Technologia napędza sprzedaż CCC

Obuwniczy gigant z GPW w kilka lat wydał na cyfryzację 0,5 mld zł – nic dziwnego, że przyciąga znanych ekspertów od technologii. Ta strategia już daje owoce – sprzedaż w wielu kanałach mocno podkręca przychody.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jak CCC realizuje strategię cyfryzacji handlu
  • na jak duży wzrost przekłada się oferowanie kilku kanałów sprzedaży
  • dlaczego inwestuje w ekspresowe dostawy i czy ta usługa jest dla niej rentowna
  • jak ecommerce’ową transformację CCC ocenia analityk

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ