Trigon DM podwyższył wycenę Ten Square Games

GSU
opublikowano: 12-05-2020, 12:25

Analitycy Trigon DM podwyższyli cenę docelowa jednej akcji Ten Square Games do 549 zł z 416 zł poprzednio, podtrzymując rekomendację „kupuj”.

Wyższa wycena to zasługa m.in. „Fishing Clash”, która kolejny miesiąc z rzędu nie przestaje dynamicznie rosnąć.

„Według szacunków Sensor Tower gra zarobiła w kwietniu 7 mln USD (oczekiwaliśmy bliżej 5-6 mln USD) po prowizjach, co w naszej ocenie może oznaczać zaraportowane przychody rzędu 40,5 mln zł (+28% m./m.). Według naszych prognoz, dynamika wzrostu w ujęciu m./m. jest najwyższa od czerwca 2018r. oraz rekordowa w całym cyklu życia gry w ujęciu nominalnym: +8,8mln zł m./m.

 - czytamy w raporcie.

Analitycy zwracają uwagę, że dynamika wzrostu przychodów „Fishing Clash” była miesiącu poparta potężnym wzrostem pobrań, które urosły według szacunków Trogon DM o ok. 100 proc. w ujęciu m./m. do około 7 mln w kwietniu (wg Sensor Tower).  Ich zdaniem tak duża baza graczy może stanowić katalizator kolejnych, bardzo dobrych miesięcy ze względu na możliwe wzrost liczby aktywnych graczy, ale z drugiej strony może pogorszyć wskaźnik ARPMAU, czyli średnie miesięczne przychody na aktywnego gracza.

„Istotną kwestią na którą warto zwrócić uwagę w następnych kwartałach jest trajektoria relacji kosztów User Acquisition do przychodów, która odzwierciedla koszt pozyskania użytkownika. Wydaje się, że nasze poprzednie założenia były w tej kwestii zdecydowanie zbyt konserwatywne, a potwierdzeniem tego jest zarówno wywiad nowego prezesa spółki, w którym mówi, że: „istotnie spadły jednostkowe koszty marketingu, co dla nas stanowi świetną okazję do inwestowania w nowe grupy odbiorców” oraz wyniki za pierwszy kwartał spółki Rovio, która zaraportowała relację kosztu UA do przychodów o ponad 14pp niższą niż rok wcześniej (spadek z 35,8% do 21,5%).”- napisano w raporcie.

Artykuł jest skrótem raportu Trigon DM, który został wydany 4 maja.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane