i praktyków, by wspólnie przyjrzeć się najnowszym trendom, wyzwaniom i szansom w obszarze zarządzania należnościami.
W programie zawarte są trzy tematyczne sekcje: Sztuczna Inteligencja, Prawo i Komunikacja – każda z nich prezentuje konkretne, praktyczne zagadnienia, z którymi mierzą się dziś działy windykacji i finansów.
Porozmawiamy m.in. o tym, jak AI przewiduje sporne faktury jeszcze przed ich wystawieniem, jak realnie wykorzystać nowe technologie w codziennej pracy oraz jak zapewnić zgodność prawną przy wdrażaniu rozwiązań opartych na algorytmach.
Omówimy kluczowe kwestie prawne, takie jak outsourcing windykacji, wnioski płynące z aktualnych statystyk komorniczych oraz podejście sektora bankowego do restrukturyzacji.
Zaplanowane są również panele dyskusyjne– m.in. o przyszłości prawa windykacyjnego i strategii AI w działach należności.
W części poświęconej komunikacji zastanowimy się nad rolą języka i doświadczeniach klienta, powiemy jak język wpływa na skuteczność działań windykacyjnych i jak komunikacja może stać się przewagą konkurencyjną w procesie odzyskiwania należności.
To wydarzenie, które łączy technologię, prawo i ludzkie podejście.
Kuratorem Merytorycznym wydarzenia jest Borys Sadowski - Dyrektor Generalny , GEKKO Collections.
Program
Czwartek, 16 października
Rejestracja uczestników i poranna kawa
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelSEKCJA - SZTUCZNA INTELIGENCJA
Rozpoczęcie konferencji
- Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
Realistyczne podejście do AI w windykacji i zarządzaniu należnościami
- Borys Sadowski, Dyrektor Generalny, GEKKO Collections
- Czy AI w windykacji to dzisiaj głównie hype i obietnice
- Wielka Triada Problemów: poufność, prawo, koszty
- Klucz leży gdzie indziej niż większość go szuka
- Zwrot z inwestycji w projekty AI w windykacji dziś i jutro
- Jak AI podzieli rynek windykacyjny na dwie części
- Pierwsza rzecz jaką należy zrobić po powrocie z konferencji
AI wie, że faktura będzie sporna, zanim ją wystawisz - i inne praktyczne zastosowania Sztucznej Inteligencji w zarządzaniu należnościami
- Joanna Miler-Janicka, Liderka transformacji cyfrowej i AI
Sztuczna Inteligencja coraz rzadziej jest ciekawostką w finansach - staje się realnym narzędziem do poprawy cash flow, skrócenia DSO i ograniczenia ręcznego nakładu pracy.
W swoim wystąpieniu pokażę, jak AI, w tym Voice AI Agents, może wspierać zespoły finansowe na dwóch kluczowych etapach cyklu należności: przed powstaniem sporu oraz w windykacji należnosci w środowisku B2C o dużym wolumenie i niskiej wartości faktur.
1. Prewencja sporów zanim powstaną – od order do invoice: jak AI wykrywa potencjalne błędy i niezgodności zanim faktura trafi do klienta, ograniczając ryzyko reklamacji
2. Voice AI w windykacji B2C (high volume / low value): jak głosowe boty kontaktują się z tysiącami klientów dziennie, automatyzując przypomnienia, weryfikację i klasyfikację odpowiedzi przy minimalnym koszcie jednostkowym
3. Slot wolny – najnowszy trend lub przełomowe zastosowanie AI, które pojawi się do końca września.
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelBezpieczeństwo prawne wykorzystywania AI w firmie
- Dr Paula Skrzypecka, Tech & e-com leader, senior lawyer
Przerwa kawowa
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelPANEL DYSKUSYJNY: Strategia AI w dziale windykacji
- MODERATOR Borys Sadowski, Dyrektor Generalny, GEKKO Collections
- Dr Paula Skrzypecka, Tech & e-com leader, senior lawyer
- Dawid Szałański, Head of Digital Tools Department, KRUK S.A.
- Joanna Miler-Janicka, Liderka transformacji cyfrowej i AI
SEKCJA - PRAWO
Model efektywnej współpracy na linii kancelaria – klient w procesie zarządzania wierzytelnościami
- Anna Jamiołkowska, Adwokat, Partner, Dyrektor Departamentu Zarządzania Wierzytelnościami B2B, RK Legal
- Monika Adamczak, Head of Debt Collection - Windykacja i Rozliczenia z Klientami, Symfonia Sp. z o.o.
- Jak krok po kroku zbudować jasny, przewidywalny model współpracy z klientem
- Co naprawdę działa w codziennej współpracy kancelarii z działem należności
- 5 praktycznych reguł, które zwiększają i pomagają zbudować sprawny, mierzalny i skalowalny model współpracy
Egzekucja sądowa w liczbach
- Marcin Świtkowski, Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli w Warszawie
- Komornicy sądowi, asesorzy, aplikanci – zmiany w liczbie osób wykonujących te zawody
- Wskaźniki zapisane w przepisach regulujących zawód komornika sądowego – cel i efekty
- Statystyki komornicze – co z nich wynika
- Skuteczność egzekucji – w tym z poszczególnych składników majątku dłużnika
Lunch
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelKrajowy Rejestr Zadłużonych w praktyce
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelPANEL DYSKUSYJNY: Jaka przyszłość czeka prawo i rynek windykacyjny w Polsce
- MODERATOR Kinga Tabor-Kłopotowska - Adwokat, Partner, Gardocki i Partnerzy
- Tomasz Romanowski, Adwokat, RESIST Rezanko Sitek
- Rafał Wąsowski, Sales Director Market Poland, Intrum
- Paweł Kurpiński, Dyrektor Departamentu Restrukturyzacji i Windykacji Klientów Detalicznych, mBank SA
- Michał Rączkowski, Adwokat, Partner zarządzający, RK Legal
SEKCJA - KOMUNIKACJA
Mniej formalizmów, więcej efektów – o skutecznej komunikacji w windykacji
- Elwira Jastrzębska, Dyrektorka Departamentu Marketingu i Wsparcia Sprzedaży, RK Legal
- Jak język wpływa na skuteczność działań windykacyjnych
- Dlaczego prosty, czytelny i przemyślany komunikat to realne wsparcie w odzyskiwaniu należności
- Jak pisać, żeby klient zareagował – a nie zignorował lub spanikował
Zarządzanie doświadczeniem klienta w windykacji jako przewaga konkurencyjna
- Joanna Hirsz, Konsultantka Customer / Employee / Patient Experience, Dyrektorka Zarządzająca, GCE Consulting
- Klient - dłużnik czy użytkownik usługi windykacyjnej?
-Czy warto wiedzieć, co czuje i myśli klient w każdym kroku współpracy?
-Jak projektować doświadczenie klienta dla lepszych efektów windykacji?
- Gdzie kończy się maszyna, a zaczyna człowiek?
-Kiedy technologia pomaga, a kiedy szkodzi?
-Jak znaleźć moment, w którym warto oddać głos człowiekowi, a nie algorytmowi?
- Zarządzania doświadczeniami klientów windykacji w praktyce
-Jak i od czego zacząć?
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelZakończenie konferencji
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden HotelPrelegenci
-
Monika Adamczak
Head of Debt Collection - Windykacja i Rozliczenia z Klientami Symfonia Sp. z o.o.
-
Joanna Hirsz
Konsultantka Customer / Employee / Patient Experience, Dyrektorka Zarządzająca GCE Consulting
-
Anna Jamiołkowska
Adwokat, Partner, Dyrektor Departamentu Zarządzania Wierzytelnościami B2B RK Legal
-
Elwira Jastrzębska
Dyrektorka Departamentu Marketingu i Wsparcia Sprzedaży RK Legal
-
Paweł Kurpiński
Dyrektor Departamentu Restrukturyzacji i Windykacji Klientów Detalicznych mBank SA
-
Joanna Miler-Janicka
Liderka transformacji cyfrowej i AI
-
Michał Rączkowski
Adwokat, Partner zarządzający RK Legal
-
Tomasz Romanowski
Adwokat RESIST Rezanko Sitek
-
Borys Sadowski
Dyrektor Generalny GEKKO Collections
-
Dr Paula Skrzypecka
Tech & e-com leader, senior lawyer
-
Dawid Szałański
Head of Digital Tools Department KRUK S.A.
-
Marcin Świtkowski
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli w Warszawie
-
Kinga Tabor-Kłopotowska
Adwokat, Partner Gardocki i Partnerzy
-
Rafał Wąsowski
Sales Director Market Poland Intrum
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Sound Garden Hotel
ul. Żwirki i Wigury 18
Warszawa
2395 zł netto do 12 września
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy