Warszawa
Konferencja
12 lutego 2026
12 lutego 2026
Dokładny adres podamy wkrótce.
6. Kongres Komunikacji Kryzysowej
6.KKK
ZARZĄDZANIE ZŁOŻONYM RYZYKIEM REPUTACYJNYM: CYBER, REGULACJE, DEEPFAKE

1795 zł netto do 5 grudnia

2195 zł netto do 9 stycznia

2595 zł netto do 12 lutego

Ikona zamknięcia

Cel

Tradycyjne podejście do komunikacji kryzysowej — polegające na gaszeniu pożarów w mediach i wydawaniu oświadczeń — jest martwe. Największe zagrożenia dla reputacji i stabilności biznesowej w 2026 roku nie są wynikiem skandalu medialnego, lecz systemowych, twardych ryzyk:

  • Cyberataki na infrastrukturę operacyjną.
  • Pilne terminy implementacji Dyrektyw UE (NIS2, DORA, ECGT).
  • Kryzysy generowane przez AI (deepfake, dezinformacja).

Komunikacja kryzysowa przestała być miękką umiejętnością. Stała się dyscypliną strategiczną, wymagającą natychmiastowej, zintegrowanej współpracy z działami IT, Prawa i HR.

O czym będziemy rozmawiać?

Podczas Kongresu zmierzymy się z czterema kluczowymi wyzwaniami, które spędzają sen z powiek liderom:

  • Ryzyko Cyber & NIS2: Jak zintegrować komunikację z działem IT, by uniknąć chaosu i odpowiedzialności, gdy serwery stoją?
  • Ryzyko Regulacyjne & ECGT: Jak uchronić firmę przed ryzykiem kar UOKiK i kryzysem zaufania, przygotowując się do implementacji Dyrektywy ECGT (Greenwashing)?
  • Ryzyko Algorytmiczne: Czy masz gotowy protokół obrony przed zorganizowaną dezinformacją i fałszywymi oświadczeniami liderów generowanymi przez AI?
  • Ryzyko Wewnętrzne & Odporność: Jak zachować efektywność i odporność psychiczną, kiedy Ty i Twój zespół prowadzicie komunikację pod permanentną, wielomiesięczną presją?

Co zyskasz? Konkretne narzędzia i dostęp do wiedzy

  • Otrzymasz ramy do stworzenia playbooka komunikacyjnego, który przechodzi test NIS2, UOKiK i kontroli compliance.
  • Poznasz metody prowadzenia audytu komunikacji ESG, minimalizującego ryzyko greenwashingu.
  • Wzmocnisz swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludzkim kosztem kryzysu i odpornością psychiczną zespołu.
  • Przećwiczysz scenariusze ataku ransomware i aktywizmu pracowniczego w 90-minutowych warsztatach.

Dla kogo jest ten kongres?

Dla doświadczonej kadry zarządzającej, która odpowiada za ochronę wartości firmy, w tym liderów PR, Komunikacji, Marketingu, a także Działów Prawnych, HR i Compliance.


Program

Czwartek, 12 lutego

08:00

Rejestracja i poranny networking

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
09:00

Oficjalne otwarcie Kongresu

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
09:10

Gdy AI kłamie: Obrona reputacji lidera w erze deepfake

Analiza nowych zagrożeń technologicznych. Jak przygotować firmę i zarząd na kryzys wywołany przez deepfake i ataki algorytmiczne? 

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
09:50

CASE STUDY Anatomia cyberataku: Prawdziwa opowieść i playbook komunikacyjny

Dogłębna analiza realnego cyberataku na dużą organizację. Jak zarządzać komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w zgodzie z NIS2, gdy firma staje? 

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
10:40

Przerwa networkingowa

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
11:10

FIRESIDE CHAT Ludzki koszt kryzysu: Zarządzanie odpornością psychiczną zespołu i własną

Rozmowa o zarządzaniu stresem, presją i emocjami w centrum kryzysu. Jak wspierać zespół (i siebie) w trakcie i po kryzysie?

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
11:50

SESJA STRATEGICZNA Kiedy (nie) reagować? O sztuce 'przeczekiwania' i odróżnianiu kryzysu od burzy medialnej

Jak strategicznie ocenić ryzyko? Kiedy cisza jest złotem, a kiedy eskaluje problem? Analiza przypadków, w których brak reakcji był najlepszą reakcją.

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
12:30

Lunch

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
13:30

BLOK WARSZTATOWY (Sesje równoległe)

13:30

WARSZTAT C (MARKETING/PRAWO) Komunikacja w świetle Dyrektywy ECGT (Empowering Consumers): Audyt i zabezpieczenie kampanii.

Jak komunikować ESG i "zielone" inicjatywy, by uniknąć zarzutów o greenwashing, ryzyka dotkliwych kar UOKiK i kryzysu zaufania konsumentów. Praktyczny warsztat przygotowujący działy Marketingu i PR do pilnej implementacji nowych regulacji, których wdrożenie następuje w 2026 roku. Audyt realnych przykładów.

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
13:30

WARSZTAT B (HR/WEWNĘTRZNY) Kryzys w zespole

Warsztat zarządzania komunikacją w sporze zbiorowym, w obliczu aktywizmu pracowniczego i kryzysów employer brandingowych. Jak rozmawiać z załogą?

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
13:30

WARSZTAT A (CYBER/PRAWO) Symulacja ataku ransomware

Praktyczne przećwiczenie scenariusza ataku. Uczestnicy w grupach tworzą playbook komunikacyjny na pierwsze 24h, uwzględniając wymogi prawne (NIS2) i presję mediów. 

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
15:00

Przerwa networkingowa

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
15:30

CASE STUDY Gdy atakuje aktywista: Zarządzanie kryzysem wywołanym przez NGO i grupy nacisku

Analiza kryzysów o podłożu społecznym i ideologicznym. Jak prowadzić dialog z organizacjami, dla których kompromis nie jest celem? 

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
16:10

Architekci Kłamstwa: Jak walczyć z fake newsem, który stał się viralem?

Taktyki i strategie walki z dezinformacją w mediach społecznościowych. Czy i jak prostować fałszywe informacje, aby nie zwiększać ich zasięgu? 

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.
16:40

Zakończenie Kongresu

Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótce.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Łukasz Suchenek
Łukasz Suchenek

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Doktór
Katarzyna Doktór

Marketing Project Manager

Dokładny adres podamy wkrótce.


Warszawa

1795 zł netto do 5 grudnia

Zarejestruj się
Ikona zamknięcia