Warszawa
Konferencja
2 ‑ 3 grudnia 2025
2 ‑ 3 grudnia 2025
Arche Hotel Krakowska
X Customer Experience Transformation
X Customer Experience Transformation
Najważniejsze w Polsce doroczne spotkanie Managerów CX!

2695 zł netto do 24 października

3095 zł netto do 3 grudnia

Ikona zamknięcia

Cel

Już po raz 10. zapraszamy na konferencję Customer Experience Transformation, która odbędzie się w dniach 2-3 grudnia w Warszawie! To wydarzenie, które nie tylko dostarcza wartościowej wiedzy, ale również motywuje do działania, prezentując praktyczne przykłady rozwiązań i ich wdrożenia w różnych organizacjach.

Aktualizacja wiedzy o tym, jak można rozwijać praktyki CX i EX jest niezwykle ważna, bo i sytuacja dynamicznie się zmienia. Już dziś wkraczamy w etap decentralizacji odpowiedzialności za doświadczenia klienta i pracownika, tworzenia polityk Experience Governance i wykorzystania nowych technologii i AI także w zespołach CX. I o tym będziemy mówić podczas najbliższej edycji CET.

Jak zwykle przyjrzymy się tym wyzwaniom pod różnym kątem – działań podejmowanych przez firmy, sukcesów i …porażek, które uczą.

PROGRAM

Podczas 10. edycji Customer Experience Transformation – tak jak co roku - każdy dzień konferencji będzie poświęcony jednemu obszarowi tematycznemu. Przygotujcie się na dwa dni pełne inspirujących historii.

DZIEŃ 1 – CX GOVERNANCE

Kto odpowiada za doświadczenia klientów i pracowników oraz jak zarządzić CX w całej organizacji

W tym bloku chcemy mówić o tym:

  • jak pracujemy w podejściu Customer Experience na poziomie zarządczym i organizacyjnym,
  • jak zmieniamy CX z jednorazowych projektów w trwały model działania,
  • jak włączamy zarząd i jednostki merytoryczne w odpowiedzialność za doświadczenia (niezmiennie aktualne od pierwszej edycji konferencji),
  • jak łączymy zarządzanie EX z CX w codziennej praktyce (i w duchu Total Experience).

DZIEŃ 2 – NARZĘDZIA I BADANIA CX

Jak przekładamy dane i głos klienta i pracownika w konkretne działania i jakie technologie nas wspierają

Ten blok to dawka wiedzy o tym jak w organizacjach:

  • analizujemy niezamówiony i zamówiony głos klienta i pracownika oraz mapujemy podróże,
  • skutecznie wdrażamy zmiany zaprojektowane na bazie wiedzy z głosu klienta,
  • wykorzystujemy AI i automatyzację, by ułatwiać korzystanie z głosu klienta w całej organizacji.


Konferencje Customer Experience Transformation to zawsze:

#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Dwie setki zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, także uczestników z prelegentami.

Program

Prelegenci

  • Natalia Dawidowska

    Natalia Dawidowska

    Ekspertka ds. Customer Experience Allianz Polska SA
  • PARTNER MERYTORYCZNY - Aleksandra Jagiełło-Bono

    PARTNER MERYTORYCZNY - Aleksandra Jagiełło-Bono

    Partner CustomerMatters
  • Katarzyna Kajszczak

    Katarzyna Kajszczak

    Ekspertka ds. zarządzania jakością obsługi mBank
  • Anna Karasińska

    Anna Karasińska

    Dyrektor Biura Customer Satisfaction Nest Bank
  • Rami Khalife

    Rami Khalife

    Communications Manager Motorola Polska
  • Emilia Kot

    Emilia Kot

    Ekspertka ds. zarządzania jakością obsługi mBank
  • Marta Kowalewska

    Marta Kowalewska

    Senior Manager, CX Business Process Management and Automation Allegro
  • PARTNER MERYTORYCZNY - Marta Łukawska-Daruk

    PARTNER MERYTORYCZNY - Marta Łukawska-Daruk

    Partner CustomerMatters
  • Paulina Mazurkiewicz

    Paulina Mazurkiewicz

    Młodszy Kierownik ds. Doświadczeń Klienta Benefit Systems Oddział Fitness
  • Anna Molak

    Anna Molak

    Customer Experience Manager Allianz Polska SA
  • Anna Nowak

    Anna Nowak

    Customer Experience Manager, trener biznesu, coach mentor kryzysowy Santander Bank Polska
  • Marcin Serwatka

    Marcin Serwatka

    Regionalny Menedżer w segmencie klienta zamożnego Santander Bank Polska
  • Patrycja Skrodzka

    Patrycja Skrodzka

    Współwłaścicielka i członkini zarządu Grupa Medyczna Vertimed+
  • Michalina Sobczak

    Michalina Sobczak

    Guest Experience Manager Primavera Hotele
  • Anna Talarczyk

    Anna Talarczyk

    Ekspert ds. jakości e-usług i doświadczeń klienta Centrum e-Zdrowia (CeZ)

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Arche Hotel Krakowska

Al. Krakowska 237
Warszawa

2695 zł netto do 24 października

Zarejestruj się
Ikona zamknięcia

Partner Merytoryczny