Czytasz dzięki

Legia rekinem biznesu

WYDANIE SPECJALNE: Legia Warszawa staje się biznesowym konglomeratem na wzór najlepszych zachodnich klubów piłkarskich. Mistrz Polski stawia na usługi i innowacyjność.

Sto lat temu nikt nie przypuszczał, że klub będzie kiedyś walczył o zdolnych inżynierów niemal z taką samą zaciętością, jak o utalentowanych piłkarzy. Świat się jednak zmienił, a Legia chce strzelać gole nie tylko na boisku, ale także w biznesie. I ma zamiar zarabiać na usługach i innowacjach. W sezonie 2014/15 przychody Legii wyniosły 115,15 mln zł, co jest najlepszym wynikiem w historii całej Ekstraklasy. Klub z Łazienkowskiej ciągle szuka nowych źródeł zarobku, więc to dopiero początek. Legia tworzy platformę biznesową, z której usług korzystają koncerny z różnych branż — od telekomunikacji przez sektor finansów na spożywczych potentatach kończąc. Każdy mecz to olbrzymie emocje, a wiadomo, że uczucia są w marketingu bezcenne. Mistrz Polski uczy się od najlepszych — w podobny sposób zyski wypracowują światowi potentaci, np. Manchester United i Real Madryt. To marki, do których wielu chce przylgnąć, Legia też taka chce być i zapewnia, że efekty już widać.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

„PB" NA 12 MIESIĘCY
30% rabatu

na zakup rocznej subskrypcji

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.