Online
e-szkolenie
31 marca 2021
31 marca 2021
Social Media Academy
None
Jak być obecnym i zarabiać w social media
Ikona zamknięcia

Cel

Media społecznościowe to z jednej strony wizerunek, ale z drugiej efekt.

W mediach społecznościowych warto być, warto poznać najlepsze praktyki. I nie dlatego, że wszyscy tak robią. Tam są naprawdę pieniądze. I dzisiaj to nie wybór - ale konieczność.


Social Media Academy to cykl 5 spotkań przedstawiających Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube a także Google Ads. Każdy z naszych ekspertów opowie Ci o możliwościach, każdej z platform, tak aby praktyczna wiedza o nich wszystkich umożliwiła Ci stworzenie takiego kanału komunikacji dzięki któremu dotrzesz do kogo chcesz.


Zastanawiasz się, czego Ci brakuje, aby zostać Social Media Ninja?

Social Media Academy to jedno wydarzenie zapewniające kompleksową wiedzę o największych socialach, podczas którego:

  • Dowiesz się, jak pozyskiwać kontakty z Linkedina
  • Zobaczysz, jakie są najskuteczniejsze formy publikacji treści
  • Dowiesz się, jak można targetować reklamy na Linkedinie
  • Dowiesz się, kogo warto śledzić w socialach, zobaczysz firmy, którym wychodzi to najlepiej
  • Dowiesz się jak ocenić skuteczność działań na YouTube? Jak mierzyć efektywności influencer marketingu
  • YouTube to nie tylko śmieszne filmiki - poznasz potencjał platformy YouTube, by skutecznie potrafić go wykorzystać
  • Uzyskasz odpowiedzi gdzie na YouTube jest miejsce dla marek?
  • Otrzymasz gotową checklistę, jak zwiększyć zasięgi postów
  • Dowiesz się, jak utworzyć zgodny z prawem konkurs na Facebooku
  • Otrzymasz gotowy scenariusz kryzysowy na pierwsze 24 godziny destabilizacji
  • Poznasz dobre praktyki i przykłady zyskownych kampanii
  • Zdobędziesz wiedzę jak zrozumieć dane i raporty, jak wyciągnąć wnioski z Google Analytics
  • Dowiesz się jakie zmiany w kampanii i na stronach prowadzą do lepszych kampanii
  • Zastanawiasz się jak skutecznie zaistnieć z Twoim produktem na Instagram?, poznasz najlepsze przykłady skutecznych kampanii z Twórcami

 

*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online