Modern Production Summit 2021
ZarządzanieonlineKonferencja
Modern Production Summit 2021
Biznesowe podejście do produkcji

Wstęp bezpłatny

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji online: Modern Production Summit 2021, która odbędzie się 19 maja 2021 roku.

Celem konferencji jest zaprezentowanie ciekawych, nowatorskich rozwiązań stosowanych z sukcesem w produkcji.

Na tematykę produkcyjną spojrzymy przez pryzmat technologii, ludzi i strategii.

Program obfituje w case studies i wszystkie prelekcje opate są na doświadczeniach uwzględniających specyfikę zakładu produkcyjnego.

Wśród omawianych kwestii, m.in.:

  • Warunki konieczne do robotyzacji i cyfryzacji w przedsiębiorstwie
  • Przeszkody skutecznych wdrożeń 
  • Najczęściej popełniane błędy we wdrożeniach
  • Skuteczne rozwiązania z zakresu robotyzacji w produkcji
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi kalkulacyjnych w obszarze produkcyjnym, magazynowym i utrzymania ruchu
  • Współpraca produkcji z działem sprzedaży
  • Analizy finansowe jako dane wsadowe
  • Jak argumentować zmiany, jak namówić do nich klientów ?
  • Metody optymalizacji bez obciążania zasobów
  • Jak skutecznie rozwinąć produkcję
  • Cyfrowa ewolucja w zakładzie produkcyjnym 
  • Zmiana roli i odpowiedzialności Utrzymania Ruchu 
  • Jak zwiększać zaangażowanie w pracę poprzez codzienne rytuały w zespole? Case study z branży produkcyjnej
  • Wadliwość materiałów produkcyjnych z perspektywy prawnej

Udział pozwoli Państwu:

  • Poznać ciekawe casy, mające realne zastosowanie w zakładach produkcyjnych
  • Wzmocnić swoje umiejętności miękkie w zakresie motywowania czy budowania relacji z innymi działami
  • Dowiedzieć się, w którą stronę podążać będzie produkcja i utrzymanie ruchu
  • Uzyskać odpowiedź na nurtujące Państwa pytania czy wątpliwości
  • Spojrzeć na produkcję od strategicznej strony


Zapraszamy do udziału już dziś !

Doświadczeni eksperci, praktyczna tematyka oraz ciekawe case-y stanowić będą o sile i wyjątkowości tej konferencji.

Partnerzy:

Patron Medialny

Eurologistics

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Przywitanie Uczestników

    • ,  Ewelina Stęplewska, Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:00Czy jesteśmy gotowi na robotyzację i AI w polskich zakładach produkcyjnych?

    • Tomasz Król,  Certyfikowany doradca zdroworozsądkowego zarządzania procesami wg. Teorii Ograniczeń Goldratta. Założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert zewnętrzny Fundacji Platformy Przemysłu Przyszłości
    • Warunki konieczne do robotyzacji i cyfryzacji w przedsiębiorstwie
    • Przeszkody skutecznych wdrożeń 
    • Najczęściej popełniane błędy we wdrożeniach
    • Skuteczne rozwiązania z zakresu robotyzacji w produkcji


    40 min

  • 09:40Efektywne wykorzystanie narzędzi kalkulacyjnych w obszarze produkcyjnym, magazynowym i utrzymania ruchu - CASE STUDY

    • Tobiasz Lorenc,  Dyrektor produkcji aluminium w Alsecco ; JDG wdrożenia i konsultacje z zakresu G-Suite
    • Po co mierzymy? 
    • KPI - dobrze postawione pytania, czyli co chcesz wiedzieć? 
    • Omówienie dostępnych na rynku narzędzi 
    • Praktyczne wykorzystanie powszechnych narzędzi w skuteczny sposób - Moje doświadczenia z Google Sheets - case study


    50 min

  • 10:30Zabezpieczenie prawidłowego łańcucha dostaw – aspekty prawne

    • Paulina Jakubowska,  Associate, Hoogells
    • Stabilność dostaw – praktyczne problemy prawne
    • Zabezpieczenie prawne stabilności dostaw
    • Wadliwość materiałów produkcyjnych
    • Incoterms – czy warto stosować?

    50 min

  • 11:20Przerwa

    10 min

  • 11:30Przemysl 4.0 ? - jak iść cyklem optymalizacji, ale przy ograniczonych zasobach. Zasoby inżynieryjne ograniczają nas, jak połączyć zmiany inżynieryjne z produkcyjną. Czy normy też nas nie ograniczają ?

    • Paweł Andersz,  Vice President / CIO, MB Pneumatyka
    • Jak bardzo normy i standardy nie są dostosowane do dzisiejszego świata ciągłych zmian
    • Czy standardy zarządzania projektami pomagają ?
    • Analizy finansowe jako dane wsadowe
    • Jak argumentować zmiany, jak namówić do nich klientów ?
    • Metody optymalizacji bez obciążania zasobów

    40 min

  • 12:10Zarządzanie strategiczne obszarem produkcji małoseryjnej- CASE STUDY

    • Maciej Małożewski,  Dyrektor Produkcji u czołowego producenta systemów aluminiowych
    • Analiza posiadanych zasobów produkcyjnych

    Definicja zasobu

    Zasób w rozumieniu zespołu produkcyjnego

    • Określenie celów

    Co to jest cel

    Praktyczne spojrzenie

    Cel, a dostępne zasoby

    • Budowa schematu organizacyjnego

    Matryca kompetencji

    Zespół, który ma wysoką zdolność adaptacji

    Planowanie długoterminowe zasobów ludzkich

    • Jak rozwinąć produkcję od 20 do 800 osób w 6 lat-case study

    50 min

  • 13:00Przerwa

    30 min

  • 13:30Cyfrowa ewolucja w zakładzie produkcyjnym okien i kołnierzy dachowych VELUX w Namysłowie

    • Bartłomiej Rozpęda,  Dyrektor Produkcji, VELUX
    • Znaczenie zmian w zakresie cyfryzacji w dużej organizacji produkcyjnej
    • Zarządzenie zmianą kluczem do skutecznej transformacji
    • Cyfrowa przemiana solidną podstawą do ciągłego doskonalenia
    • Wykorzystanie potencjału technologii cyfrowych w różnych dziedzinach funkcjonowania fabryki

    50 min

  • 14:20Transformacja Działu Technicznego jako odpowiedź na wyzwania technologiczne i biznesowe-CASE STUDY

    • Paweł Skoczyński,  Dyrektor Techniczny, VELUX (NB-PL Sp. z o.o.)
    • Case study budowy i integracji zespołów technicznych w fabrykach okien i okuć firmy VELUX w Gnieźnie
    • Zmiana roli i odpowiedzialności Utrzymania Ruchu – od utrzymania do kreowania
    • Współdzielenie zasobów i kompetencji w obliczu trudności na rynku pracy
    • Wykorzystanie potencjału benchmarku wewnętrznego do poprawy procesów
    • Przykłady projektów i efekty wprowadzonych działań

    50 min

  • 15:10Przerwa

    10 min

  • 15:20Jak motywować by zmotywować?

    • Agnieszka Ptasińska,  Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Psycholożka, Dyplomowany PwC Business Coach
    • Marta Rolnik,  Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Coach i psycholożka
    • Przepis na idealną demotywację- co demotywuje najczęściej?
    • Co mówią o motywacji najnowsze odkrycia naukowców?
    • Jak zwiększać zaangażowanie w pracę poprzez codzienne rytuały w zespole? Case study z branży produkcyjnej
    • "Narzędziownik" lidera: narzędzia do wdrożenia od razu:
    • 3 kroki do przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu

    50 min

  • 16:10Współpraca produkcji z działem sprzedaży. Czyli jak pogodzić wodę z ogniem?

    • Tomasz Kalko,  Trener, Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny oraz Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem.Dyrektor ds. Rozwoju, w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI.
    • Dlaczego dział handlowy walczy z produkcją?
    • Jak uniknąć zbędnych emocji?
    • Jak zweryfikować poziom priorytetów w oczekiwaniach działu handlowego?
    • Propozycja modelu skutecznej komunikacji


    30 min

  • 16:40Zakończenie konferencji

Paweł Andersz

Paweł Andersz

Vice President / CIO, MB Pneumatyka

Ukończył studia na Uniwersytecie Zielonogórskim, zostając mgr inż. instalacji sanitarnych ze specjalnością „zielonych energii”. Stale się kształci, w 2020 r. ukończył Executive MBA z programem project management prowadzonym przez EY i Franklin Uniwesity na WSB we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywa od 2008 r. Na początku jako kierownik produkcji w w firmie z sektora drzewnego, a następnie w firmie Lumel, gdzie zajmował się technologią obróbki CNC. Był tam członkiem zespołu, odpowiedzialnego za ważny projekt dla dużego koncernu motoryzacyjnego. Od 2015 r. w MB Pneumatyka. Zaczynał od stanowiska planista produkcji, by po roku tą produkcją zarządzać. Od 2017 r. Pełnił funkcję Chief Innovation Officer (kierownik zarządzania jakością), a jego zadaniem było przejście certyfikacji na standard IATF, dzięki któremu firma spełnia najwyższe standardy jako dostawca dla motoryzacji. Zdobycie certyfikacji IATF wymagało zmiany wszystkich procedur, które obowiązywały w firmie. Następnie zajmował się projektami optymalizacyjnymi. W 2020 r. został powołany na stanowisko członka zarządu. Od 2018 r. jest również certyfikowanym audytorem VDA. W firmie odpowiada także za bezpieczeństwo wyrobów.

Paulina Jakubowska

Paulina Jakubowska

Associate, Hoogells

Specjalizuje się w doradztwie prawnym w zakresie przygotowywania, weryfikowania i negocjowania złożonych umów w obrocie gospodarczym, w tym międzynarodowym. Posiada bogate doświadczenie przy przeprowadzeniu transakcji handlowych, w tym międzynarodowych o dużym stopniu skomplikowania i wysokiej wartości kontraktowej. Z powodzeniem reprezentuje Klientów w procesie negocjacyjnym dotyczącym umów sprzedaży towarów przy zastosowaniu Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG) oraz reguł Incoterms. Ponadto, specjalizuje się w doradztwie prawnym w zakresie postępowań sądowych dotyczących sporów inwestycyjnych, w tym o roboty budowlane oraz uczestniczy w obsłudze projektów infrastrukturalnych – drogowych i kolejowych. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, gdzie otrzymała tytuł Najlepszego Absolwenta w 2014 r. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Posługuje się biegle językiem angielskim.

Tomasz Kalko

Tomasz Kalko

Trener, Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny oraz Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem.Dyrektor ds. Rozwoju, w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI.

Przeszkolił ponad 30.000 osób. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Praktyk biznesu. Menadżer w dużych firmach produkcyjnych. Twórca wielu modeli motywacyjnych dla działów sprzedaży. Doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu, zdobył budując sieci dystrybucyjne Polsce i za granicą. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z przywództwa, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, motywacji, komunikacji, oraz wystąpień publicznych.

Tomasz Król

Tomasz Król

Certyfikowany doradca zdroworozsądkowego zarządzania procesami wg. Teorii Ograniczeń Goldratta. Założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert zewnętrzny Fundacji Platformy Przemysłu Przyszłości

Ekspert zarządzania zmianą, twórca, inspirator. Buduje strategie optymalizacji procesów produkcyjnych w oparciu o filozofię lean management. Na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami, właścicielami firm i dyrektorami produkcji nad generowaniem oszczędności w ich procesach. Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Autor książek „Lean Management po polsku”,„Zegar Rozwiązywania Problemów” i „Lean. Droga do minimalizmu” oraz niezliczonych artykułów i publikacji na temat zarządzania produkcją. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Tobiasz Lorenc

Tobiasz Lorenc

Dyrektor produkcji aluminium w Alsecco ; JDG wdrożenia i konsultacje z zakresu G-Suite

Swoją Karierę zaczął w firmie Eko-okna gdzie pełnił stanowiska takie jak brygadzista, kierownik magazynu profili i parku maszynowego, a następnie kierownik magazynu i zastępca kierownika produkcji. Zróżnicowanie i duża dynamika rozwoju w obszarach za które był odpowiedzialny daje Mu przekrojowe doświadczenie w dziedzinie produkcji. Pasjonuje się wykorzystaniem powszechnie dostępnych technologii do optymalizowania procesu produkcji, magazynowania oraz prowadzenia pomiarów kluczowych wskaźników.

Maciej Małożewski

Maciej Małożewski

Dyrektor Produkcji u czołowego producenta systemów aluminiowych

Absolwent Politechnik Śląskiej na kierunkach, Socjologia, Zarzadzanie i Inżynieria Produkcji oraz obecnie student MBA. Od dekady swoją karierę zawodową związał z branżą ślusarki aluminiowej, gdzie pełnił role kierownicze od niższego szczebla do stanowisk dyrektorskich. Miał okazję zbudować największy dział ślusarki otworowej w Europie od 20 do 800 osób, gdzie czynnie uczestniczył wbudowania struktur organizacyjnych, zaplecza produkcyjnego, magazynowego, technicznego. Kompleksowo nadzorował, koszty, budżet, niezbędne zasoby do realizacji obranych strategii. Obecnie związany z czołowym producentem systemów aluminiowych, gdzie zajmuje się nadzorem produkcji przy realizacjach obiektowych. Maciej jest pasjonatem swojej pracy, dodatkowo zawodowo zajmuje się optymalizacja procesów produkcyjnych w ramach własnej działalności gospodarczej. Więcej: www.linkedin.com/in/maciej-małożewski/.

Agnieszka Ptasińska

Agnieszka Ptasińska

Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Psycholożka, Dyplomowany PwC Business Coach

Autorka badań naukowych dotyczących zaangażowania ludzi w pracę, inspirowanych słynnym "Lego eksperymentem" Dana Arielego. Wdraża nowoczesne programy rozwojowe w organizacjach m.in z użyciem aplikacji HT. Certyfikowany Scrum Master, certyfikat IPMA-D oraz Prince2. Absolwentka Psychology in English na warszawskiej SWPS. Zawodowo zajmuje się podnoszeniem wskaźnika pozytywności jednostek i organizacji.

Marta Rolnik

Marta Rolnik

Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Coach i psycholożka

Wdraża w Polsce międzynarodowe, standardy obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych w branżach premium. Absolwentka Szkoły Analizy Transakcyjnej oraz autorka badań dotyczących wpływu emocji i stresu na zaangażowanie w pracę pracowników w Polsce i Skandynawii. Od ponad 15 lat prowadzi konsultacje i coachingi biznesowe, których celem jest m.in. rozwój poczucia sensu, przyjemności oraz korzystania z predyspozycji w organizacjach. Jest ekspertem od szczęścia w pracy.

Bartłomiej Rozpęda

Bartłomiej Rozpęda

Dyrektor Produkcji, VELUX

Absolwent Politechniki Opolskiej, Wyższej Szkoły Bankowej oraz Programu MBA Franklin University w OHIO. Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży produkcyjnej. W 2007 roku dołączył do zespołu VELUX w Namysłowie, gdzie był odpowiedzialny za uruchomienie i rozwój trzech wydziałów produkcyjnych. Zarządza 130-osobowym zespołem realizującym zamówienia dla klientów wewnętrznych w grupie VELUX. Członek zespołu odpowiedzialnego na rozwój strategii i wytyczanie kierunków rozwoju produkcji komponentów aluminiowych.

Paweł Skoczyński

Paweł Skoczyński

Dyrektor Techniczny, VELUX (NB-PL Sp. z o.o.)

Menadżer z ponad 12-letnim doświadczeniem w prowadzeniu działów technicznych w firmach będących liderami branży elektronicznej i medycznej (Kimball Electronics Poland, ArjoHuntleigh Polska). Obecnie zarządza 80-osobowym Pionem Technicznym wdrażającym technologię i zapewniającym bieżące wsparcie produkcji w obszarze utrzymanie ruchu i procesów produkcyjnych w dwóch fabrykach firmy VELUX w Gnieźnie. W czasie swojej kariery wdrażał zmiany organizacyjne i systemowe uczestnicząc w tworzeniu i realizacji strategii dużych zakładów produkcyjnych. W ramach swoich obowiązków odpowiedzialny za ciągłe doskonalenie w obszarach redukcji kosztów i poprawy wydajności będąc liderem lub sponsorem kilkudziesięciu projektów operacyjnych. Absolwent Politechniki Poznańskiej, Wyższej Szkoły Bankowej oraz programu Management ICAN Institute. Ukończył Akademię Kaizen zyskując tytuł certyfikowanego Trenera KAIZENTM Institute.

Eurologistics