- 2019-11-28 22:00
Korporacje zabierają Salesbooka w świat
Stworzona przez start-up aplikacja do prześwietlania handlowców przypadła do gustu międzynarodowym klientom. Dzięki temu dotarła aż do Azji.
- 2019-11-03 22:00
Lean, czyli wszystkie ręce na pokład
Nawet o 30 proc. można poprawić w firmie efektywność, zmniejszając marnotrawstwo.
- 2019-10-20 22:00
Mapa zagrożeń i szans dla biznesu
Drobny przedsiębiorca toczy nieustanną walkę z nienasyconym aparatem państwa. PiS trwale zmieniło kierunek polityki społecznej.
- 2019-10-10 22:00
Rabat za szybką spłatę faktur
Fintech Cashy znalazł cyfrowy sposób na zatory płatnicze. Przekonał inwestorów, a teraz zabiega o przychylność firm.
- 2019-09-05 22:00
Nie ma go w KRS, a odpowiada…
Odpowiedzialność majątkowa za zaległe podatki spółki spoczywa na prezesie faktycznie pełniącym tę funkcję — stwierdził NSA.
- 2019-08-30 15:51
Będziemy pracować tylko 12 godzin tygodniowo
Miliarder Jack Ma uważa, że nowe technologie zdejmą z nas jarzmo pracy. A co z tymi, którzy po prostu lubią pracować.
- 2019-07-25 22:00
Gdy zabraknie prezesa
Po zatrzymaniu Wojciecha Kwaśniaka chyba dla wszystkich stało się jasne, że każdego można wziąć za wszystko — mówi w podcaście „Puls Biznesu do słuchania” Mirosław Kachniewski, szef Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych
- 2019-07-09 22:00
Lojalność to waluta
Autorytetu nie buduje się hierarchiczną strukturą czy wysokością wynagrodzenia, ale doświadczeniem — mówi Ştefan Marcu, nowy dyrektor firmy AT Kearney na region Europy Środkowej i Wschodniej.
- 2019-06-21 22:38
Prezesi, którzy mają po swojej stronie prawie wszystkich
Niektórzy szefowie lubią, gdy ktoś nieustannie wyraża aprobatę wobec ich działań, inni traktują brak uznania jak komplement. Glassdoor przygotował ranking prezesów, którym amerykańscy pracownicy wystawiają ocenę „approval”.
- 2019-05-24 14:17
Coca-Cola włącza zmianę
Amerykański producent napojów gazowanych wybrał Polskę na start najnowszej kampanii społecznej.
- 2019-05-21 17:23
Prezes Pfleiderer Group zrezygnował
Tom K. Schäbinger odejdzie ze stanowiska 31 maja z powodów osobistych, poinformowała spółka.
- 2019-05-15 22:00
Waterfall kontra agile, czyli tajniki zarządzania
Realizować zadania etapami czy postawić na ciągłą weryfikację? Drugi model daje większą elastyczność, ale wymaga specjalnych przygotowań
- 2019-05-01 01:00
Bluza zamiast garnituru w pakiecie
Od początku roku otwarto w stolicy kilka nowych biur coworkingowych znanych globalnych marek. To okazja, żeby zrzucić garnitur i włożyć dres.
- 2019-04-29 22:00
Hałas groźny prawie tak jak smog
Na brak ciszy narzeka co trzeci badany. Jak mogą im pomóc pracodawcy?
- 2019-04-29 22:00
Nowoczesne biuro to także kuchnia i salon
Dobrze zaplanowana przeprowadzka do nowego biur a może zmienić kulturę firmy — na przykład bardziej zintegrować zespół
- 2019-03-10 22:00
Lublin zaliczył test IQ
Certyfikat smart city ma być pierwszym krokiem na drodze do inteligentnego zarządzania
- 2019-02-11 22:00
Wizja bez realizacji to halucynacja
Przyjechał do Polski cztery lata temu, wcześniej przez ponad 20 lat pracując w różnych bankach w Europie. Olivier Constantin, głównodowodzący Grupy Crédit Agricole w Polsce, opowiada o biznesie, roli w nim młodych i prezesowskich dylematach w najnowszym odcinku programu „Fotel prezesa”
- 2019-02-07 22:00
Student zostanie prezesem Adecco
Od najwyższego stanowiska w firmie — właśnie tak, zupełnie nietypowo, można rozpocząć karierę zawodową dzięki inicjatywie Adecco.
- 2019-01-15 22:00
Podstawy projektowania innowacji. Dlaczego projekty się nie udają?
Gdyby podliczyć koszty nieudanych realizacji projektów w ostatniej dekadzie, które okazały się nikomu niepotrzebne, otrzymalibyśmy astronomiczną kwotę.
- 2018-09-26 22:00
Nauka zarządzania firmą
12 października w siedzibie Digital Knowledge Village w Warszawie odbędzie się bezpłatna konferencja „Anatomia Biznesu: Jak skutecznie zarządzać biznesem?”, podczas której będą podejmowane tematy dotyczące transformacji cyfrowej, strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz Design Thinking — metody tworzenia innowacyjnych produktów i usług opierających się na zrozumieniu problemów i potrzeb konsumentów.