Technologie bio i IT w służbie urody

  • DI
opublikowano: 19-12-2022, 00:15
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Biotechnologiczna firma badawczo-wdrożeniowa Onlybio.life oferuje wegańskie kosmetyki oraz ekologiczne środki czystości. Producent wyznający filozofię eko, naturalności, zrównoważonego rozwoju zwraca się głównie do energicznych i świadomych kobiet.

1.miejsce województwo kujawsko-pomorskie – Onlybio.life

Technologicznie:Stworzyliśmy system do rozpoznawania i analizy reakcji konsumentów i tworzenia statystyk, by lepiej dostosować kanały, treści i systemy obsługi do potrzeb i oczekiwań klientów – mówi Marcin Pawlikowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju w Onlybio.life.
Technologicznie:Stworzyliśmy system do rozpoznawania i analizy reakcji konsumentów i tworzenia statystyk, by lepiej dostosować kanały, treści i systemy obsługi do potrzeb i oczekiwań klientów – mówi Marcin Pawlikowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju w Onlybio.life.

– Nasza strategia rozwoju przynosi zaplanowane efekty. Przeprowadzamy kampanie marketingowe głównie na naszych profilach w mediach społecznościowych, przy współpracy z najbardziej znanymi polskimi gwiazdami i influencerkami: Cleo, Katarzyną Cichopek czy Marceliną Zawadzką. Podejmowane przez nas działania i inicjatywy sprawiły, że profil Onlybio.life w bardzo krótkim czasie stał się numerem 1 wśród polskich marek beauty na TikToku – komentuje Marcin Pawlikowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju w Onlybio.life.

Onlybio.life stawia na innowacyjne narzędzia marketingowe, by zainteresować swoimi produktami. Stosuje do tego m.in. system integracji kamer typu eyetracking w połączeniu z goglami VR, które na bieżąco śledzą, jakie informacje przyciągają uwagę klienta. Spółka stworzyła też wysoko zaawansowany technicznie punkt zero waste, w którym klienci mogą uzupełniać pojemniki z kosmetykami i środkami czystości, dzięki czemu nie trzeba produkować kolejnych opakowań.

Jesteśmy liderem ekologicznych kosmetyków na polskim rynku. Dbanie o środowisko i zrównoważony rozwój jest jedną z kluczowych idei przyświecających naszej firmie. Z tego powodu stworzyliśmy w Łodzi stację refill, w której klienci mogą napełniać butelki wielorazowego użytku. Wspomaga to zmniejszenie ilości zużytego plastiku, nadając opakowaniom drugie życie

Marcin Pawlikowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju w Onlybio.life

Niedawno spółka uruchomiła pierwszą na świecie darmową aplikację do indywidualnej pielęgnacji włosów. Edukuje ona klientki oraz doradza im w wyborze najbardziej odpowiednich kosmetyków z linii produktowych Onlybio.life.

Jednym z celów strategicznych Onlybio.life jest zbudowanie pozycji globalnej marki pielęgnacji włosów. Spółka znajduje się na dobrej drodze – już teraz jest liderem na krajowym rynku ekologicznych kosmetyków. Firma sprzedaje swoje produkty również na rynkach zagranicznych, przede wszystkim w Europie.

Laboratoria Onlybio korzystają z dorobku i potencjału Hub.Tech, który w 2019 r. nabył 100 proc. udziałów w spółce Laboratorium Naturella zajmującej się tworzeniem kosmetyków oraz środków czystości złożonych przynajmniej w 99 proc. z surowców pochodzenia naturalnego. Dostęp do nowoczesnej, innowacyjnej technologii, którą dysponuje Hub.Tech, pozwolił na bardzo dynamiczny rozwój spółki, która zmieniła nazwę na Onlybio.life.

Firma sprzedaje swoje produkty w kanale e-commerce. Ma sklep internetowy łączący sprzedaż z edukacją dotyczącą zrównoważonej pielęgnacji i troski o siebie. Tam też wykorzystuje technologiczne rozwiązania ułatwiające poznawanie oczekiwań klienta i optymalizację sprzedaży.

– Rozwijamy możliwości obsługi i poznawania potrzeb oraz zainteresowań klientów, wdrożyliśmy projekty, które umożliwiają optymalizację procesów i narzędzi. Jednym z nich jest innowacyjna usługa badania zachowań konsumenckich w internecie, opracowana na podstawie własnych algorytmów oraz analiz behawioralnych – informuje prezes Pawlikowski.

Gazele Biznesu to najstarszy, najbardziej wiarygodny i najpopularniejszy ranking małych i średnich firm w Polsce. „Puls Biznesu” organizuje go nieprzerwanie od 2000 r., realizując misję wspierania przedsiębiorczości. Ranking bazuje na najbardziej obiektywnych kryteriach – wynikach finansowych, a udział w nim jest bezpłatny. Więcej informacji - kliknij

Przeczytaj historie pozostałych Gazel, które wygrały w województwach:

Dolnośląskie Gea Invest: Konkurencja nigdy nie śpi.

Lubuskie Irydium Europe: Nie śrubujemy celów finansowych, niepotrzebny nam taki stres.

Łódzkie Naprzód Hospital: W trosce o higienę i wyżywienie w ZOZ-ach.

Lubelskie Polcarbotran: Dobre relacje z klientami dają siłę.

Małopolskie CP Trade Energia i Gaz: Specjaliści od obsługi rynku energii.

Mazowieckie Lantre: Warto postawić na wiedzę i doświadczenie.

Opolskie Sieć Budowlana Export: Buduj i remontuj z głową.

Podlaskie Syntis: IT to bezpieczny rynek, popyt nie spadnie przez lata.

Podkarpackie Enervigo: Transformacja energetyczna na 100 sposobów.

Pomorskie VGL Solid Group – Ligentia Group: Droga do osiągnięcia globalnej skali na rynku logistycznym.

Świętokrzyskie EkoEnergia Polska: Dopasować OZE do potrzeb.

Śląskie JM Stale: Wykorzystana zmiana warunków.

Warmińsko-mazurskie Goose Logistics Solutions: Sprawdzony partner w transporcie.

Wielkopolskie Integrale IT: Nie boimy się wyzwań.

Zachodniopomorskie Ray Trans: Jest trudniej, ale dla mądrych zawsze są dobre czasy

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane