Komunikacja wewnętrzna'26
Public relationsWarszawaKonferencja
Dokładna lokalizacja już wkrótce!
Komunikacja wewnętrzna'26
Komunikacja wewnętrzna
Ludzie i technologia w zmianie – komunikacja, która daje przewagę

2195 zł netto do 

2495 zł netto do 

2795 zł netto do 

Współczesne organizacje funkcjonują w rzeczywistości pełnej dynamicznych zmian – technologicznych, społecznych i gospodarczych. W takich warunkach skuteczna komunikacja wewnętrzna przestaje być jedynie operacyjnym wsparciem, a staje się strategicznym filarem firmy. To ona buduje zaangażowanie pracowników, wspiera kulturę organizacyjną, umożliwia sprawne zarządzanie kryzysowe i kształtuje wizerunek organizacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Rok 2026 stawia przed Ekspertami Komunikacji Wewnętrznej kolejne wyzwania. Mierzymy się z cyfrowym wykluczeniem pracowników fizycznych, przeciążeniem informacyjnym w zespołach biurowych i koniecznością przemyślanego wdrażania nowych technologii – w tym GenAI. Niezależnie od struktury organizacji – rozproszonej, hybrydowej czy wielkoskalowej – to Ty odpowiadasz za to, by każdy pracownik czuł się włączony i rozumiał kierunek, w jakim zmierza firma.

Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie konferencji Komunikacja Wewnętrzna ‘26, która odbędzie się 18 marca 2026 r. w Warszawie. To doskonała okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji, opartych wyłącznie na praktycznych wdrożeniach i realnych case studies.

W tym roku oddajemy głos Wam – praktykom! Chcemy nie tylko dzielić się wiedzą, ale też stworzyć przestrzeń do wspólnego wypracowywania rozwiązań i nowych standardów IC. Dlatego oprócz typowych Case Studies, jedną z kluczowych części programu są Stoliki Eksperckie – kameralne sesje, podczas których omówisz największe wyzwania, poznasz różne perspektywy i współtworzysz strategie na przyszłość.

Wspólnie przyjrzymy się wyzwaniom kształtującym współczesne organizacje i sprawdzonym rozwiązaniom prezentowanym przez praktyków z różnych branż. Dołącz do liderów, którzy tworzą przyszłość komunikacji!

Podczas konferencji:

  • Pokażemy, jak skutecznie dotrzeć do każdego. Jak komunikować się z pracownikami fizycznymi i operacyjnymi, pokonując cyfrowe wykluczenie i budując poczucie przynależności w zespołach rozproszonych.
  • Odkryjemy strategiczne oblicze AI. Jak wykorzystywać Generatywną AI nie tylko operacyjnie, lecz także strategicznie – do personalizacji przekazu i planowania pracy działu – z zachowaniem etyki i autentyczności.
  • Wdrożymy model „Less is More”. Jak zastosować omnichannel i prosty język, aby ograniczać przeciążenie informacyjne i zapewnić jasność komunikatów.
  • Wzmocnimy Liderów. Jak aktywować kaskadę menedżerską, angażować Zarząd w strategiczne działania IC i wyposażać liderów w narzędzia do zarządzania zmianą oraz budowania odporności w czasach kryzysów.
  • Innymi słowy – wyposażymy Cię w gotowe plany działania, dzięki którym stworzysz skuteczną, przejrzystą i włączającą komunikację podczas wprowadzanych zmian.

Komunikacja Wewnętrzna '26 to platforma, która daje Ci:

  • 1 dzień solidnej dawki inspiracji i praktycznej wiedzy.
  • 7 prelekcji opartych na realnych case studies i wdrożeniach.
  • 8 stolików eksperckich –to unikalna przestrzeń do swobodnej wymiany doświadczeń i wspólnego wypracowania nowych standardów.
  • Kilkanaście ekspertek i ekspertów – praktyków reprezentujących różne branże.
  • Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników – idealną okazję do wymiany doświadczeń i nawiązywania wartościowych kontaktów.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji „Komunikacja wewnętrzna'26"

    • Magdalena Marczak-Makowska,  project manager, Puls Biznesu
  • Blok I. Komunikacja z pracownikami produkcyjnymi i w terenie. Efektywne docieranie do pracowników fizycznych (produkcja, logistyka, teren) oraz zarządzanie wyzwaniem cyfrowego wykluczenia.

  • 09:10Case Study #1. Komunikacja do pracowników rozproszonych

    • Strategie i kanały dotarcia do zróżnicowanych zespołów rozproszonych, pracujących z klientem (z dostępem do cyfrowych narzędzi) oraz pracowników operacyjnych/fizycznych (z ograniczonym dostępem cyfrowym).
    • Praktyczne metody angażowania obu grup i budowania poczucia przynależności, mimo zróżnicowania ich roli.
    • Wykorzystanie różnych form wspierających komunikację poza biurem. Skuteczne przykłady tworzenia kampanii komunikacyjnych celowanych w każdą z grup.
  • 09:45Case Study #2. Budowanie kultury organizacyjnej i zrozumienia dla decyzji strategicznych wśród pracowników bez dostępu do maila

    • Natalia Kubowicz,  Corporate Communications Manager, NSG Group w Polsce
    • Zapewnienie jednakowego dostępu do informacji i poczucia przynależności, budowanie spójnej komunikacji w złożonych strukturach.
    • Angażowanie pracowników spoza centrali w budowanie kultury organizacyjnej (i utożsamiania się z nią).
    • Dostosowanie języka i formatów do potrzeb/oczekiwań różnych grup odbiorczych.
  • Blok II. Komunikacja z pracownikami biurowymi. Zarządzanie informacją w środowisku cyfrowym, przeciążenie informacyjne, efektywność narzędzi i strategiczne wykorzystanie AI.

  • 10:20Case Study #3. Omnichannel, prosty język i walka z przeciążeniem informacyjnym

    • Przeciążenie informacyjne i prosty język, jak z powodzeniem ograniczyć natłok komunikatów i zadbać o jasność przekazu
    • Jak zintegrować różne kanały, by uniknąć chaosu informacyjnego (skuteczny omnichannel)
    • Spójność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • 10:55Przerwa na kawę

    Zapraszamy na chwilę wytchnienia przy kawie, herbacie i drobnych przekąskach. To doskonały moment, by kontynuować rozpoczęte rozmowy, poznać nowe osoby i wymienić się doświadczeniami w swobodnej atmosferze.

  • 11:30FIRESIDE CHAT – Jak budować wspólny język? Komunikacja Międzypokoleniowa pod Lupą

    • Adrianna Borucka,  partnerka w agencji komunikacji wewnętrznej, PinPoint/iComms
    • Wiktoria Nowak,  współzałożycielka projektu "GenbOOst", Fundacja OFF school
  • 12:05Case Study #4. Wykorzystywanie GenAI w strategii działu komunikacji

    • Krytyczna analiza trendów i odpowiedź na pytanie: co czeka komunikację wewnętrzną w najbliższej przyszłości?
    • Wykorzystanie AI w komunikacji – jak, po co i z jakim skutkiem?
    • AI w personalizacji przekazu i automatyzacji komunikacji – jak wspierać, a nie dehumanizować czy duplikować treści.
    • Struktura i organizacja funkcji IC w erze AI. Planowanie zasobów, umiejscowienie komunikacji wewnętrznej w strukturze firmy (HR, Marketing, osobna jednostka) i optymalizacja pracy zespołu.
  • Blok III. Komunikacja hybrydowa. Wyzwania miękkie, zarządzanie kryzysem i zmianą w skali całej organizacji, rola Zarządu i Liderów.

  • 12:40Case Study #5. Aktywacja kaskady menedżerskiej i rola lidera komunikacji

    • Emilia Mielus,  Zastępca Dyrektora w Departamencie Informacji Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP
    • Przekonanie menadżerów o wartości, wyposażenie w wiedzę, monitorowanie rezultatów. Jak przekonać C-level do wsparcia IC.
    • Rola liderów jako ambasadorów marki pracodawcy, rozwój kompetencji komunikacyjnych.
    • Employee advocacy – pracownicy jako ambasadorzy. Tworzenie programów promujących firmę.
  • 13:15Przerwa na lunch

    Zapraszamy na przerwę lunchową – moment wytchnienia i regeneracji między intensywnymi prelekcjami. To czas, by w spokojnej atmosferze zjeść coś pysznego, porozmawiać z innymi uczestnikami i na chwilę złapać oddech przed kolejną częścią konferencji.

  • 14:15Rezyliencja w praktyce. Komunikacja wewnętrzna w kryzysach i zmianach

    • Adrianna Borucka,  partnerka w agencji komunikacji wewnętrznej, PinPoint/iComms
    • Jasny podział ról w komunikacji podczas zmian.
    • Wsparcie liderów w słuchaniu i odpowiadaniu na realne potrzeby zespołów.
    • Dostarczanie liderom narzędzi, wiedzy i spójnych przekazów, by mogli być autentycznymi przewodnikami w zmianie.
    • Wdrażanie mechanizmów aktywnego słuchania pracowników i procesu odpowiadania na troski i lęki pracowników. 
  • Blok IV. Round Tables

  • 14:45Wprowadzenie do sesji round tables

  • 15:15SESJA ROUNDTABLES - możliwość udziału w jednej dyskusji

    STOLIK 1. Mierzenie wpływu komunikacji, od danych do biznesowego impactu

    • Jak efektywnie mierzyć zaangażowanie, rozumienie i realny wpływ komunikatów na postawy pracowników.
    • Jak wykorzystywać dane i badania do doskonalenia strategii i udowodnienia wartości Działu Komunikacji (w tym, jak przełożyć wyniki na język biznesu i pieniędzy).

    Moderatorka: Edyta Blachowska, Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej Bank Gospodarstwa Krajowego


    STOLIK 2. Strategiczna rola IC w erze AI (etyka vs. efektywność)

    • Krytyczna analiza wpływu AI na IC i dyskusja o strategicznych, a nie tylko operacyjnych, implikacjach GenAI. 
    • Omówienie etycznych aspektów użycia sztucznej inteligencji, granic automatyzacji oraz jak efektywnie planować i zarządzać zasobami (organizacja pracy) w obliczu nowych technologii.


    STOLIK 3. Budowanie partnerstwa i zaufania

    • Praktyczne metody wzmacniania roli menedżerów jako ambasadorów (kaskada) i budowania efektywnych relacji z zarządem. 
    • Jak przekonać C-level do wsparcia IC/ jak przekonać 

    Moderatorka: Agnieszka Horbaczewska, Liderka ds. komunikacji, Dział Komunikacji IKEA Retail sp. z o. o.


    STOLIK 4. Dialog w czasie zmian: budowanie kultury otwartości i transparentności

    • Jak aktywnie włączać pracowników w komunikację dwukierunkową, unikać komunikacji fasadowej i budować autentyczne zaufanie, szczególnie podczas transformacji organizacyjnych.

    Moderator: Sebastian Grochala, Manager ds. Komunikacji i Marketingu, Rzecznik Prasowy LS Airport Services


    STOLIK 5. Antykryzys – tworzenie planów awaryjnych

    • Jak komunikować z empatią w czasach niestabilności, wspierać pracowników i proaktywnie przygotować organizację na kryzysy zewnętrzne i wewnętrzne.
    • Rozwijanie kompetencji krytycznego myślenia i odporności na stres.

    Moderatorka: Beata Łaszyn, prezeska Alert Media Communications


    • STOLIK 6. Nieszablonowa aktywizacja - jak mechanizmy gier rewolucjonizują komunikację wewnętrzną
    • Jak przełożyć cele biznesowe (np. wdrożenie wartości, komunikacja zmian) na angażujące wyzwania, misje i zasady gry (gamifikacja), które realnie wspierają kulturę organizacyjną i wzmacniają kluczowe komunikaty.
    • Praktyczne metody wykorzystania dynamiki gier (punkty, rankingi, nagrody) do przeciwdziałania bierności oraz budowania partycypacji, aby pracownicy aktywnie chcieli współtworzyć treści i komentować, a nie tylko biernie konsumować informacje.

    Moderator: Przedstawiciel Pracowni Gier Szkoleniowych

  • 15:55Podsumowanie sesji round tables

  • 16:45Zakończenie konferencji "Komunikacja wewnętrzna '26"

Edyta Blachowska

Edyta Blachowska

Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej, Bank Gospodarstwa Krajowego

Adrianna Borucka

Adrianna Borucka

partnerka w agencji komunikacji wewnętrznej, PinPoint/iComms

Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą. Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętrznej. Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors. Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Pracownia Gier Szkoleniowych

Pracownia Gier Szkoleniowych

Sebastian Grochala

Sebastian Grochala

Manager ds. Komunikacji i Marketingu, Rzecznik Prasowy, LS Airport Services; Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Z branżą komunikacji, PR oraz marketingu związany od ponad dekady. Praktyk szeroko rozumianych komunikacji, PR oraz marketingu w dużych firmach, organizacjach pozarządowych i instytucjach samorządowych. Chętnie i regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami ze studentami oraz pracownikami Działów Marketingu i Komunikacji na różnego rodzaju konferencjach, warsztatach i spotkaniach. Mentor, trener i konsultant. W latach 2010 - 2018 pełnił funkcję rzecznika prasowego i kierownika zespołu ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Łodzi. Od 2018 roku odpowiadał za marketing oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną największego pracodawcy polskiej branży lotniczej - Spółek LS Airport Services S.A. oraz LS Technics Sp. z o.o. zajmujących się obsługą naziemną i techniczną statków powietrznych. W latach 2020 - 2023 r. pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmaceutycznej. Następnie, jako Manager ds. Marketingu i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy w Klinikach Neuroradiochirurgii, odpowiadał za całość działań Public Relations, komunikację wewnętrzną, zewnętrzną, wszelkie działania marketingowe Spółki oraz Placówek zarządzanych przez Kliniki Neuroradiochirurgii - Radomskiego Centrum Onkologii, Centrum Gamma Knife w Warszawie, Szpitala Specjalistycznego w Brzezinach oraz Radomskiego Centrum Rodziny. W roku 2025 roku odpowiadał za marketing, komunikację oraz PR Kulczyk Foundation oraz wrócił do LS Airport Services, aby ponownie objąć funkcję Managera ds. Komunikacji i Marketingu oraz Rzecznika Prasowego Spółki. Laureat Konkursu Dyrektor Marketingu roku 2020/2021 w kategoriach: Best COVID Marketing Response oraz dla najlepszego zespołu marketingu. Wykładowca na kierunkach "Dziennikarstwo i komunikacja" w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwent Filologii Polskiej na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów "PR i Strategiczne Komunikowanie w Firmach" na SGH w Warszawie.

Agnieszka Horbaczewska

Agnieszka Horbaczewska

Liderka ds. komunikacji, Dział Komunikacji, IKEA Retail sp. z o. o.

Od lipca 2022 r. pełni funkcję Liderki ds. Komunikacji Wewnętrznej w IKEA Retail Polska. Z firmą związana od ponad dziewięciu lat – rozpoczęła karierę jako Commercial Activity Leader w sklepie w Jankach, a następnie kontynuowała ją jako Specjalistka ds. Marketingu w Service Office. Wcześniej zdobywała doświadczenie w działach marketingu i PR w różnych organizacjach. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Prywatnie pasjonatka podróży, jogi i kuchni włoskiej.

Natalia Kubowicz

Natalia Kubowicz

Corporate Communications Manager, NSG Group w Polsce

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od przeszło 7 lat na stanowisku kierowniczki ds. komunikacji korporacyjnej w NSG Group w Polsce, jednego z największych światowych producentów szkła dla branży motoryzacyjnej i architektonicznej. Odpowiedzialna za kreowanie komunikacji wewnętrznej, opracowywanie i audytowanie polityk komunikacyjnych, działania związane z budowaniem wizerunku firmy oraz realizowanie inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i obszaru DEI.

Beata Łaszyn

Beata Łaszyn

prezeska, Alert Media Communications; Stowarzyszenie Agencji Public Relations

W agencji zarządza komunikacją on-line i off-line w trudnych, kryzysogennych branżach. Przeprowadza audyty kryzysowe z analizą ryzyka i rekomendacjami dot. systemów antykryzysowych. Prowadzi także bezpośrednie zarządzanie problematycznymi relacjami on-line z użytkownikami profili marek, firm i osób. Posiada wieloletnie doświadczenie w komunikacji związanej z problematyką finansowo-gospodarczą, Podczas pracy w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Warszawie (wicedyrektor) jak i Ministerstwie Finansów (Zastępca Dyrektora Departamentu Kontroli Skarbowej) oprócz działań merytorycznych nadzorowała komunikację Kontroli Skarbowej i opracowywała zagadnienia strategii w tym zakresie. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Magdalena Marczak-Makowska

Magdalena Marczak-Makowska

project manager, Puls Biznesu

Emilia Mielus

Emilia Mielus

Zastępca Dyrektora w Departamencie Informacji Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP

Zastępca Dyrektora w Departamencie Informacji Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP, od 2024 r. kierująca wspomnianym Departamentem. Naukowo i zawodowo związana z komunikacją. Swoje zainteresowania skupia wokoło polityki zagranicznej, z naciskiem na komunikację kryzysową i dyplomację publiczną i kulturalną, ze szczególnym uwzględnieniem soft i smart power. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z sektorem rządowym, naukowym i mediami. Od 2018 roku urzędnik państwowy w resorcie spraw zagranicznych gdzie m.in. koordynowała i realizowała rządowe projekty strategiczne. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej.

Wiktoria Nowak

Wiktoria Nowak

współzałożycielka projektu "GenbOOst", Fundacja OFF school

GenbOOst w Fundacji OFF school edukuje firmy z zakresie tematyki międzypokoleniowej. Studentka II stopnia Organizowania Rynku Pracy na Uniwersytecie Warszawskim. Współtworzyła jedną z największych akcji profrekwencyjnych w Polsce w październiku 2023, “Dziewczyny na Wybory”. Obecnie akcja przekształciła się w stowarzyszenie, które aktywnie promuje partycypację młodych kobiet w polityce, niezależnie od poglądów. Zasiadała dwie kadencje w Parlamencie Uniwersytetu Warszawskiego oraz była Senatorką Studencką w Senacie Uniwersytetu Warszawskiego. Zasiada w Radzie Dydaktycznej na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. Jest finalistką programu “Jestem Liderką”, który co roku wybiera 21 wybitnie zaangażowanych młodych kobiet z całej Polski. Speakerka na ogólnokrajowych konferencjach takich jak Open Eyes Economy Summit, Igrzyskach Wolności, czy Konferencji Solidarnie.PL, czy Impact.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

Komunikacja wewnętrzna

2195 zł netto 

do 

2495 zł netto 

do 

2795 zł netto 

do 

Komunikacja wewnętrzna

2195 zł netto 

do 

2495 zł netto 

do 

2795 zł netto 

do 

Komunikacja wewnętrzna

2195 zł netto 

do 

2495 zł netto 

do 

2795 zł netto 

do 

Zgłoś udział
Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa

Komunikacja wewnętrzna

2195 zł netto 

do 

2495 zł netto 

do 

2795 zł netto 

do