
Niemiecki producent odzieży sportowej powtórzył swoje całoroczne wyniki operacyjne i prognozy sprzedaży, po tym, co określił jako najlepszy trzeci kwartał w swojej historii.
„Spodziewamy się ciągłej zmienności na rynku w czwartym kwartale, ale jesteśmy przekonani, że możemy dostarczyć zgodnie z naszymi całorocznymi prognozami” – powiedział Bjorn, prezes Pumy.
Firma podała, że jej dochody przed odliczeniem odsetek i podatków (EBIT) wzrosły o 12,6 proc. w ciągu roku do 258 mln euro (257 mln USD), podczas gdy sprzedaż w trzecim kwartale wzrosła o 16,9 proc. po uwzględnieniu różnic kursowych do 2,35 mld euro (2,34 mld USD).
Pomimo utrzymujących się skutków związanych z blokadami gospodarczymi w związku z wirusem COVID-19 w Chinach, Puma odnotowała wzrost sprzedaży w regionie Azji i Pacyfiku w trzecim kwartale.
Firma spodziewa się wzrostu sprzedaży po uwzględnieniu różnic kursowych o około 15 proc. i zysku EBIT między 600 a 700 mln EUR w 2022 roku.