VII CFO EXCELLENCE 2025
FinanseWarszawaKonferencja
Golden Tulip Warsaw Centre
VII CFO EXCELLENCE 2025
VII CFO EXCELLENCE 2025
praktyczne aspekty / duża dawka inspiracji

Wstęp bezpłatny

Współczesny Dyrektor Finansowy stoi przed coraz bardziej złożonymi wyzwaniami, które wymagają nie tylko eksperckiej wiedzy, ale i zdolności strategicznego myślenia oraz szybkiego reagowania na zmieniające się warunki.

Z tego względu zapraszamy Państwa 25 września 2025 r. na VII edycję konferencji CFO EXCELLENCE – wydarzenie stworzone z myślą o liderach finansów, będące przestrzenią dialogu, wymiany doświadczeń i inspiracji.

W programie: aktualne tematy, eksperckie dyskusje i praktyczne case studies przedstawicieli wiodących firm.


Podczas konferencji poszukamy odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak:

  • Jaki wpływ ma bieżąca sytuacja ekonomiczno-gospodarcza na zarządzanie finansami w firmie?
  • W którą stronę zmierza zawód dyrektora finansowego w erze e-CFO?
  • Jak zmienia się rola CFO w świecie pełnym zmienności, danych i presji na wartość?
  • Jak wykorzystać automatyzację i sztuczną inteligencję w finansach, aby budować inteligentny dział finansowy bez utraty kontroli i zgodności?
  • W jaki sposób cyfryzacja wspiera CFO w usprawnianiu procesów i podejmowaniu strategicznych decyzji?
  • Jak strategiczne zarządzanie finansami i talentami wpływa na zyskowność i elastyczność biznesu w trudnych czasach?
  • Jak rozwijać talenty i przygotować kadrę na przyszłe role w finansach?
  • Jaki jest zakres odpowiedzialności CFO i członków zarządu za finansowe i podatkowe zobowiązania spółki?
  • Jak zabezpieczyć dane, systemy i procesy finansowe przed nowymi zagrożeniami cyberbezpieczeństwa?
  • Jak budować skuteczny system raportowania ESG?
  • W jaki sposób przyciągnąć młodych profesjonalistów do nowoczesnych funkcji finansowych i zainteresować ich finansami przyszłości?

Partnerzy:

Partner

Incube CPM S.A.

Partner wspierający

Altkom Akademia

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami Konferencji!

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji

    • Aldona Mlonek-Korzonkowska,  Project Manger, Puls Biznesu
  • 09:05Wpływ bieżącej sytuacji ekonomiczno - gospodarczej na zarządzanie finansami w firmie

    • Ignacy Morawski,  Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
  • 09:40Panel dyskusyjny: e-CFO - czyli w którym kierunku zmierza zawód dyrektora finansowego

    • Piotr Rybicki, Moderator Biegły Rewident, Członek Rad Nadzorczych, ekspert portalu NadzorKorporacyjny.pl
    • Michał Ślawski,  CFO, Członek Zarządu, Castorama Polska
    • Piotr Krzyżewski,  Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, KGHM Polska Miedź
    • Anna Wyród,  Dyrektor finansowa Formed/Stilia, Członek Rady Nadzorczej
    • Od CFO do CVO – jak zmienia się rola dyrektora finansowego w świecie zmienności, danych i presji na wartość?
    • Transformacja roli CFO – od kontrolera do strategicznego partnera
    • Co oznacza nowoczesne przywództwo finansowe
  • 10:20Automatyzacja i AI w służbie finansów. Jak budować inteligentny dział finansowy bez utraty kontroli i zgodności – od optymalizacji do odpowiedzialności

    • Norbert Wasilewski,  Partner w zespole ds. Podatków Pośrednich, Deloitte
    • Szymon Mozel,  Partner Associate, Deloitte
    • Automatyzacja procesów, controlling oparty na AI, predictive analytics
    • Co robić, by cyfryzacja była realnym wsparciem, a nie wyzwaniem
  • 10:55Scenario planning and complex reporting. Unlocking your team's productivity and performance

    • Ritz Patel,  Partner Sales Director, Insightsoftware
    • Grzegorz Mozol,  Head of Sales and Marketing, Incube CPM

    During this presentation, you'll learn how to leverage JustPerform's scenario planning and reporting capabilities to accelerate decision-making and improve your team's performance.

    What you'll gain: 

    • Confidence in decision-making - You'll learn techniques for modeling various business scenarios and analyzing risk
    • Time savings on reporting - You'll see how to automate the creation of personalized dashboards for different organizational levels
    • More time for strategy - You'll discover how to eliminate manual data processing and focus on strategic analysis
    • Expert insights and guidance - You'll receive proven solutions and best practices from Polish implementations by the Incube team, official JustPerform partner*


    *Prelekcja w języku angielskim. Nie zapewniamy tłumaczenia.

  • 11:20Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji! 

  • 11:45Jak cyfryzacja wspiera CFO w usprawnianiu procesów i podejmowaniu strategicznych decyzji

    • Magdalena Włodek,  CFO z 25-letnim doświadczeniem w regionie EMEA
    • Jak dziś wygląda cyfryzacja w polskich firmach
    • Które technologie są kluczowe w obszarze finansów i jaką odgrywają rolę
    • Dane i ich jakość – dlaczego w dobie AI to jest nadal ważne
    • Usprawnianie procesów biznesowych jako nieodłączny element wdrażania nowych technologii
    • Czy i jak AI wspiera dzisiaj CFO w podejmowaniu strategicznych decyzji
  • 12:20Strategiczne zarządzanie finansami i talentami: Klucz do zyskowności i elastyczności biznesu w trudnych czasach

    • Beata Zborowska,  CFO, PLAY
    • Scenariuszowe budżetowanie i optymalizacja kosztów:

    -Tworzenie różnych scenariuszy budżetowych i analizy wrażliwości w odpowiedzi na zmieniające się warunki rynkowe.

    -Optymalizacja kosztów w celu zwiększenia efektywności operacyjnej.

    • Planowanie kryzysowe i zarządzanie gotówką:

    -Strategie zarządzania gotówką w czasach inflacji i zmienności rynków.

    -Planowanie kryzysowe jako narzędzie do utrzymania rentowności.

    • Źródła przewagi konkurencyjnej w czasach turbulencji:

    -Identyfikacja i wykorzystanie źródeł przewagi konkurencyjnej w trudnych czasach.

    -Rola finansów w budowaniu elastyczności biznesu.

    • Rozwój talentów i przygotowanie na przyszłe role:

    -Tworzenie zespołu finansowego przyszłości z uwzględnieniem nowych kompetencji.

    -Strategie pozyskiwania specjalistów z obszaru data, AI, ESG.

    -Ewolucja ról kontrolera, księgowego i analityka w kontekście nowych technologii 

    • Integracja wiedzy finansowej z technologią i miękkimi kompetencjami:

    -Łączenie wiedzy finansowej z technologią w celu zwiększenia efektywności.

    -Rozwój miękkich kompetencji jako kluczowy element przygotowania pracowników na przyszłe wyzwania

  • 12:55Zakres odpowiedzialności CFO i członków zarządu za finansowe i podatkowe zobowiązania spółki

    • Magdalena Bilicka,  Radca prawny, Counsel, Kancelaria Prawna Grant Thornton
    • Odpowiedzialność cywilna – Kiedy członek zarządu spłaca zobowiązania za spółkę?
    • UOKiK, KNF i inne instytucje – jak odpowiadają członkowie zarządu?
    • Odpowiedzialność karna członka zarządu w praktyce orzeczniczej
    • Odpowiedzialność zarządu w dobie compliance
  • 13:30Lunch

  • 14:30Cyberbezpieczeństwo w finansach – jak zabezpieczyć dane, systemy i procesy przed nowymi zagrożeniami

    • Marcin Dublaszewski,  Członek zarządu, Safe ID
    • Rosnące zagrożenia cyfrowe w obszarze finansów
    • Koszty inwestycji w ochronę danych vs. koszty incydentów
    • Jak budować świadomość bezpieczeństwa w zespole finansowym
  • 15:05Raportowanie zintegrowane – czyli zwięzła informacja dla interesariuszy o tym, co ważne

    • Małgorzata Sobkow,  Menedżer ds. sprawozdawczości zarządczej, Ambasadorka Zrównoważonego Rozwoju, Bank Gospodarstwa Krajowego
    • Łączenie danych finansowych i niefinansowych w raporcie w kontekście potrzeb informacyjnych interesariuszy oraz wymogów regulacyjnych
    • Współpraca z różnymi jednostkami w celu zgromadzenia treści do raportu
    • Jak przygotować się do raportowania zgodnie z CSRD
    • Raportowanie zintegrowane a wymogi CSRD
  • 15:40Przyciąganie młodych profesjonalistów do nowoczesnych funkcji finansowych. W jaki sposób zainteresować młode pokolenie pracą w finansach przyszłości

    • Wojciech Wieroński,  CFO, PHH Group
    • Różnice pokoleniowe w kontekście rynku pracy 
    • Czego dzisiaj oczekuje biznes od pracowników w pionach finansowych
    • Nowe umiejętności w finansach w przyszłości
    • Na czym polega prawdziwe partnerstwo biznesowe 
    • Jak skutecznie motywować i rozwijać pracowników w finansach 
  • 16:15Zakończenie konferencji

Magdalena Bilicka

Magdalena Bilicka

Radca prawny, Counsel, Kancelaria Prawna Grant Thornton

Magdalena posiada ponad kilkanaście lat doświadczenia w doradztwie prawnym dla biznesu. Specjalizuje się w prawie spółek handlowych, prawie cywilnym oraz regulacjach z obszaru compliance i NIS2. Doradza spółkom i przedsiębiorcom w bieżącej działalności, uczestniczy w złożonych procesach reorganizacji oraz analizuje i negocjuje umowy. Doświadczenie zawodowe zdobywała w poznańskich kancelariach prawnych, gdzie realizowała m.in. kompleksowe procesy przekształceń i innych reorganizacji. Od 2018 roku jest częścią zespołu doradztwa prawnego Grant Thornton. Jest autorką licznych publikacji dotyczących prawa spółek, regulacji NIS2 oraz prawa cywilnego. Radczyni prawna. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Marcin Dublaszewski

Marcin Dublaszewski

Członek zarządu, Safe ID

Ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe związane z audytem i kontrolą wewnętrzną w sektorze rządowym, samorządowym jak i w spółkach prawa handlowego. Tworzył funkcję audytu w wielu podmiotach publicznych. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu audytu wewnętrznego na kilku polskich uniwersytetach, autor publikacji z zakresu audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem oraz kontroli zarządczej. Prowadzący kursy z zakresu audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem i kontroli zarządczej dla wielu instytucji w Polsce. Jako audytor wewnętrzny zrealizował wiele projektów z zakresu oceny i doradztwa procesów zarządzania ryzykiem oraz wdrażania kontroli zarządczej. Realizował projekty z obszaru nadzoru właścicielskiego w spółkach związanych z podmiotami publicznymi. Koordynator projektów dotyczących oceny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w oparciu m.in. o normę ISO 27001. Przez 4 lata członek Panelu Audytu w European Union Agency for Law Enforcement Training CEPOL. Trener i wdrożeniowiec z zakresu systemów informowania o nieprawidłowościach oraz ochrony sygnalistów. Biegły sądowy z zakresu nadużyć w sektorze publicznym. Prowadzi niezależną praktykę audytorką Audyt – Szkolenia – Doradztwo Marcin Dublaszewski, członek zarządu SafeID sp.zo.o. w której odpowiada za projekty z zakresu whistleblowingu, audytów cyberbezpieczeństwa oraz doradztwa w tym zakresie. Jest aktywnym członkiem Stowarzyszenia Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska (jedna kadencja jako członek Komisji Rewizyjnej, 10 lat jako koordynator koła).Certyfikowany trener audytu Ministerstwa Finansów, posiadacz kwalifikacji CIA, CGAP, CRMA, QVal oraz Ministra Finansów (nr 867/2004). Posiadacz desygnacji Approved Whistleblowing Officer oraz Certified in Cybersecurity Certification. Żonaty, dwójka dzieci. Zainteresowania prywatne to nowoczesne technologie, biegi przeszkodowe oraz zdrowe odżywanie.

Piotr Krzyżewski

Piotr Krzyżewski

Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, KGHM Polska Miedź

Manager z wieloletnim doświadczeniem zarówno w branży produkcyjnej, jak i inwestycyjnej. Posiada doświadczenie w obszarze zarządzania spółką, grupą kapitałową, finansami w rozbudowanych grupach kapitałowych na poziomie spółki i grupy, w ocenie opłacalności inwestycji, restrukturyzacji, optymalizacji procesów, zarządzaniu ryzykiem finansowym, zarządzaniu płynnością oraz budowaniu i realizacji strategii finansowania. Zarządzający w Luma Holding (family office), odpowiedzialny był za finanse całego holdingu oraz poszczególnych Spółek z Grupy. Stworzył model biznesowy, utworzył i zarządzał funduszem drugiej rundy w Polsce. Zbudował i pozyskał pierwsze w CEE, jedno z pierwszych w Europie finansowań zrównoważonych (SLL) w sektorze wydobywczym. Zdobył jako manager doświadczenie w przemyśle wydobywczym i hutniczym w Europie, Afryce. Zrealizował wiele transakcji trade finance z partnerami z różnych kontynentów. Posiada doświadczenie w negocjacjach, due diligence, przeprowadzeniu i nadzorowaniu transakcji nabycia Spółek w Polsce i zagranicą. Członek Rad Nadzorczych, Komitetów Inwestycyjnych – odpowiedzialność za procesy połączeń, restrukturyzacji, procesy optymalizacyjne oraz określanie kierunków rozwoju. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej kierunków: finanse i bankowość oraz międzynarodowe stosunki ekonomiczne. Ukończył studia doktoranckie na kierunku ekonomia. Posiada licencję maklerską oraz ukończone liczne kursy i szkolenia.

Ignacy Morawski

Ignacy Morawski

Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

Przez wiele lat pracował jako ekonomista w sektorze bankowym. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w rankingach dla analityków makroekonomicznych, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka organizowanego przez Rzeczpospolitą i NBP. W 2017 roku znalazł się na liście New Europe 100, wyróżniającej najbardziej innowacyjne osoby Europy Środkowej, publikowanej przez Financial Times. W 2019 r. i 2022 r. wyróżniony przez ThinkTank jako jeden z 10 ekonomistów najbardziej słuchanych przez polski biznes. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie.

Szymon Mozel

Szymon Mozel

Partner Associate, Deloitte

Szymon jest liderem Deloitte w obszarze DORA. Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w zakresie audytu zewnętrznego i wewnętrznego oraz doradztwa w zarządzaniu ryzykiem w obszarze IT. Doskonale zna procesy w środowiskach IT, ze szczególnym uwzględnieniem branży bankowej i mechanizmów kontroli automatycznych, w tym kontroli biznesowych. Szymon zajmuje się również transformacją środowisk kontrolnych oraz procesów zarządzania ryzykiem. W tym obszarze w sposób szczególny skupia się na ich racjonalizacji oraz automatyzacji. Narzędzia, które wraz ze swoim zespołem wykorzystuje uwzględniają systemy klasy Governance, Risk and Compliance (GRC), narzędzia wizualizacji danych oraz koncepcje takie jak audyt ciągły czy ciągłe monitorowanie procesów. Usługi w tych obszarach są świadczone dla każdej z linii obrony przed ryzykiem. Od 2013 roku Szymon jest również Certyfikowanym Audytorem Systemów Informatycznych (CISA).

Grzegorz Mozol

Grzegorz Mozol

Head of Sales and Marketing, Incube CPM

Ritz Patel

Ritz Patel

Partner Sales Director, Insightsoftware

Kieruje działem sprzedaży partnerskiej EPM w firmie insightsoftware, gdzie wykorzystuje swoje ponad 15-letnie doświadczenie w branży technologii finansowych. Specjalizuje się w budowaniu partnerstw, które przekładają się na efektywny wzrost biznesu klientów.

Piotr Rybicki

Piotr Rybicki

Biegły Rewident, Członek Rad Nadzorczych, ekspert portalu NadzorKorporacyjny.pl

Od ponad 20 lat związany z rynkiem kapitałowym. Aktywny członek rad nadzorczych i komitetów audytów w spółkach rodzinnych i prywatnych, notowanych na giełdzie papierów wartościowych, czy też z udziałem Skarbu Państwa oraz spółek komunalnych. Praktyk zarządzania finansami. Biegły rewident. Członek Zespołu eksperckiego do spraw zwiększenia efektywności rad nadzorczych Komisji do spraw Reformy Nadzoru Właścicielskiego przy Ministerstwie Aktywów Państwowych. Członek stowarzyszeń i organizacji biznesowych, m.in. wieloletni wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, Członek Kapituły Nagrody Dyrektor Finansowy Roku. Autor licznych publikacji, analiz branżowych i komentarzy medialnych z obszarów zarządzania, finansów, rachunkowości i nadzoru właścicielskiego. Wykładowca specjalistycznych kursów i szkoleń z finansów i rachunkowości, a także ekspert na kursach przygotowawczych do egzaminu na członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Panelista kluczowych branżowych konferencji i spotkań biznesowych i związanych z rynkiem kapitałowym. Inicjator oraz współorganizator największego w Polsce projektu propagującego standardy właścicielskie – „Konferencja Rada Nadzorcza” i corocznego wyróżnienia „Człowiek Corporate Governance”. Fundator i ekspert portalu NadzorKorporacyjny.pl.

Małgorzata Sobkow

Małgorzata Sobkow

Menedżer ds. sprawozdawczości zarządczej, Ambasadorka Zrównoważonego Rozwoju, Bank Gospodarstwa Krajowego

Pasjonatka zrównoważonego rozwoju z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w bankowości i finansach zarówno jako ekspert, jak i manager. Pracowała w różnych obszarach bankowości, głównie w działach finansowych, ale też w Ryzyku i Wsparciu sprzedaży. Obecnie zajmuje się raportowaniem zarządczym (w tym kwestii związanych z ESG) i analizą danych w Banku Gospodarstwa Krajowego. W BGK działa jako Ambasadorka Zrównoważonego Rozwoju promując ideę ZR oraz wspierając wdrażanie zmian w organizacji. Ukończyła studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych oraz Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, jak również wiele kursów i szkoleń z tematyki finansowej oraz zrównoważonego rozwoju.

Michał Ślawski

Michał Ślawski

CFO, Członek Zarządu, Castorama Polska

Od ponad 22 lat związany zawodowo z firmą Castorama oraz Grupą Kapitałową Kingfisher – jednym z największych detalistów branży home improvement w Europie. W tym czasie zdobył szerokie doświadczenie menedżerskie w obszarze finansów, transformacji biznesowej oraz technologii, pełniąc kluczowe role w strukturach zarówno w Polsce, jak i za granicą. Karierę rozwijał w wielu spółkach Grupy Kingfisher – w Polsce, Rumunii i we Włoszech – a także w centrali Grupy w Londynie. W każdym z tych miejsc aktywnie wspierał rozwój i wzrost biznesu, łącząc strategiczną perspektywę finansową z umiejętnością skutecznego wdrażania innowacyjnych rozwiązań operacyjnych i technologicznych. Był liderem transformacji biznesowych, w ramach których wdrażał nowoczesne rozwiązania cyfrowe, przeprojektowywał procesy biznesowe oraz optymalizował modele operacyjne, co bezpośrednio przekładało się na wzrost efektywności, poprawę wyników finansowych i wartości firmy. Z jego inicjatywy rozwijane były narzędzia Business Intelligence, które umożliwiły bardziej precyzyjne podejmowanie decyzji i skuteczniejsze zarządzanie firmą. Jako menedżer i lider koncentruje się na maksymalizacji zysków przedsiębiorstwa, budowaniu stabilnego wzrostu, zapewnieniu bezpiecznych przepływów pieniężnych oraz na konsekwentnym zwiększaniu wartości organizacji. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Rachunkowość i Zarządzanie Finansami. Ukończył również studia MBA for IT w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, co pozwala mu skutecznie łączyć wiedzę finansową z kompetencjami w obszarze nowych technologii. Od wielu lat jest członkiem prestiżowej organizacji ACCA (Association of Certified Chartered Accountants), co potwierdza jego wysokie kwalifikacje zawodowe oraz międzynarodowe standardy etyczne i merytoryczne.

Norbert Wasilewski

Norbert Wasilewski

Partner w zespole ds. Podatków Pośrednich, Deloitte

Norbert jest Partnerem w Dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte i jest licencjonowanym doradcą podatkowym od 2008 r. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny (dawniej Akademia Ekonomiczna) w Poznaniu. Posiada ponad szesnastoletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym. Norbert dołączył do Zespołu VAT Deloitte w 2005 r. Norbert specjalizuje się w tematyce dotyczącej VAT, identyfikacji potencjalnych ryzyk, a także konsekwencji w zakresie VAT różnorodnych schematów biznesowych, w tym także transakcji międzynarodowych. Obsługuje Klientów z różnych sektorów obejmujących: sektor publiczny, sektor nieruchomości, sektor motoryzacyjny, FMCG, firmy produkcyjne, TMT. Norbert był zaangażowany w wiele projektów obejmujących przeglądy VAT, przeglądu sign-off, jak również due dilligence. Ma bogate doświadczenie związane z projektami związanymi z raportowaniem VAT. Uczestniczył w projektach związanych z asystą dla zagranicznych inwestorów w Polsce w toku ich rejestracji dla potrzeb VAT oraz strukturyzowania ich działalności w Polsce. Norbert ma również doświadczenie w postępowaniach podatkowych. Norbert posiada również szerokie doświadczenie związane z branżą retail, w tym kwestiami związanymi z podatkiem handlowym, a także związane z opodatkowaniem VAT w branży e-commerce. Norbert napisał szereg publikacji w prasie specjalistycznej. Dodatkowo, brał też udział oraz prowadził wiele zarówno krajowych jak i zagranicznych kursów i szkoleń o tematyce podatkowej.

Wojciech Wieroński

Wojciech Wieroński

CFO, PHH Group

CFO z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym, obecnie pełniący rolę Grupowego CFO w firmie PHH Group (największy operator e-commerce na rynkach bałtyckich). Wcześniej pełnił rolę Członka Zarządu i CFO w firmie OTCF (właściciel marki 4F), a przed tym przez dwa lata Dyrektora Zarządzającego ds. Finansów w MediaMarktSaturn Polska oraz przez 18 miesięcy kierował zespołem finansowym sieci aptek Dr Max, wiodącego operatora na rynku aptecznym Europie. Większość swojej dotychczasowej kariery Pan Wojciech rozwijał w sektorze handlu w strukturach grupy Tesco PLC. Dołączył do organizacji w roku 1999 jako młodszy analityk finansowy, w latach 2015-2018 zajmował stanowisko Regionalnego Dyrektora Finansowego gdzie odpowiadał za całość operacji finansowych w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech. Pan Wojciech ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Finanse i Bankowość, specjalizując się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. W roku 2008 zdobył międzynarodowe kwalifikacje zarządcze w ramach organizacji CIMA, w której aktywnie działa od lat, wspierając jej rozwój oraz członków w ramach programu mentoringowego, którego jest autorem i głównym sponsorem. Od 2019 dołączył do Rady stowarzyszenia CIMA gdzie reprezentuje Europę. W wolnych chwilach Pan Wojciech podróżuje z przyjaciółmi i rodziną oraz uprawia sport, głównie bieganie, jazdę na rowerze, pływanie oraz nurkowanie.

Magdalena Włodek

Magdalena Włodek

CFO z 25-letnim doświadczeniem w regionie EMEA

Magda ma ponad 25 lat doświadczenia w pracy dla międzynarodowych korporacji, początkowo w roli audytora i kontrolera, następnie w roli lidera centrum usług finansowych i finalnie – w roli dyrektora finansowego w randze członka zarządu, odpowiedzialnego za operacje w kilku krajach w regionie Centralnej i Wschodniej Europy. Jest długoletnim członkiem ACCA (Association of Certified Chartered Accountants). Najdłużej Magda była związana z firmą Philip Morris International (PMI), gdzie spędziła 10 lat współtworząc a następnie rozwijając centrum usług wspólnych, świadczących wyspecjalizowane usługi spółkom zależnym PMI w ponad 60 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. W latach 2013 - 2016 pełniła rolę dyrektora centrum, poszerzając zakres jego działalności oraz współtworząc globalną strukturę procesów finansowych w PMI. Centrum szybko stało się kluczowym ośrodkiem eksperckim dla globalnych struktur PMI – miejscem wsparcia i tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla kilkudziesięciu innych rynków na świecie. W 2016 r. Magda dołączyła do organizacji komercyjnej PMI w Polsce i objęła funkcję członka zarządu oraz dyrektor finansowej na Polskę i Kraje Bałtyckie. W tej roli aktywnie wspierała rozwój technologii IQOS na podlegających jej rynkach poprzez modelowanie scenariuszy biznesowych, zarządzanie inwestycjami oraz projektami komercyjnymi. Magda pełniła również rolę CFO na region Centralnej i Wschodniej Europy w firmie Lindt & Sprüngli, gdzie odpowiadała za rozwój regionu oraz transformację i skalowanie szybko rosnącego biznesu. Poza doświadczeniami w sektorze FMCG, Magda przez krótki okres była dyrektorem finansowym dla polskiej firmy informatycznej oferującej nowoczesne rozwiązania cyfrowe dla sektora zdrowia publicznego. Była także wykładowcą przedmiotu „Zarządzanie finansami w organizacji” na Uniwersytecie SWPS i członkinią Rady Biznesu Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Anna Wyród

Anna Wyród

Dyrektor finansowa Formed/Stilia, Członek Rady Nadzorczej

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w finansach i rachunkowości, w tym od kilkunastu lat w rolach zarządczych i strategicznych. Specjalizuje się w rachunkowości zarządczej, controllingu oraz optymalizacji procesów finansowych w firmach produkcyjnych i usługowych. Wspiera organizacje w usprawnianiu raportowania, zarządzaniu kosztami oraz budowie efektywnych struktur finansowych. Absolwentka Executive MBA oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Obecnie pełni funkcję CFO w firmach FORMED i Stilia, prowadząc równolegle własną działalność doradczą. Zasiada również w radzie nadzorczej, co pozwala jej łączyć perspektywę operacyjną i właścicielską. W swojej pracy koncentruje się na wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi Business Intelligence wspierających finanse i controlling – w szczególności w zakresie automatyzacji raportowania i analiz zarządczych.

Beata Zborowska

Beata Zborowska

CFO, PLAY

Beata Zborowska jest członkinią Zarządu oraz Komitetu Wykonawczego Play od 2021 r. i posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarami finansowymi i administracyjnymi. Przed dołączeniem do Play swoje doświadczenie zawodowe zdobywała, m.in. w sektorach IT (Grupa Ergo), energetyce (Energia dla Firm), telekomunikacji (Virgin Mobile Polska, Exatel, Polkomtel) czy sektorze FMCG (Unilever Polska). Jest absolwentką Uniwersytetu Europejskiego Viadrina w Niemczech i posiada tytuł magistra ekonomiki przedsiębiorstw (1998). Członkini Chartered Institute of Management Accountants oraz AICPA & CIMA Central & Eastern Europe Area Committee, posiada tytuł Associated Chartered Management Accountant (ACMA) i Chartered Global Management Accountant (CGMA). Zwyciężczyni konkursu CFO Roku 2024 organizowanego przez Klub Dyrektorów Finansowych "Dialog".

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Doktór

Katarzyna Doktór

Marketing Project Manager

[email protected]

VII CFO EXCELLENCE 2025

Wstęp bezpłatny

VII CFO EXCELLENCE 2025

Wstęp bezpłatny

VII CFO EXCELLENCE 2025

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

VII CFO EXCELLENCE 2025

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa