Social Media Academy

Social Media Academy

4 lutego ‑ 31 marca 2021 / Online

995 zł netto do 6 lutego (cena udziału online)

CYBER WEEK | 15% RABATU | KOD: CYBER_15

Cel

Media społecznościowe to z jednej strony wizerunek, ale z drugiej efekt.

W mediach społecznościowych warto być, warto poznać najlepsze praktyki. I nie dlatego, że wszyscy tak robią. Tam są naprawdę pieniądze. I dzisiaj to nie wybór - ale konieczność.


Social Media Academy to cykl 5 spotkań przedstawiających Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube a także Google Ads. Każdy z naszych ekspertów opowie Ci o możliwościach, każdej z platform, tak aby praktyczna wiedza o nich wszystkich umożliwiła Ci stworzenie takiego kanału komunikacji dzięki któremu dotrzesz do kogo chcesz.


Zastanawiasz się, czego Ci brakuje, aby zostać Social Media Ninja?

Social Media Academy to jedno wydarzenie zapewniające kompleksową wiedzę o największych socialach, podczas którego:

  • Dowiesz się, jak pozyskiwać kontakty z Linkedina
  • Zobaczysz, jakie są najskuteczniejsze formy publikacji treści
  • Dowiesz się, jak można targetować reklamy na Linkedinie
  • Dowiesz się, kogo warto śledzić w socialach, zobaczysz firmy, którym wychodzi to najlepiej
  • Dowiesz się jak ocenić skuteczność działań na YouTube? Jak mierzyć efektywności influencer marketingu
  • YouTube to nie tylko śmieszne filmiki - poznasz potencjał platformy YouTube, by skutecznie potrafić go wykorzystać
  • Uzyskasz odpowiedzi gdzie na YouTube jest miejsce dla marek?
  • Otrzymasz gotową checklistę, jak zwiększyć zasięgi postów
  • Dowiesz się, jak utworzyć zgodny z prawem konkurs na Facebooku
  • Otrzymasz gotowy scenariusz kryzysowy na pierwsze 24 godziny destabilizacji
  • Poznasz dobre praktyki i przykłady zyskownych kampanii
  • Zdobędziesz wiedzę jak zrozumieć dane i raporty, jak wyciągnąć wnioski z Google Analytics
  • Dowiesz się jakie zmiany w kampanii i na stronach prowadzą do lepszych kampanii
  • Zastanawiasz się jak skutecznie zaistnieć z Twoim produktem na Instagram?, poznasz najlepsze przykłady skutecznych kampanii z Twórcami

 

*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie.

Program

Czwartek, 4 lutego

Webinar I - Jak zwiększyć widoczność Twojej marki na LinkedIn - 4 lutego 2021

10:00

Większa widoczność i większy wpływ eksperta dzięki LinkedIn

  • Piotr Grządziel, Partner Zarządzający, Magna Talenta

LinkedIn jest dzisiaj jednym z najważniejszych miejsc w biznesie – zarówno pod kątem sprzedaży, rekrutacji jak i budowaniu wpływu na branżę. Dowiedz się jak zbudować silną markę osobistą eksperta po to, żeby ludzie chcieli robić z tobą biznes, zanim poznają cię osobiście.


  • Dlaczego warto budować markę firmy i markę osobistą jako eksperta
  • Jak pozyskać kontakty z LinkedIna
  • Jak targetować reklamy na LinkedInie
  • Jakie są najskuteczniejsze formy publikacji treści
  • kogo warto śledzić, jakim firmom bycie na LinkedIn wychodzi najlepiej
  • Najprostszy wzór na markę osobistą
  • Siła multilokacji – czyli jak skutecznie działać na LinkedIn
  • Social Selling Index – twój potencjał na LinkedIn i cztery kluczowe obszary
Online, ,

Webinar II - Budowanie marki na YouTube - najskuteczniejsze formy promocji - 25 lutego 2021

10:01

Budowanie marki na YouTube - najskuteczniejsze formy promocji

  • Dominika Kucner, PR Manager, LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)

Widoczność marki na YouTube nie ogranicza się tylko do współpracy z influencerami w ramach standardowego (i robionego przez wszystkich) lokowania produktu. Rozwijają się innowacyjne subformaty i sposoby współprac, które trzeba znać, by wzmocnić efektywność przekazu marki (w tym również by go uwiarygodnić oraz uatrakcyjnić). 

 

  • YouTube to nie tylko śmieszne filmiki - poznaj potencjał platformy YouTube, by skutecznie potrafić go wykorzystać
  • Gdzie na YouTube jest miejsce dla marek? Omówienie konkretnych możliwości, jakie daje platforma
  • Kim jest influencer i czym jest influencer marketing - najskuteczniejsze formy promocji dla marek oraz know how z przeprowadzonych kampanii,
  • Czym jest kanał marki i jak stworzyć tematyczną telewizję, którą konsumenci oglądają z wyboru?
  • Jak ocenić skuteczność działań na YouTube? Mierzenie efektywności influencer marketingu. 
Online, ,

Webinar III - Jak budować markę osobistą i markę firmy za pomocą Facebooka - 11 marca 2021

10:02

Profil na Facebooku jako narzędzie do budowania marki brandu oraz marki osobistej

  • Sylwia Walkowicz, General Director, Agencja Reklamowa Brandbay.pl

Niewielkie zaangażowanie fanów, spadające zasięgi i coraz większe budżety reklamowe, które nie przynoszą zwrotu z inwestycji, to problemy, z którymi prawdopodobnie się borykasz. Mamy dla Ciebie praktyczny webinar, które pomoże Ci lepiej zarządzać marką twojej firmy na Facebooku.


1. Profil na Facebooku

  • Dowiesz się, jak działa machine learning
  • Poznasz dobre praktyki w tworzeniu angażujących postów
  • Otrzymasz gotową checklistę, jak zwiększyć zasięgi postów
  • Poznasz techniki moderacji zwiększające liczbę komentarzy
  • Dowiesz się, jak zwiększyć liczbę fanów na twoim profilu
  • Poznasz przyczyny, co może szkodzić twoim zasięgom

2. Grupy na Facebooku

  • Poznasz sprawdzone pomysły na grupy na różnym etapie lejka sprzedażowego
  • Nauczysz się tworzyć regulamin grupy i egzekwować jego przestrzeganie
  • Dowiesz się jak moderować i aktywizować członków grupy
  • Nauczysz się mierzyć rozwój swojej grupy za pomocą modelu 5 poziomów
  • Poznasz płatne i bezpłatne metody promocji grupy
  • Otrzymasz listę najciekawszych grup, którymi warto się inspirować

3. Wydarzenia

  • Dowiesz się jak walczyć z niskimi zasięgami postów na wydarzeniu
  • Nauczysz się tworzyć wydarzenia na każdym etapie lejka sprzedażowego
  • Poznasz płatne i bezpłatne sposoby na promocję wydarzenia

4. Facebook Live

  • Nauczysz się przeprowadzać angażującą transmisję live krok po kroku
  • Poznasz metody, jak aktywizować odbiorców w trakcie live
  • Otrzymasz przykładowy scenariusz transmisji na żywo wraz z wytycznymi technicznymi

5. Konkursy

  • Dowiesz się, jak utworzyć zgodny z prawem konkurs na Facebooku
  • Poznasz sprawdzony przepis na idealne zadanie konkursowe
  • Otrzymasz gotową listę nielegalnych praktyk konkursowych
  • Dowiesz się, jakie są twoje obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • Otrzymasz gotowy wzór regulaminu konkursu na Facebooku

6. Zarządzanie kryzysowe

  • Poznasz najczęstsze przyczyny kryzysów na Facebooku
  • Nauczysz się korzystać z narzędzi do monitorowania marki w sieci (Brand24)
  • Dowiesz, jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami
  • Otrzymasz gotowy scenariusz kryzysowy na pierwsze 24 godziny destabilizacji

7. Marka przedsiębiorstwa a marka osobista

  • Poznasz najważniejsze zasady, jak budować swój personal brand na Facebooku
  • Dowiesz się, jakie są najczęstsze błędy w budowaniu marki osobistej i jak mogą wpłynąć one na twoją firmę
Online, ,

Webinar IV - Jak skutecznie zaistnieć z Twoim produktem na Instagram. Najlepsze przykłady skutecznych kampanii z Twórcami - 25 marca 2021

10:03

Jak realizować cele biznesowe przy użyciu technik influencer marketingu i customer advocacy

  • Karina Hertel, Dyrektor zarządzający, BrandLift Customer Advocacy

Pozornie odbierane jak rozrywka są w praktyce jednym z bardziej sprzedażowych kanałów do komunikacji marek. Jeśli Twoja usługa lub produkt chcą się stać elementem lifestyle’u i na dobre wpisać się w życie konsumentów – pokaż to na Instagramie czy na TikToku. 


  • Czy to w ogóle działa ? Helicopter view na branżę
  • Jak określić cele biznesowe?
  • Działania In house czy usługa zewnętrzna? A jeśli zewnętrzna to jak wybrać dostawcę?
  • Najważniejsze elementy strategii
  • Dobór kanału komunikacji w mix media
  • Kampania na ruchu organicznym czy kampanie płatne?
  • KPI kampanii _ nie oceniaj smaku cukierka po papierku 
  • Nie wszyscy do wszystkiego czyli casting twórców
  • Najważniejszą cechą influencerów jest …ich „influence”
  • Przebieg kampanii od A do Z
  • Prawa autorskie _ co mogę z tym dalej zrobić?
  • Brand Safety _ czyli programy dla tych firm, które boją się bezpośredniej konfrontacji z konsumentem
  • Raport post buy _ czas podsumowań biznesowych
  • Analiza sentymentu komentarzy_ nauka to potęgi klucz
  • Nie bój się, twój brand nabiera wartości w użyciu! Eksperymentuj
Online, ,

Webinar V - Narzędzia Google - jak za pomocą Google Ads zwiększać świadomość marki oraz za pomocą Google Analytics mierzyć efekty działań - 31 marca 2021

10:04

Narzędzia Google - jak za pomocą Google Ads zwiększać świadomość marki oraz za pomocą Google Analytics mierzyć efekty działań

  • Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup

Google Ads to jeden z najskuteczniejszych systemów reklamowych, który przeszedł ogromną ewolucję w ostatnich latach. Od zmiany sposobu kierowania reklamy - z miejsc i słów kluczowych na konkretne grupy użytkowników po nowe funkcje odpowiadające na zmieniający się Internet. Google Analytics to najpopularniejszy system analityki cyfrowej dostępny w sieci. Nowa, czwarta odsłona, to jeszcze lepsze sposoby na analizę danych i wyciąganie wniosków.


  • Możliwości systemu Google Ads
  • Skalowalne i sprawdzone dobre praktyki działania
  • Największe pułapki systemu
  • Konkretne przykłady strategii oraz pracy z interfejsem
  • Jak wyciągać wnioski z Google Analytics
  • Jak lepiej zrozumieć dane i raporty
  • Jakie zmiany w kampanii i na stronach prowadzą do lepszych kampanii
Online, ,

Prelegenci

  • Piotr Grządziel

    Piotr Grządziel

    Partner Zarządzający Magna Talenta
  • Karina Hertel

    Karina Hertel

    Dyrektor zarządzający BrandLift Customer Advocacy
  • Dominika Kucner

    Dominika Kucner

    PR Manager LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
  • Krzysztof Marzec

    Krzysztof Marzec

    CEO DevaGroup
  • Sylwia Walkowicz

    Sylwia Walkowicz

    General Director Agencja Reklamowa Brandbay.pl

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

995 zł netto do 6 lutego

Zarejestruj się