Zadeklarowane nakłady w SSE wzrosły o 1,48 mld zł 03-01-2014, 09:01 Wartość nakładów zadeklarowanych w ub.r. w specjalnych strefach ekonomicznych (SSE) w Polsce wzrosła o 1,48 mld zł r/r, do 7,14 mld zł, jak wynika z zestawienia "Rzeczpospolitej".
Umowy na celowniku inspekcji pracy 03-01-2014, 00:00 Umowy cywilnoprawne również w tym roku wezmą pod lupę inspektorzy pracy.
Minister daje argumenty oszustom 02-01-2014, 18:22 Władysław Kosiniak-Kamysz chce wyrównać emerytury, dając wyższe podwyżki najbiedniejszym. Tylko po co w takim razie uczciwe płacić składki na ZUS?
Energa-Operator oferuje współpracę firmom 02-01-2014, 15:41 37 tysięcy prac związanych z rozbudową i modernizacją sieci na łączną kwotę 550 mln zł planuje zlecić Energa-Operator SA w 2014 r. Spółka zaprasza do współpracy przedsiębiorstwa realizujące roboty budowlane i elektroenergetyczne oraz usługi projektowe.
Nowe obowiązki i prawa dla firm 02-01-2014, 00:00 Tegoroczne zmiany w VAT będą nawet ważniejsze niż w 2013 r. Jednak nie tylko w tym obszarze firmy czekają nowe doświadczenia
500 menedżerów roku (RANKING) 01-01-2014, 17:29 Prezentujemy ranking „500 Menedżerów 2013”, który powstał w wyniku współpracy redakcji „Pulsu Biznesu” i międzynarodowej wywiadowni gospodarczej Bisnode D&B Polska.
Kadrowa karuzela — awanse, dymisje, spektakle 01-01-2014, 10:00 To był rok wielu menedżerskich transferów w spółkach. Także skarbu państwa. Zmiany nie ominęły też urzędników resortów odpowiedzialnych za priorytetowe inwestycje. Przedstawiamy najważniejszych aktorów kadrowego spektaklu.
TOP10 osób na ludzie.pb.pl w 2013 31-12-2013, 18:56 Sprawdziliśmy, na które profile zerkaliście w minionym roku najczęściej. I mamy niespodziankę.
Work Service: stopa bezrobocia rejestrowanego wyniesie 13,25 proc. w 2014 r. 31-12-2013, 12:47 Stopa bezrobocia rejestrowanego powinna sięgnąć 13,25% w 2014 r. wobec 13,2% odnotowanych na koniec listopada br., prognozuje Work Service.
Od 1 stycznia płaca minimalna wzrośnie do 1680 zł 31-12-2013, 08:17 Od 1 stycznia 2014 r. minimalne wynagrodzenie za pracę wzrośnie o 80 zł i wyniesie 1680 zł brutto - wynika z rozporządzenia Rady Ministrów z połowy września. Oznacza to, że pensja pracownika zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu nie może być niższa niż 1680 zł brutto.
ZUS od śmieciówek do poprawki 31-12-2013, 00:00 Komitet Rady Ministrów nie przyjął projektu resortu pracy. To szansa na usunięcie najbardziej kontrowersyjnych zapisów.
Kasperczak selekcjonerem piłkarzy Mali 30-12-2013, 21:52 Henryk Kasperczak został selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Mali - poinformowały francuskie media. Kontrakt ma obowiązywać przez 15 miesięcy, a pierwszym dniem pracy polskiego trenera będzie 1 stycznia 2014 roku.