Biotechnologiczna firma badawczo-wdrożeniowa Onlybio.life oferuje wegańskie kosmetyki oraz ekologiczne środki czystości. Producent wyznający filozofię eko, naturalności, zrównoważonego rozwoju zwraca się głównie do energicznych i świadomych kobiet.
1.miejsce województwo kujawsko-pomorskie – Onlybio.life

– Nasza strategia rozwoju przynosi zaplanowane efekty. Przeprowadzamy kampanie marketingowe głównie na naszych profilach w mediach społecznościowych, przy współpracy z najbardziej znanymi polskimi gwiazdami i influencerkami: Cleo, Katarzyną Cichopek czy Marceliną Zawadzką. Podejmowane przez nas działania i inicjatywy sprawiły, że profil Onlybio.life w bardzo krótkim czasie stał się numerem 1 wśród polskich marek beauty na TikToku – komentuje Marcin Pawlikowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju w Onlybio.life.
Onlybio.life stawia na innowacyjne narzędzia marketingowe, by zainteresować swoimi produktami. Stosuje do tego m.in. system integracji kamer typu eyetracking w połączeniu z goglami VR, które na bieżąco śledzą, jakie informacje przyciągają uwagę klienta. Spółka stworzyła też wysoko zaawansowany technicznie punkt zero waste, w którym klienci mogą uzupełniać pojemniki z kosmetykami i środkami czystości, dzięki czemu nie trzeba produkować kolejnych opakowań.
Jesteśmy liderem ekologicznych kosmetyków na polskim rynku. Dbanie o środowisko i zrównoważony rozwój jest jedną z kluczowych idei przyświecających naszej firmie. Z tego powodu stworzyliśmy w Łodzi stację refill, w której klienci mogą napełniać butelki wielorazowego użytku. Wspomaga to zmniejszenie ilości zużytego plastiku, nadając opakowaniom drugie życie
Niedawno spółka uruchomiła pierwszą na świecie darmową aplikację do indywidualnej pielęgnacji włosów. Edukuje ona klientki oraz doradza im w wyborze najbardziej odpowiednich kosmetyków z linii produktowych Onlybio.life.
Jednym z celów strategicznych Onlybio.life jest zbudowanie pozycji globalnej marki pielęgnacji włosów. Spółka znajduje się na dobrej drodze – już teraz jest liderem na krajowym rynku ekologicznych kosmetyków. Firma sprzedaje swoje produkty również na rynkach zagranicznych, przede wszystkim w Europie.
Laboratoria Onlybio korzystają z dorobku i potencjału Hub.Tech, który w 2019 r. nabył 100 proc. udziałów w spółce Laboratorium Naturella zajmującej się tworzeniem kosmetyków oraz środków czystości złożonych przynajmniej w 99 proc. z surowców pochodzenia naturalnego. Dostęp do nowoczesnej, innowacyjnej technologii, którą dysponuje Hub.Tech, pozwolił na bardzo dynamiczny rozwój spółki, która zmieniła nazwę na Onlybio.life.
Firma sprzedaje swoje produkty w kanale e-commerce. Ma sklep internetowy łączący sprzedaż z edukacją dotyczącą zrównoważonej pielęgnacji i troski o siebie. Tam też wykorzystuje technologiczne rozwiązania ułatwiające poznawanie oczekiwań klienta i optymalizację sprzedaży.
– Rozwijamy możliwości obsługi i poznawania potrzeb oraz zainteresowań klientów, wdrożyliśmy projekty, które umożliwiają optymalizację procesów i narzędzi. Jednym z nich jest innowacyjna usługa badania zachowań konsumenckich w internecie, opracowana na podstawie własnych algorytmów oraz analiz behawioralnych – informuje prezes Pawlikowski.
Gazele Biznesu to najstarszy, najbardziej wiarygodny i najpopularniejszy ranking małych i średnich firm w Polsce. „Puls Biznesu” organizuje go nieprzerwanie od 2000 r., realizując misję wspierania przedsiębiorczości. Ranking bazuje na najbardziej obiektywnych kryteriach – wynikach finansowych, a udział w nim jest bezpłatny. Więcej informacji - kliknij
Przeczytaj historie pozostałych Gazel, które wygrały w województwach:
Dolnośląskie Gea Invest: Konkurencja nigdy nie śpi.
Lubuskie Irydium Europe: Nie śrubujemy celów finansowych, niepotrzebny nam taki stres.
Łódzkie Naprzód Hospital: W trosce o higienę i wyżywienie w ZOZ-ach.
Lubelskie Polcarbotran: Dobre relacje z klientami dają siłę.
Małopolskie CP Trade Energia i Gaz: Specjaliści od obsługi rynku energii.
Mazowieckie Lantre: Warto postawić na wiedzę i doświadczenie.
Opolskie Sieć Budowlana Export: Buduj i remontuj z głową.
Podlaskie Syntis: IT to bezpieczny rynek, popyt nie spadnie przez lata.
Podkarpackie Enervigo: Transformacja energetyczna na 100 sposobów.
Pomorskie VGL Solid Group – Ligentia Group: Droga do osiągnięcia globalnej skali na rynku logistycznym.
Świętokrzyskie EkoEnergia Polska: Dopasować OZE do potrzeb.
Śląskie JM Stale: Wykorzystana zmiana warunków.
Warmińsko-mazurskie Goose Logistics Solutions: Sprawdzony partner w transporcie.
Wielkopolskie Integrale IT: Nie boimy się wyzwań.
Zachodniopomorskie Ray Trans: Jest trudniej, ale dla mądrych zawsze są dobre czasy
© ℗