Storytelling. Historyczny przełom w twoich tekstach

Storytelling. Historyczny przełom w twoich tekstach

9 grudnia 2020 / Online

149 zł netto do 9 grudnia (cena udziału online)

Cel

Nie tak dawno, dawno temu, za górami, za lasami, za siedmioma monitorami, siedział sobie copywriter/redaktor/bloger i po raz kolejny zastanawiał się, jak sprzedać klimatyzator/przybliżyć czytelnikowi prawo pracy/zaprezentować outfit of the day (niepotrzebne skreślić). W pewnym momencie, kiedy wena już była blisko, uciekł jego pies/dziewczyna przysłała SMS-a, że z nim zrywa (nieładnie!)/wylał kawę na klawiaturę i sprzęt odmówił posłuszeństwa. Co było dalej?


Chodźcie, wszystko wam (o)powiem! Historia wciąga, angażuje odbiorcę i o wiele skuteczniej zachęca do lektury czy działania niż zwykły opis produktu w e-commerce, recenzja restauracji lub numerowana lista faktów i mitów o pracy zdalnej. To trzeba wykorzystać!

  • Zaprzyjaźnij się ze storytellingiem. Przekonaj się, dlaczego warto po niego sięgnąć!
  • Dowiedz się, czemu produkty opakowane w historię lepiej się sprzedają
  • Poznaj sposoby, jak zabrać się do tworzenia opowieści


Patrycja Grzelczak zapozna was z podstawowymi zasadami storytellingu. Przedstawi cechy dobrej historii i jej obowiązkowe elementy. Będą wskazówki, wzruszające przykłady (czy każdy ma pod ręką paczkę chusteczek?) i narzędzia do przetestowania w codziennej pracy.


Wstęp, rozwinięcie, zakończenie - tak powinna być zbudowana każda przyzwoita opowieść. Webinarium będzie wstępem, podczas którego uczestnicy dostaną "storytelling w pigułce". Rozwinięciem niech będą ich historie tworzone w praktyce, a zakończeniem... sukces czytelniczy i sprzedażowy!


Program

Środa, 9 grudnia

11:00 12:30

Storytelling w pigułce

  • Patrycja Grzelczak, Head of Copy w agencjach Up oraz Job'n'Joy, szkoleniowiec
  • Podstawowe zasady storytellingu
  • Bohater, konflikt, emocje. Nieodzowne elementy storytellingu
  • Skąd czerpać inspiracje do swoich historii i jakimi narzędziami się wspomagać?
  • Jak za pomocą storytellingu osiągnąć sukces czytelniczy i sprzedażowy?
  • Pytania i odpowiedzi
  • 90 min.
Online, ,

Prelegenci

  • Patrycja Grzelczak

    Patrycja Grzelczak

    Head of Copy w agencjach Up oraz Job'n'Joy, szkoleniowiec
    Z wykształcenia dziennikarka, z zawodu Head of copy w agencjach: marketingowej Up i employer brandingowej Job’n’Joy (ale woli mówić o sobie: Seniora Copywritera:). Autorka najróżniejszych tekstów reklamowych (sloganów, mailingów, plakatów, ulotek, artykułów sponsorowanych, treści na strony internetowe i do mediów społecznościowych) m.in. dla marek Biedronka, Circle K, Pracuj.pl, Endo, H&M, Hebe, Oceanic. Wykłada kreatywny copywriting na uniwersytecie SWPS, prowadzi też kurs „KreatyWWWne pisanie, czyli jak tworzyć ciekawe i angażujące treści do sieci” w szkole Maszyna do Pisania. Wyczulona na sztywny, urzędowy język. Na swoich warsztatach uczy pisania w prosty i ludzki, za to wyrazisty sposób, który pozwala dotrzeć do oczu i serc odbiorców. Zaraża (tylko spokojnie!) miłością do gier słownych i frazeologii. Ma za sobą przygodę z tłumaczeniem autobiografii prezydenta George’a W. Busha (po takim wyzwaniu impossible is nothing). Fanka dobrej kawy i swojego psa.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

149 zł netto do 9 grudnia

Zarejestruj się