LPP miało 265 mln zł straty operacyjnej od lutego do kwietnia

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2020-05-04 17:15

LPP przedstawiło wstępne dane finansowe za okres od lutego do kwietnia 2020 r. To I kwartał roku obrotowego 2020/2021.

Odzieżowa spółka zanotowała w tym okresie spadek przychodów o 35 proc. do 1,19 mld zł. 

Salon marki Reserved, której właścicielem jest LPP
fot. Filip Radwański/Forum

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych spadła o 52 proc. do 792 mln zł, natomiast sprzedaż online zwiększyła się o 129 proc. do 398 mln zł (w tym o 270 proc. tylko w kwietniu).

Marża brutto obniżyła się o 6,1 pkt proc. do 42 proc.

Koszty operacyjne spółki spadły o 9 proc., natomiast strata operacyjna wyniosła 265 mln zł, wobec 64 mln zł zysku w analogicznym okresie 2019 r.