
2695 zł netto do 30 września
Komunikacja menedżerska
Zarejestruj sięCel
„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” – John Powell
W świecie dynamicznych zmian, złożonych projektów i rosnących oczekiwań pracowników, komunikacja menedżerska staje się nie tylko fundamentem skutecznego zarządzania, ale także kluczem do budowania zespołów opartych na zaufaniu, odpowiedzialności i współpracy. To właśnie dzięki niej możliwe jest inspirowanie ludzi, rozwijanie ich samodzielności oraz tworzenie przestrzeni do dialogu i empatii.
Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję „Komunikacja menedżerska”, która odbędzie się 30 września w Warszawie. W jej trakcie dowiesz się, jak przekształcać codzienne wyzwania w okazje do rozwoju – zarówno dla Ciebie, jak i Twojego zespołu. Nasi prelegenci – praktycy biznesu, doświadczeni trenerzy, certyfikowani coachowie i psychologowie – podzielą się konkretnymi narzędziami i doświadczeniem z obszarów takich jak:
- budowanie odpowiedzialności i samodzielności projektowej w zespole
- rozwijanie empatycznej, angażującej komunikacji
- efektywny onboarding i integracja nowych pracowników
- rozpoznawanie i rozbrajanie konfliktów zanim wpłyną negatywnie na zespół
- praktyczne podejście do komunikacji przez angażującą grę menedżerską
To wydarzenie stworzy Ci przestrzeń do refleksji, wymiany doświadczeń oraz zdobycia inspiracji do wdrażania realnych zmian w stylu zarządzania i komunikacji.
Uczestnikom gwarantujemy:
- Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – trenerów, coachów i psychologów
- Sesje pełne praktycznych inspiracji i motywacji do działania
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i tworzeniu nowych idei
- Możliwości do integracji i wymiany doświadczeń
- Imienny certyfikat potwierdzający udział i zdobytą wiedzę
Zainwestuj jeden dzień, by zyskać nowe spojrzenie na komunikację, która naprawdę działa!
Program
Wtorek, 30 września
Rejestracja uczestników, poranna kawa
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.
Warszawa, 1 Sierpnia 1, Novotel AirportOficjalne rozpoczęcie konferencji
Warszawa, 1 Sierpnia 1, Novotel AirportPanel dyskusyjny: Lider w czasach braku zaufania - jak budować dialog i odpowiedzialność w zespole
- Anna Urbańska, Ekspert NeuroBiznesu, Przedsiębiorca, Autorka książek
- Wojciech Paździor, CEO, Active Strategy
- Edyta Kwiatkowska Pelizg, trenerka przywództwa i komunikacji, przedsiębiorczyni
- Zaufanie jako decyzja strategiczna - kiedy i czy warto odpuścić kontrolę, a kiedy zaostrzyć nadzór?
- Czerwone flagi - jak rozpoznać symptomy erozji zaufania, zanim udadzą w wyniki?
- Jak prowadzić otwartą i konstruktywną rozmowę?
- Odbudowa zaufania w praktyce - co działa, a co jest tylko iluzją bezpieczeństwa?
Od zadaniowca do partnera: Jak przygotować ludzi do roli projektowej i rozwijać ich samodzielność
- Hanna Garbowska , mentor biznesu, executive coach, trener biznesu, konsultant
- Od lęku do odpowiedzialności, jak wspierać myślenie systemowe i odpowiedzialność wśród pracowników
- Rozwijanie odwagi i proaktywności u członków zespołu
- Rola menedżera w budowaniu samodzielności projektowej
EmpaTYczna komunikacJA – jak budować dialog w zespole?
- Joanna Dolińska , trenerka biznesu, certyfikowana konsultantka MTQ Plus
- Dlaczego empatia to dziś jedna ze strategicznych „supermocy” lidera przyszłości?
- Myślę, czuję, współpracuję – empatyczna komunikacja jako klucz do lepszego rozumienia siebie i innych w pracy (i poza nią)
- Jak mówić, żeby nas słuchano? Jak słuchać, by do nas mówiono? Praktyczne zasady budowania współpracy opartej na dialogu
Warszawa, 1 Sierpnia 1, Novotel Airport
Przerwa na kawę
Warszawa, 1 Sierpnia 1, Novotel AirportCiSZA przed burzą. I co dalej?
- Magdalena Ciesielska , coach, mentorka biznesowa, współtwórczyni Projektu Kariera
- Jak słyszeć, zanim zespół przestanie mówić – i reagować tak, by nie tracić ludzi, zaufania i zaangażowania
- Jak zauważyć to, czego nikt nie mówi wprost – zanim napięcie rozbije współpracę?
- Jak tworzyć kulturę rozmowy „na czas” – zanim milczenie stanie się decyzją?
- Co robić, gdy konflikt już wyszedł na światło dzienne – i jak poprowadzić ludzi przez to, co najtrudniejsze?
Szefie, czy wiesz jak wdrażać nowego pracownika w swoim zespole
- Maja Gojtowska , Gojtowska.com
Podczas mojej prezentacji pokażę, jak skutecznie i praktycznie przeprowadzić onboarding, który nie tylko wspiera nowych pracowników, ale również wzmacnia cały zespół. Omówię kluczowe role lidera w tym procesie – od tworzenia planu onboardingu, przez efektywną komunikację, aż po przydzielanie odpowiedzialności i celów. Podzielę się najlepszymi praktykami związanymi z integracją, mentoringiem oraz adaptacją do kultury organizacyjnej. Pokażę także, jak regularnie oceniać efektywność onboardingu. Moja prezentacja dostarczy Ci konkretnych narzędzi, które pozwolą Ci budować silne, zmotywowane i zaangażowane zespoły.
Warszawa, 1 Sierpnia 1, Novotel AirportLunch
Warszawa, 1 Sierpnia 1, Novotel AirportGra szkoleniowa dla managerów
- Anna Zielińska - Wolfigiel, doradczyni personalna, trenerka Pracownia Gier Szkoleniowych, konsultantka Game Changers Academy
- Jak efektywnie przekazywać informację zwrotną?
- Jak zbierać informacje zwrotne o sobie, swojej pracy i wpływie, jaki wywierasz na zespół
- Jak wykorzystywać feedback do osiągania celów biznesowych?
- Komunikacja jako narzędzie wpływu - rodzaje rozmów z pracownikami
- GRA Po Omacku
Zakończenie konferencji
Warszawa, 1 Sierpnia 1, Novotel AirportPrelegenci
-
Maja Gojtowska
Gojtowska.com
-
Joanna Dolińska
trenerka biznesu, certyfikowana konsultantka MTQ Plus
-
Magdalena Ciesielska
coach, mentorka biznesowa, współtwórczyni Projektu Kariera
-
Hanna Garbowska
mentor biznesu, executive coach, trener biznesu, konsultant
-
Anna Urbańska
Ekspert NeuroBiznesu, Przedsiębiorca, Autorka książek
-
Anna Zielińska - Wolfigiel
doradczyni personalna, trenerka Pracownia Gier Szkoleniowych, konsultantka Game Changers Academy
-
Wojciech Paździor
CEO Active Strategy
-
Edyta Kwiatkowska Pelizg
trenerka przywództwa i komunikacji, przedsiębiorczyni
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Novotel Airport
1 Sierpnia 1
Warszawa
2695 zł netto do 30 września
Zarejestruj się-
Altkom Akademia
Dostarczamy kursy biznesowe i technologiczne. Nasza oferta to ponad tysiąc szkoleń i egzaminów, z których do tej pory skorzystało ponad 650 tys. kursantów. Współpracujemy z ponad 300 trenerami – ekspertami w swoich branżach. Dzięki wysokim standardom szkoleń, nieprzerwanie od 1999 r. zajmujemy pierwsze miejsca w raportach branży szkoleniowej.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy