
2695 zł netto do 24 października
3095 zł netto do 3 grudnia
X Customer Experience Transformation
Zarejestruj sięCel
Już po raz 10. zapraszamy na konferencję Customer Experience Transformation, która odbędzie się w dniach 2-3 grudnia w Warszawie! To wydarzenie, które nie tylko dostarcza wartościowej wiedzy, ale również motywuje do działania, prezentując praktyczne przykłady rozwiązań i ich wdrożenia w różnych organizacjach.
Aktualizacja wiedzy o tym, jak można rozwijać praktyki CX i EX jest niezwykle ważna, bo i sytuacja dynamicznie się zmienia. Już dziś wkraczamy w etap decentralizacji odpowiedzialności za doświadczenia klienta i pracownika, tworzenia polityk Experience Governance i wykorzystania nowych technologii i AI także w zespołach CX. I o tym będziemy mówić podczas najbliższej edycji CET.
Jak zwykle przyjrzymy się tym wyzwaniom pod różnym kątem – działań podejmowanych przez firmy, sukcesów i …porażek, które uczą.
PROGRAM
Podczas 10. edycji Customer Experience Transformation – tak jak co roku - każdy dzień konferencji będzie poświęcony jednemu obszarowi tematycznemu. Przygotujcie się na dwa dni pełne inspirujących historii.
DZIEŃ 1 – CX GOVERNANCE
Kto odpowiada za doświadczenia klientów i pracowników oraz jak zarządzić CX w całej organizacji
W tym bloku chcemy mówić o tym:
- jak pracujemy w podejściu Customer Experience na poziomie zarządczym i organizacyjnym,
- jak zmieniamy CX z jednorazowych projektów w trwały model działania,
- jak włączamy zarząd i jednostki merytoryczne w odpowiedzialność za doświadczenia (niezmiennie aktualne od pierwszej edycji konferencji),
- jak łączymy zarządzanie EX z CX w codziennej praktyce (i w duchu Total Experience).
DZIEŃ 2 – NARZĘDZIA I BADANIA CX
Jak przekładamy dane i głos klienta i pracownika w konkretne działania i jakie technologie nas wspierają
Ten blok to dawka wiedzy o tym jak w organizacjach:
- analizujemy niezamówiony i zamówiony głos klienta i pracownika oraz mapujemy podróże,
- skutecznie wdrażamy zmiany zaprojektowane na bazie wiedzy z głosu klienta,
- wykorzystujemy AI i automatyzację, by ułatwiać korzystanie z głosu klienta w całej organizacji.
Konferencje Customer Experience Transformation to zawsze:
#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies
#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#Dwie setki zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, także uczestników z prelegentami.
Program
Prelegenci
-
Natalia Dawidowska
Ekspertka ds. Customer Experience Allianz Polska SA
-
PARTNER MERYTORYCZNY - Aleksandra Jagiełło-Bono
Partner CustomerMatters
-
Katarzyna Kajszczak
Ekspertka ds. zarządzania jakością obsługi mBank
-
Anna Karasińska
Dyrektor Biura Customer Satisfaction Nest Bank
-
Rami Khalife
Communications Manager Motorola Polska
-
Emilia Kot
Ekspertka ds. zarządzania jakością obsługi mBank
-
Marta Kowalewska
Senior Manager, CX Business Process Management and Automation Allegro
-
PARTNER MERYTORYCZNY - Marta Łukawska-Daruk
Partner CustomerMatters
-
Paulina Mazurkiewicz
Młodszy Kierownik ds. Doświadczeń Klienta Benefit Systems Oddział Fitness
-
Anna Molak
Customer Experience Manager Allianz Polska SA
-
Anna Nowak
Customer Experience Manager, trener biznesu, coach mentor kryzysowy Santander Bank Polska
-
Marcin Serwatka
Regionalny Menedżer w segmencie klienta zamożnego Santander Bank Polska
-
Patrycja Skrodzka
Współwłaścicielka i członkini zarządu Grupa Medyczna Vertimed+
-
Michalina Sobczak
Guest Experience Manager Primavera Hotele
-
Anna Talarczyk
Ekspert ds. jakości e-usług i doświadczeń klienta Centrum e-Zdrowia (CeZ)
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Arche Hotel Krakowska
Al. Krakowska 237
Warszawa
2695 zł netto do 24 października
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy