- 2020-11-30 10:44
Epidemia dała firmom e-commerce impuls rozwojowy
Pandemia zdewastowała wiele branż, ale akurat e-commerce jest tym segmentem gospodarki, który na trwającym kryzysie gospodarczym ewidentnie zyskał. Obroty na całym rynku wzrosną w tym roku o około 30–40 proc. Widać to zresztą po wynikach badania wśród e-Gazel Biznesu.
- 2020-10-02 16:07
E-commerce przyszłością sprzedaży w segmencie MŚP
- 2020-09-11 16:20
Pandemia przyspieszy w Polsce cyfrowe innowacje
Pozornie wydawać się może, że pandemia jest dla świata nagle zaciągniętym hamulcem ręcznym. Tymczasem wymuszona okolicznościami zmiana modelu funkcjonowania jest dla wielu obszarów gwałtownym przyspieszeniem.
- 2020-09-09 14:43
Biometria w płatnościach online
Wraz z końcem 2020 r., w życie wejdzie obowiązek silnego uwierzytelnienia klienta (SCA). To zmiana, która dotyczy nie tylko sektora bankowego, ale również e-sprzedawców oraz konsumentów segmentu e-commerce. Warto wiedzieć, co oznacza i jak się do niej przygotować.
- 2020-08-28 12:37
Małym firmom przydaje się pomoc w cyfryzacji ich biznesu
Przed pandemią COVID-19 niemal wszyscy przedsiębiorcy i eksperci od gospodarki zgodnie twierdzili, że „biznes przenosi się do sieci”. Teraz, po tych kilku miesiącach z koronawirusem, można powiedzieć, że „biznes digitalizuje się najszybciej, jak może”.
- 2020-07-21 17:06
E-commerce w postpandemicznych czasach
Covid-19 znacząco wpłynął na zmianę zachowań konsumentów, powodując zwrot w stronę e-commerce i płatności bezgotówkowych. Takie rozwiązania zakupowe są nie tylko wygodniejsze, ale przede wszystkim bezpieczniejsze. Mimo zniesienia obostrzeń, prawie 80 proc. zapytanych przez Mastercard Polaków, którzy w pandemii zaczęli kupować online, planuje nadal to robić po jej wygaśnięciu.
- 2020-07-13 13:54
Pandemia rozpoczęła erę cyfrowego partnerstwa
- 2020-06-17 22:00
Liderzy e-biznesu, stańcie w szranki z najlepszymi
Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń do siódmej edycji rankingu najbardziej dynamicznych firm branży e-commerce
- 2019-12-06 12:27
Wideorelacja z gali e-Gazele Biznesu 2019 w Warszawie
- 2019-11-22 12:06
Fotorelacja z gali e-Gazele Biznesu 2019 w Warszawie
- 2019-10-01 22:00
Coraz więcej paczek trafia do punktów odbioru
Co drugi dorosły Polak robi zakupy w internecie.
- 2019-09-23 11:57
W pogoni za liderami zmian
W dobie ciągle ewoluującego środowiska e-commerce, internetowi sprzedawcy stają przed wyzwaniem utrzymania doświadczenia użytkownika na wysokim poziomie — niezależnie od tego, czy konsument robi zakupy na laptopie czy smartfonie.
- 2019-09-12 22:00
Biometria trampoliną do dalszego rozwoju e-commerce
Przewagą sklepów online jest szybkość i wygoda zakupów. Zastosowanie rozwiązań biometrycznych w płatnościach w e-commerce pozwoli te zalety wyeksponować.
- 2019-01-02 22:00
Lebal bez kompleksów wchodzi na nowe rynki
W ciągu czterech lat spółka zostawiła w tyle polskich konkurentów i stała się ważnym graczem za Odrą
- 2018-12-30 22:00
Cyfrowy koszmar użytkownika
Malware od początku lat 80. powoduje duże straty. Na początku w formie wirusów, obecnie w formie wyrafinowanych ataków celowanych, jak ransomware, konie trojańskie czy malware wojskowe. Nie wiemy, ile przyniosły strat — najgorsze z nich wycenia się na 38,5 mld USD, ale są to szacunki wstępne
- 2018-12-30 22:00
E-Gazele pasą się w chmurach
Dzięki innowacjom technologicznym małe i średnie sklepy internetowe nie mają kompleksów przy liderach rynku cyfrowej sprzedaży
- 2018-12-30 22:00
Przyspieszona ewolucja Gazel Biznesu
Dziewiętnasta edycja rankingu „Gazele Biznesu”, która dziś trafiła do rąk Czytelników „PB”, wyróżnia się na tle poprzednich kilkoma cechami.
- 2018-12-30 22:00
W e-commerce wciąż nadrabiamy zaległości
Rozwój kanałów sprzedaży online to jeden z głównych frontów transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw
- 2018-12-30 22:00
Ściany, które bawią i uczą
Choć Pracownia Dekoracji nie specjalizuje się w termomodernizacji, to mimo to ociepla sale i korytarze szkół i przedszkoli
- 2018-12-30 22:00
Prawdziwy jeździec
Jazda konna to wytrwałość, pasja, poświęcenie i harmonia. Z tych wartości narodził się pomysł stworzenia marki odzieżowej dla osób jeżdżących konno