Komunikacja menedżerska
Umiejętności miękkieWarszawaKonferencja
Novotel Airport
Komunikacja menedżerska
Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

 „Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” – John Powell

W świecie dynamicznych zmian, złożonych projektów i rosnących oczekiwań pracowników, komunikacja menedżerska staje się nie tylko fundamentem skutecznego zarządzania, ale także kluczem do budowania zespołów opartych na zaufaniu, odpowiedzialności i współpracy. To właśnie dzięki niej możliwe jest inspirowanie ludzi, rozwijanie ich samodzielności oraz tworzenie przestrzeni do dialogu i empatii.

Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję „Komunikacja menedżerska”, która odbędzie się 30 września w Warszawie. W jej trakcie dowiesz się, jak przekształcać codzienne wyzwania w okazje do rozwoju – zarówno dla Ciebie, jak i Twojego zespołu. Nasi prelegenci – praktycy biznesu, doświadczeni trenerzy, certyfikowani coachowie i psychologowie – podzielą się konkretnymi narzędziami i doświadczeniem z obszarów takich jak:

  • budowanie odpowiedzialności i samodzielności projektowej w zespole
  •  rozwijanie empatycznej, angażującej komunikacji
  • efektywny onboarding i integracja nowych pracowników
  • rozpoznawanie i rozbrajanie konfliktów zanim wpłyną negatywnie na zespół
  • praktyczne podejście do komunikacji przez angażującą grę menedżerską

To wydarzenie stworzy Ci przestrzeń do refleksji, wymiany doświadczeń oraz zdobycia inspiracji do wdrażania realnych zmian w stylu zarządzania i komunikacji.

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – trenerów, coachów i psychologów
  • Sesje pełne praktycznych inspiracji i motywacji do działania
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i tworzeniu nowych idei
  • Możliwości do integracji i wymiany doświadczeń
  • Imienny certyfikat potwierdzający udział i zdobytą wiedzę

Zainwestuj jeden dzień, by zyskać nowe spojrzenie na komunikację, która naprawdę działa!

Partnerzy:

Partner wspierający

Altkom Akademia

Patron

Pracownia Gier Szkoleniowych

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:45Rejestracja uczestników, poranna kawa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

  • 09:20Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • 09:30Panel dyskusyjny: Lider w czasach braku zaufania - jak budować dialog i odpowiedzialność w zespole

    • Anna Urbańska,  Ekspert NeuroBiznesu, Przedsiębiorca, Autorka książek
    • Wojciech Paździor,  CEO, Active Strategy
    • Edyta Kwiatkowska Pelizg,  trenerka przywództwa i komunikacji, przedsiębiorczyni
    • Zaufanie jako decyzja strategiczna - kiedy i czy warto odpuścić kontrolę, a kiedy zaostrzyć nadzór?
    • Czerwone flagi - jak rozpoznać symptomy erozji zaufania, zanim udadzą w wyniki?
    • Jak prowadzić otwartą i konstruktywną rozmowę?
    • Odbudowa zaufania w praktyce - co działa, a co jest tylko iluzją bezpieczeństwa?
  • 10:15Od zadaniowca do partnera: Jak przygotować ludzi do roli projektowej i rozwijać ich samodzielność

    • Hanna Garbowska,  , mentor biznesu, executive coach, trener biznesu, konsultant
    • Od lęku do odpowiedzialności, jak wspierać myślenie systemowe i odpowiedzialność wśród pracowników
    • Rozwijanie odwagi i proaktywności u członków zespołu
    • Rola menedżera w budowaniu samodzielności projektowej
  • 11:00EmpaTYczna komunikacJA – jak budować dialog w zespole?

    • Joanna Dolińska,  , trenerka biznesu, certyfikowana konsultantka MTQ Plus
    • Dlaczego empatia to dziś jedna ze strategicznych „supermocy” lidera przyszłości?
    • Myślę, czuję, współpracuję – empatyczna komunikacja jako klucz do lepszego rozumienia siebie i innych w pracy (i poza nią)
    • Jak mówić, żeby nas słuchano? Jak słuchać, by do nas mówiono? Praktyczne zasady budowania współpracy opartej na dialogu

  • 11:45Przerwa na kawę

  • 12:15CiSZA przed burzą. I co dalej?

    • Magdalena Ciesielska,  , coach, mentorka biznesowa, współtwórczyni Projektu Kariera
    • Jak słyszeć, zanim zespół przestanie mówić – i reagować tak, by nie tracić ludzi, zaufania i zaangażowania
    • Jak zauważyć to, czego nikt nie mówi wprost – zanim napięcie rozbije współpracę?
    • Jak tworzyć kulturę rozmowy „na czas” – zanim milczenie stanie się decyzją?
    • Co robić, gdy konflikt już wyszedł na światło dzienne – i jak poprowadzić ludzi przez to, co najtrudniejsze?


  • 13:00Szefie, czy wiesz jak wdrażać nowego pracownika w swoim zespole

    • Maja Gojtowska,  , Gojtowska.com

    Podczas mojej prezentacji pokażę, jak skutecznie i praktycznie przeprowadzić onboarding, który nie tylko wspiera nowych pracowników, ale również wzmacnia cały zespół. Omówię kluczowe role lidera w tym procesie – od tworzenia planu onboardingu, przez efektywną komunikację, aż po przydzielanie odpowiedzialności i celów. Podzielę się najlepszymi praktykami związanymi z integracją, mentoringiem oraz adaptacją do kultury organizacyjnej. Pokażę także, jak regularnie oceniać efektywność onboardingu. Moja prezentacja dostarczy Ci konkretnych narzędzi, które pozwolą Ci budować silne, zmotywowane i zaangażowane zespoły.

  • 13:45Lunch

  • 14:45Gra szkoleniowa dla managerów

    • Anna Zielińska - Wolfigiel,  doradczyni personalna, trenerka Pracownia Gier Szkoleniowych, konsultantka Game Changers Academy
    • Jak efektywnie przekazywać informację zwrotną?
    • Jak zbierać informacje zwrotne o sobie, swojej pracy i wpływie, jaki wywierasz na zespół
    • Jak wykorzystywać feedback do osiągania celów biznesowych?
    • Komunikacja jako narzędzie wpływu - rodzaje rozmów z pracownikami
  • 16:30Zakończenie konferencji

Maja Gojtowska

Maja Gojtowska

, Gojtowska.com

Maja Gojtowska - wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?", a w październiku 2023 "Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem".

Joanna Dolińska

Joanna Dolińska

, trenerka biznesu, certyfikowana konsultantka MTQ Plus

Słowna babka. Z wykształcenia lingwistka, przez kilkanaście lat jako menadżerka zajmowała się komunikacją w największych korporacjach mediowych. Obecnie, z miłości do słowa, certyfikowana trenerka biznesu, mówczyni oraz autorka tekstów. Wierzy, że słowa mają wielką moc, dlatego wspiera organizacje w rozwoju umiejętności komunikacyjnych i psycho-społecznych. Specjalizuje się w obszarze empatycznej komunikacji, wzmacniania odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem oraz profilaktyki wypalenia zawodowego. Pomaga w budowaniu dobrego biznesu opartego na autentyczności, dialogu i budowaniu lepszego kontaktu – z innymi, ale też i samym_ą sobą. W swojej pracy przeplata praktyczny know-how zdobyty na stanowiskach menadżerskich z wiedzą i doświadczeniem z zakresu Porozumienia bez przemocy (NVC), mindfulness oraz pozytywnej neuroplastyczności mózgu. Zrealizowała liczne projekty rozwojowe dla biznesu, instytucji publicznych oraz organizacji humanitarnych i NGO.

Magdalena Ciesielska

Magdalena Ciesielska

, coach, mentorka biznesowa, współtwórczyni Projektu Kariera

Ma za sobą 27 lat pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym. Przez ponad dwie dekady przewodziła najpierw kilkuosobowym, a potem kilkusetosobowym zespołom, prowadząc je nie tylko do realizacji strategii, ale przede wszystkim – do świadomego rozwoju. Była członkinią zarządu i zespołów zarządzających takich firm jak Wrigley czy Miele. Dziś mówi wprost: „moją największą dumą nie są wyniki, lecz ludzie. Ci, których miałam szczęście prowadzić i wspierać – nie jako trybiki w systemie, ale jako osoby z planami, marzeniami i potencjałem. Największy uśmiech wywołują u mnie ich sukcesy – zwłaszcza te, które wynikają z wyborów, o których kiedyś wspólnie rozmawialiśmy. To prawdziwy sens tej pracy". W 2022 roku zrezygnowała z kariery korporacyjnej, by w pełni zająć się działalnością coachingową i mentoringową. Dziś pracuje z liderami, którzy mierzą się z przeciążeniem, utratą wpływu, nieufnością w zespołach i koniecznością rozmawiania o rzeczach, które kiedyś zamiatano pod dywan. W ostatnich dwóch latach - jako mentor biznesowy i coach - pracowała z ponad 150 liderami – od dyrektorów sprzedaży po prezesów firm rodzinnych i menedżerów korporacyjnych – pomagając im nie tylko podejmować decyzje, ale odzyskiwać siebie. Mając absolutne przekonanie, że najlepsza droga zawodowa to ta, którą wybiera się naprawdę świadomie, współtworzy ogólnopolski program doradztwa zawodowego dla młodzieży – Projekt Kariera. Prywatnie – kobieta w drodze. Spełnia marzenia o starym domu we Włoszech, podróżuje poza turystycznymi szlakami, zdobywa coraz wyższe góry, nurkuje z nieustającym zachwytem nad morskimi stworzeniami. Dumna mama dorosłego syna – otwartego i odważnego Obywatela Świata. Jej pasją są ludzie i dobre rozmowy. Bo w świecie, w którym zbyt często rozmawiamy, by się obronić – warto wiedzieć, jak mówić, by naprawdę się usłyszeć. I jak słuchać, by poruszyć coś w drugim człowieku.

Hanna Garbowska

Hanna Garbowska

, mentor biznesu, executive coach, trener biznesu, konsultant

Executive coach, mentorka liderów, konsultantka rozwoju organizacyjnego i trenerka biznesu z ponad 25-letnim doświadczeniem w biznesie. Łączy strategiczne spojrzenie z dogłębnym zrozumieniem mechanizmów ludzkiego działania, wspierając liderów i zespoły w transformacjach, które realnie zmieniają sposób pracy, zarządzania i współpracy. Akredytowana Coach ICF, certyfikowana konsultantka narzędzi MindSonar® , MTQPlus oraz akredytowana doradczyni w obszarach; zarządzania i sprzedaży w Pomorskim Systemie Usług Doradczych. Pracuje z liderami, którzy chcą tworzyć efektywne, zintegrowane zespoły i budować organizacje odporne na zmiany. Dzięki 17 letniemu doświadczeniu i licznym sukcesom na stanowiskach menedżerskich, zarządzając zespołami sprzedaży i operacji w międzynarodowych organizacjach, dziś skutecznie wspiera firmy i liderów jako zewnętrzna partnerka rozwojowa. Łącząc bogate doświadczenie z najnowocześniejszymi rozwojowymi metodami pracy, projektuje procesy, wspierające kulturę odpowiedzialności, wzmacniające samodzielność oraz budujące długofalową efektywność organizacyjną. Autorka programów rozwojowych i transformacyjnych, wspierających rozwój przywództwa, budowanie odpowiedzialności, efektywności i zaangażowania w zespołach. Bazując na wieloletnim doświadczeniu pracy z ludźmi w organizacjach, stworzyła metodologię, która pomaga liderom tworzyć środowiska oparte na zaufaniu, odpowiedzialności i wspólnym celu. Pokazuje organizację jako żywy organizm – dynamiczny system powiązań, w którym spójność między ludźmi, procesami i wartościami decyduje o jej odporności i skuteczności działania. Wierzy, że to liderzy i pracownicy definiują sukces organizacji – a sukces biznesu może realnie służyć Życiu.

Anna Urbańska

Anna Urbańska

Ekspert NeuroBiznesu, Przedsiębiorca, Autorka książek

Kobieta przedsiębiorcza, świadoma i spełniona. Zasiada w zarządach dwóch spółek, kieruje wieloma projektami edukacyjnymi, m.in. siecią franczyzową szkół języka angielskiego, studiami podyplomowymi i MBA. Jako Master Trener Systemu Treningowego STRUCTOGRAM® pomaga przedsiębiorcom budować i rozwijać ich biznesy. Od 28 lat prowadzi własną firmę i głosi ideę robienia biznesu na własnych zasadach, dlatego poza pracą spełnia się jako mama, córka, żona i przyjaciółka oraz miłośniczka kotów. Jest autorką 12 książek oraz licznych kursów i programów edukacyjnych. Jako ekspert w obszarze neurocoachingu wypowiada się na łamach ogólnopolskich mediów.

Anna Zielińska - Wolfigiel

Anna Zielińska - Wolfigiel

doradczyni personalna, trenerka Pracownia Gier Szkoleniowych, konsultantka Game Changers Academy

Doradczyni personalna i trenerka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy zawodowej w firmach doradczych i po stronie klienta. Specjalizuje się w tematyce: doboru i oceny kompetencji personelu, wpierania komunikacji, zarządzania, negocjacji, sprzedaży. W ramach rekrutacji i doradztwa dla firm, zajmuje się obsadzaniem osób na stanowiska na poziomie n, n-1, n-2 (kilkaset obsadzonych stanowisk). Posługuje się metodami poszukiwań bezpośrednich i różnorodnymi narzędziami oceny (AC, DC, CG - AC on-line, testy kompetencji inne). Jest licencjonowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej trenerem- szkoleniowcem (Nr 6281/2015), ma certyfikat trenerski. Ukończyła także kurs coachów (Human Advice) a także kurs z certyfikatem MEN w zakresie stosowania gier i grywalizacji w edukacji. Uczestniczyła w licznych kursach i seminariach rozwojowych w Polsce i za granicą, między innymi w warsztatach Business Maestry organizowanych przez organizację Anthony’ego Robbinsa w Las Vegas, USA. Prowadzi zajęcia na uczelniach wyższych w zakresie rekrutacji, zarządzania, budowania zespołów, motywacji.

Wojciech Paździor

Wojciech Paździor

CEO, Active Strategy

Od 2003 roku pomaga rozwijać liderów, zespoły i kulturę oraz wspomaga firmy we wdrażaniu zmian. Pracuje z przedsiębiorcami, menedżerami i liderami. Od 2008 prowadzi zespoły. Doradzał i szkolił w firmach technologicznych tj.: 3M, Allegro, Divante, HP, Nasza Klasa, Oracle, Samsung, Siemens, Techland, Volkswagen, Whirlpool. Wspierając organizacje polskie i międzynarodowe, poznał różne branże, co pozwoliło mu na szerokie rozumienie problemów klientów. Jego wypowiedzi publikował m. in. Forbes.pl i PulsBiznesu.pl. Był zapraszany jako prelegent na konferencje Puls Biznesu, PMI Poland, Klaster ITCorner, Let’s Manage IT, Dolnośląski Klaster Motoryzacyjny, czy prof. hon. Jacka Santorskiego.

Edyta Kwiatkowska Pelizg

Edyta Kwiatkowska Pelizg

trenerka przywództwa i komunikacji, przedsiębiorczyni

Dyplomowana trenerka przywództwa i komunikacji, przedsiębiorczyni, TEDx SGH speaker, TEDx Pabianice mentor. Przeszkoliła ponad 10 tysięcy osób w ostatnich 12 latach. Współpracuje z liderkami, liderami, managerami i właścicielami firm, pomagając im rozwijać umiejętności, które przekładają się na mierzalne wyniki zespołów i organizacji. Jej celem jest nie tylko wspieranie rozwoju indywidualnych liderów, ale również wprowadzanie trwałych i wartościowych zmian w zespołach. Poprzez facylitację, szkolenia i procesy coachingowe pomaga swoim klientom budować silne relacje, skutecznie zarządzać i osiągać cele biznesowe. Każda współpraca opiera się na jej praktycznym doświadczeniu, autorskich metodach oraz zaawansowanej wiedzy w obszarze psychologii, zarządzania i komunikacji.

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Doktór

Katarzyna Doktór

Marketing Project Manager

[email protected]

Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Komunikacja menedżerska

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa