E-commerce wchodzi w nową erę – dojrzałą, analityczną i nastawioną na efektywność. Po latach dynamicznego wzrostu i wdrażania innowacji, dziś kluczowe stają się zyskowność, odporność i strategiczne zarządzanie zmianą. Branża handlu cyfrowego musi łączyć technologię z rentownością, a rozwój – z odpowiedzialnością i realnym wpływem na wynik biznesowy.
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konferencji „E-commerce Evolution Summit”, która odbędzie się 19 lutego w Warszawie.
W tym roku spojrzymy na e-commerce z szerokiej perspektywy – od danych i automatyzacji po doświadczenia klientów i kulturę organizacyjną. Zrozumiemy aktualne zjawiska, poznamy najnowsze innowacje i podzielimy się strategiami, które pozwalają budować trwałą przewagę w dynamicznie zmieniającym się świecie handlu cyfrowego.
W oparciu o dane, badania rynkowe i predykcje pokażemy, jakie zmiany w e-commerce wydarzą się w ciągu najbliższych 12 miesięcy – które z trendów staną się standardem szybciej, niż się spodziewamy, a które wymagają już dziś konkretnych decyzji strategicznych.
Podczas konferencji skupimy się na tym, jak AI, automatyzacja i analityka danych wpływają na modele sprzedaży, budowanie lojalności i przewagę konkurencyjną. Ale także na tym, jak kluczową rolę odgrywają ludzie, zespoły i kultura organizacyjna w skutecznej transformacji e-commerce.
W tym roku oddajemy sprawczość Wam – uczestnikom. Po części plenarnej zaprosimy Was do udziału w stolikach eksperckich, gdzie pod okiem praktyków i liderów branży będziecie mogli przedyskutować najważniejsze wyzwania, wymienić doświadczenia i wspólnie wypracować wnioski, które staną się praktycznym kompasem dla e-commerce 2026.
Podczas konferencji m.in.:
- Pokażemy forecast e-commerce 2026 – najważniejsze zmiany, które wpłyną na strategie sprzedaży, marketingu i doświadczeń klienta.
- Zastanowimy się, jak AI i automatyzacja realnie przekładają się na zyskowność i efektywność biznesu.
- Porozmawiamy o nowych źródłach przychodów – retail media, monetyzacji danych i społeczności.
- Przeanalizujemy, jak odzyskać kontrolę, dane i marżę w relacji z marketplace’ami.
- Pokażemy, jak poprawić kluczowe wskaźniki rentowności – CLV, CAC i LTV.
- A w drugiej części wydarzenia – oddajemy głos Wam, zapraszając do stolików tematycznych i wspólnej pracy nad rozwiązaniami.
Do udziału zapraszamy m.in.:
- dyrektorów, menedżerów e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług
- dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. marketingu online
- dyrektorów, menedżerów sprzedaży
- dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii
- menedżerów i specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
- project i brand menedżerów
- przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce.


































