Online
Konferencja
27 maja 2021
27 maja 2021
Zarządzanie projektami w budownictwie
None
Skuteczne sposoby optymalizacji procesów w projekcie inwestycyjnym
Ikona zamknięcia

Cel

Zarządzanie projektami w inwestycjach budowlanych łączy kilka odmiennych obszarów m.in. techniki dotyczące planowania i organizacji, wiedzę prawną i finansową, zarządzanie zespołem, komunikację projektową i wiele innych.

Kluczem do sprawnego zakończenia nawet najbardziej skomplikowanego projektu jest umiejętność łączenia tych funkcji, tak aby skutecznie realizować cele przedsięwzięć doradczych, projektowych i inwestycyjnych w branży budowlanej. 

Celem konferencji jest przygotowanie uczestników procesu inwestycyjnego do realizowania go zgodnie z wymaganiami prawa i interesem biznesowym firmy z praktycznym uwzględnieniem norm prawa.

Udział w konferencji pozwoli nabyć praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi i zastosowania metod i technik zarządzania projektami.


W programie m.in.:

  • Wykorzystanie praktycznych procedur w praktyce przygotowania, realizacji i rozliczania projektów budowlanych
  • Obszary błędów i przyczyny porażek w projektach budowlanych, w kontekście unormowań prawnych i organizacyjnych procesów inwestycji budowlanej
  • Rola komunikacji w procesie inwestycyjnym - kluczowe wytyczne w trakcie procesu komunikacji przy inwestycji
  • Zarządzanie ryzykiem w projektach budowlanych
  • Zawieranie i rozliczanie robót dodatkowych w kontrakcie budowlanym
  • Rozliczania projektów ze szczególnym podkreśleniem ważności rzetelnego raportowania, kontroli i procedur
  • Nowe rozwiązania technologiczne w sektorze budowlanym
  • Tworzenie budżetu przedsięwzięć inwestycyjnych.


Do udziału w konferencji zapraszamy w szczególności działy inwestycyjne, przygotowania i realizacji umów. Adresatami wydarzenia są również kancelarie prawne oraz firmy doradczo-konsultingowe działające na rynku nieruchomości.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Patron Medialny