XI Project Management Forum
ZarządzanieWarszawaForum
 ‑ 
Miejsce podamy wkrótce
 ‑ 
XI Project Management Forum
XI PMF
Nowe realia zarządzania projektami

2695 zł netto do 

2995 zł netto do 

3395 zł netto do 

Zarządzanie projektami wchodzi w erę umiejętnego łączenia technologii z potencjałem różnorodnych zespołów.

Zapraszamy na XI edycję Project Management Forum – wydarzenie skoncentrowane na praktyce, które wyposaży Cię w narzędzia niezbędne w perspektywie roku 2026.

Oto, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

Merytoryczne wystąpienia i panele dyskusyjne - otrzymasz konkretną wiedzę i inspiracje o tym, jak łączyć AI z Business Intelligence do predykcji ryzyk oraz jak zbudować kompendium cyberbezpieczeństwa dla swojego projektu. Wspólnie z ekspertami zastanowimy się, czy PMO hamuje czy napędza innowacje oraz jak pogodzić sztywność budżetu z elastycznością Agile

Warsztaty kompetencyjne - wybierzesz jeden z przygotowanych warsztatów o zarządzaniu zespołami neuroróżnorodnymi (ADHD, spektrum autyzmu), budowaniu mostów komunikacyjnych w zespołach wielopokoleniowych, możliwościach jakie daje Design Thinking w tworzeniu innowacji

Praktyka i case studies - zobaczysz na przykładach, jak wygląda hybrydowe zarządzanie projektami i posłuchasz rozmowy o zderzeniu standardów Value Delivery z realiami biznesowymi (dlaczego dowiezienie projektu to nie zawsze sukces?)

Sesje Round Tables (stoliki dyskusyjne) – to nowość w programie. Zapraszamy Cię do aktywnej wymiany doświadczeń, dzielenia się swoimi obserwacjami, przemyśleniami, dobrymi praktykami ale też zadawania pytań innym i wspólnego poszukiwania odpowiedzi. Usiądziesz przy tematycznym stoliku z praktykami z innych firm, by wspólnie szukać rozwiązań konkretnych problemów, z którymi mierzycie się na co dzień.

To dwa dni wypełnione aktywnościami, które pozwolą Ci lepiej radzić sobie ze zmianami, a może nawet wyprzedzić ich konsekwencje. Dołącz do nas 21-22 kwietnia!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:20Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji po odbiór identyfikatorów. A później na kawę, herbatę, przekąski, zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestniczkami konferencji.

  • 09:05Powitanie organizatora

    Krótka instrukcja organizacyjna, omówienie zasad sesji i planu dnia

  • 09:15Czy PMO minimalizuje ryzyka, czy hamuje innowacje? Jak powinno wyglądać współczesne PMO w dobie AI?

    #Panel dyskusyjny 

    • Procedury - kiedy wspierają, a kiedy utrudniają?
    • Czy w raportach PMO jest miejsce na porażkę?
    • Kiedy proces decyzyjny zabija przewagę konkurencyjną
    • Jak PMO może zaspakajać potrzebę innowacji i minimalizować ryzyka?
  • 10:15CASE STUDY (wdrożenie i praktyka)

    #Case Study

    Synergia między doświadczeniem a nowinkami

  • 11:00Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i dalsze rozmowy i wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 11:35Jak połączyć AI z Business Intelligence

    #Wystąpienie indywidualne

    • Analiza przyrostu liczby zadań w stosunku do pierwotnego planu
    • Symulacje scenariuszowe "what-if"
    • Predykcja wypalenia i "wąskich gardeł" osobowych
    • Dynamiczne prognozowanie budżetu
  • 12:20Kompendium (cyber)bezpieczeństwa dla Project Managera 2026

    #Prelekcja merytoryczna

    • Jak zmapować ryzyka bezpieczeństwa w projekcie, aby unikać ryzyka 
    • Co wpisać w harmonogram i kosztorys, aby projekt był bezpieczny?
    • Jakie nawyki wdrożyć w zespole projektowym, by chronić się przed Shadow IT i Shadow AI
    • Zestaw kluczowych pytań i dobrych praktyk
  • 13:05Zderzenie standardów Value Delivery z realiami biznesu

    #Fireside chat

    • Dlaczego dostarczenie projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem często nie oznacza osiągnięcia celu biznesowego?
    • Dlaczego organizacje rzadko weryfikują korzyści po zakończeniu projektu?
    • Kto ma wziąć odpowiedzialność za zdefiniowanie problemu i miar sukcesu?
    • Jakimi konkretnymi danymi mierzyć realną wartość wdrożenia?
  • 13:45Przerwa na lunch

    Zapraszamy na lunch i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami

  • Równoległe sesje warsztatowe

  • 14:45Różnice międzypokoleniowe w komunikacji – jak budować zespoły, w których pracują osoby z różnych pokoleń

    Uczestnicy poznają i przetestują narzędzia komunikacji i integracji, wspierające zespoły w łączeniu potencjału pracowników z różnych generacji. Warsztat pokazuje, że skuteczność współpracy międzypokoleniowej wynika z umiejętnego korzystania ze sprawdzonych rozwiązań wspierających kontraktowanie zasad współpracy, analizę systemów wartości oraz budowanie mostów komunikacyjnych.

    Szczególny nacisk zostanie położony na pracę z wybranymi technikami zarządzania różnorodnością wykorzystywanymi w różnych momentach życia zespołu – od wspólnego wypracowywania kanałów komunikacji, dobór argumentacji i stylu feedbacku adekwatnego do motywatorów pracownika, po projektowanie procesów wymiany wiedzy i rozwiązywanie konfliktów wynikających z odmiennego podejścia do hierarchii czy czasu pracy.


    To propozycja dla liderów i menedżerów, którzy chcą świadomie korzystać z różnorodności pokoleniowej jako atutu wspierającego innowacyjność i stabilność zespołu.

    2g 15 min

  • 14:45Design Thinking Lab – Narzędzia wspierające proces tworzenia innowacji

    Uczestnicy poznają i przetestują kluczowe narzędzia procesu Design Thinking, które wspierają zespoły w skutecznym projektowaniu innowacyjnych rozwiązań. Warsztat pokazuje, że skuteczność Design Thinking nie wynika z improwizacji, lecz z umiejętnego korzystania ze sprawdzonych rozwiązań wspierających pracę zespołową, analizę potrzeb interesariuszy oraz generowanie i rozwijanie pomysłów.

    W trakcie zajęć uczestnicy będą pracować z wybranymi narzędziami Design Thinking wykorzystywanymi w różnych momentach procesu – od pracy z interesariuszami i użytkownikami, przez definiowanie wyzwań, po generowanie, selekcję i dopracowywanie rozwiązań. 

    Szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne zastosowanie narzędzi, zrozumienie ich celu, kontekstu użycia oraz wpływu na jakość rezultatów projektowych. Warsztat ma charakter laboratorium praktycznego – jest intensywny, angażujący i oparty na doświadczaniu. Uczestnicy nie tylko poznają narzędzia, ale przede wszystkim uczą się, kiedy, dlaczego i jak ich używać, aby: lepiej zarządzać oczekiwaniami interesariuszy, ograniczać ryzyko projektowe, szybciej weryfikować założenia, zwiększać wartość tworzonych produktów, usług i procesów.


    To propozycja dla osób, które chcą świadomie korzystać z Design Thinking jako zestawu narzędzi wspierających innowacyjność.

    2g 30 min

  • 14:45Jak skutecznie zarządzać neuro(a)typowym zespołem, nie wypalając się przy tym?

    Uczestnicy poznają i przetestują kluczowe narzędzia organizacji pracy i komunikacji, które wspierają zespoły neuroróżnorodne (w tym osoby z ADHD i w spektrum autyzmu) w skutecznym dostarczaniu wyników. Warsztat pokazuje, że neuro-inkluzywność nie wynika z intuicji czy „miękkiego serca”, lecz z umiejętnego korzystania ze sprawdzonych usprawnień procesowych, które porządkują pracę, zwiększają przewidywalność zadań i eliminują wąskie gardła komunikacyjne, służąc efektywności całego zespołu.

    Szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne rozróżnienie między niezbędnym wsparciem a taryfą ulgową, zrozumienie mechanizmów neuroatypowości oraz ich wpływu na realizację celów biznesowych. Uczestnicy nie tylko poznają specyfikę pracy z osobami neuroatypowymi, ale przede wszystkim uczą się, kiedy, dlaczego i jak modyfikować środowisko pracy, aby: utrzymywać wysoką efektywność operacyjną, budować własną odporność psychiczną, unikać pułapki nadodpowiedzialności lidera oraz przekuwać różnorodność myślenia w realną przewagę konkurencyjną zespołu.


    To propozycja dla liderów i Project Managerów, którzy chcą świadomie zarządzać neuroróżnorodnością jako zasobem, a nie obciążeniem emocjonalnym czy organizacyjnym.

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji, a później na kawę, herbatę, przekąski. Zachęcamy do kontynuacji tematów z poprzedniego dnia oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestniczkami konferencji.

  • 09:00Powitanie organizatora

    Krótka instrukcja organizacyjna, omówienie zasad sesji i planu dnia

  • 09:10Koniec z udawaniem. Jak pogodzić elastyczność zespołu ze sztywnością budżetu?

    #Panel dyskusyjny

    • Jak raportować postępy prac, gdy sztywny harmonogram rozjeżdża się z realiami projektu, by Zarząd miał rzetelny obraz sytuacji?
    • Jak usprawnić proces decyzyjny na linii Zespół projektowy - Biznes, aby przestoje nie generowały strat w budżecie projektu?
    • Kiedy „elastyczność” zamienia się w chaos? Jak ustalić zasady wprowadzania zmian w projekcie, by nie wysadziły one terminu i budżetu.
    • Jak skutecznie prowadzić w jednej organizacji zarówno projekty innowacyjne (wymagające zmienności), jak i wdrożeniowe (wymagające sztywnego planu).


  • 10:05CASE STUDY (wdrożenie i praktyka)

    #Case Study

    Projekt wymagający hybrydowego zarządzania


  • 10:40Flow Management – systemowe zarządzanie przepływem w portfelu projektów

    • Dlaczego, mimo ciągłych zmian i nowych metodyk, wciąż dostarczamy projekty wolniej niż chcemy?
    • Jak zwiększyć szansę na sukces projektu sięgając do narzędzi myślowych i wykonawczych (takich jak np. Lean, Myślenie Systemowe, Teorię Ograniczeń, Prawo Little’a, Portfolio Kanban, Business Agility, Value Stream Mapping )?
    • Jak przestać robić rzeczy zbędne i zacząć mierzyć realną wartość, efektywnie implementować zmiany?
    • Dobre praktyki na podstawie doświadczenia w budowaniu systemów zarządzania portfelem projektów, które generują wartość
  • 11:30Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i dalsze rozmowy i wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 12:00Wprowadzenie do SESJI ROUND TABLES (stoliki dyskusyjne)

    SESJA ROUNDTABLE - otwarta dyskusja w małych grupach, składających się z uczestników konferencji i moderatora/moderatorki, na temat przypisany do danego miejsca dyskusji. Każdy z uczestników konferencji może brać udział w wybranej dyskusji.

    • Czas przeznaczony na dyskusję przy stolikach
    • Zasady dyskusji w ramach grup dyskusyjnych
    • Przedstawienie moderatorów oraz prezentacja zagadnień
  • 12:20SESJE ROUND TABLES - wymiana doświadczeń

    Propozycje tematów do dyskusji podamy wkrótce.

    50 min

  • 13:10Podsumowanie sesji round tables

    Moderatorki i moderatorzy prowadzący dyskusje w poszczególnych stolikach podsumują na scenie wnioski z rozmów.

    40 min

  • 13:50Przerwa na lunch

    Zapraszamy na lunch i zachęcamy do kontynuacji rozmów oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami Forum

  • 14:50Wystąpienie zamykające

    Szczegóły wkrótce

  • 15:40Zakończenie II dnia Project Management Forum

Prelegenci wydarzenia pojawią się już wkrótce!

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Project Manager

48538639961

[email protected]

Współpraca:

Lena Zajączkowska

Lena Zajączkowska

Performance Marketing Manager

[email protected]

XI PMF

2695 zł netto 

do 

2995 zł netto 

do 

3395 zł netto 

do 

XI PMF

2695 zł netto 

do 

2995 zł netto 

do 

3395 zł netto 

do 

XI PMF

2695 zł netto 

do 

2995 zł netto 

do 

3395 zł netto 

do 

Zgłoś udział
Zgłoś udział
  •  Forum
  •   ‑ 
  •  Warszawa

XI PMF

2695 zł netto 

do 

2995 zł netto 

do 

3395 zł netto 

do