
Zarządzanie projektami w budownictwie
27 maja 2021 / Online
895 zł netto do 23 kwietnia
1295 zł netto do 27 maja
Cel
Zarządzanie projektami w inwestycjach budowlanych łączy kilka odmiennych obszarów m.in. techniki dotyczące planowania i organizacji, wiedzę prawną i finansową, zarządzanie zespołem, komunikację projektową i wiele innych.
Kluczem do sprawnego zakończenia nawet najbardziej skomplikowanego projektu jest umiejętność łączenia tych funkcji, tak aby skutecznie realizować cele przedsięwzięć doradczych, projektowych i inwestycyjnych w branży budowlanej.
Celem konferencji jest przygotowanie uczestników procesu inwestycyjnego do realizowania go zgodnie z wymaganiami prawa i interesem biznesowym firmy z praktycznym uwzględnieniem norm prawa.
Udział w konferencji pozwoli nabyć praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi i zastosowania metod i technik zarządzania projektami.
W programie m.in.:
- Wykorzystanie praktycznych procedur w praktyce przygotowania, realizacji i rozliczania projektów budowlanych
- Obszary błędów i przyczyny porażek w projektach budowlanych, w kontekście unormowań prawnych i organizacyjnych procesów inwestycji budowlanej
- Rola komunikacji w procesie inwestycyjnym - kluczowe wytyczne w trakcie procesu komunikacji przy inwestycji
- Zarządzanie ryzykiem w projektach budowlanych
- Zawieranie i rozliczanie robót dodatkowych w kontrakcie budowlanym
- Rozliczania projektów ze szczególnym podkreśleniem ważności rzetelnego raportowania, kontroli i procedur
- Nowe rozwiązania technologiczne w sektorze budowlanym
- Tworzenie budżetu przedsięwzięć inwestycyjnych.
Do udziału w konferencji zapraszamy w szczególności działy inwestycyjne, przygotowania i realizacji umów. Adresatami wydarzenia są również kancelarie prawne oraz firmy doradczo-konsultingowe działające na rynku nieruchomości.
Program
Czwartek, 27 maja
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji
- Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
Zarządzanie projektami budowlanymi od strony finansowej & trendy technologiczne w branży budowlanej
- Łukasz Michorowski, Partner w Dziale Audytu, biegły rewident, Deloitte
- Daniel Martyniuk, Partner, lider zespołu strategii i transformacji IT, Deloitte
- Rozliczania projektów ze szczególnym podkreśleniem ważności rzetelnego raportowania, kontroli i procedur
- Omówienie potencjalnych ryzyk podczas zarządzania projektem budowlanym
- Przybliżenie raportu Polskie Spółki Budowlane
- Nowe rozwiązania technologiczne w sektorze budowlanym
- Trendy dotyczące wykorzystania technologii i przykłady
PANEL DYSKUSYJNY: Obszary błędów w prowadzeniu inwestycji budowlanej
- Anna Oleksiewicz, Prezes Zarządu ZOPI i Wspólnik w kancelarii Hoogells Oleksiewicz Sp.k.
- Andrzej Kula, Prezes Zarządu, IVIA S.A.
- Marek Rytlewski, Prezes Zarządu, Transprojekt Gdański
- Renata Mordak, Dyrektor Pionu Transportu i Członek Zarządu, Multiconsult Polska
- Aleksandra Imiołek, Dyrektor Działu Gaz, Antea Polska S.A.
Przerwa
Online, ,Zarządzanie ryzykiem na etapie ofertowania i realizacji projektu budowlanego
- Andrzej Kula, Prezes Zarządu, IVIA S.A.
Kluczowe aspekty w komunikacji z inwestorem i projektantem
- Aleksandra Imiołek, Dyrektor Działu Gaz, Antea Polska S.A.
- Relacje pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą jako istotny czynnik procesu inwestycyjnego
- Rekomendacje stosowania dobrych praktyk przez Inwestorów i Wykonawców
- właściwe planowanie i przygotowanie inwestycji
- budowa partnerskich relacji biznesowych, warunków współpracy,
- zarządzanie komunikacją, procesy wymiany informacji
- wprowadzenie równowagi pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego
- wspieranie innowacyjności, konkurencyjności i przedsiębiorczości
- stabilizacja rynku
- zmniejszenie ilości sporów
- rozwiązania finansowe
- Osiągnięcie celów Inwestorów i Wykonawców – skuteczna realizacja zamierzenia inwestycyjnego poprzez właściwy poziom współpracy
Przerwa
Online, ,Zawieranie i rozliczanie robót dodatkowych w kontrakcie budowlanym
- Marcin Bałdyga, Contract Manager, Warbud S.A.
- Roboty dodatkowe w systemie „buduj”
- Roboty dodatkowe w systemie „projektuj i buduj”
- Roboty dodatkowe – czym się różnią od zamiennych
- Roboty dodatkowe w „starej” ustawie Pzp a wynagrodzenie ryczałtowe i kosztorysowe
- Cezura czasowa obowiązywania „starej” i „nowej” ustawy Pzp
- Roboty dodatkowe w „nowej” ustawie Pzp a wynagrodzenie ryczałtowe i kosztorysowe
- Roboty dodatkowe wykonane bez zlecenia inwestora. Dochodzenie zwrotu kosztu ich wykonania na drodze polubownej i sądowej
Transformacja cyfrowa, wpływ na budowę i zarządzanie zespołem – budownictwo 4.0
- Jakub Pękala, BIM Lead, Grupa ERBUD S.A.
- Transformacja cyfrowa w budownictwie
- Strategia
- Kompetencje i kwalifikacje członków zespołu
- Budowa zespoły i zarządzanie nim na przykładzie departamentu BIM
Przerwa
Online, ,PANEL DYSKUSYJNY: Tworzenie budżetu inwestycji
- Andrzej Kula, Prezes Zarządu, IVIA S.A.
- Renata Mordak, Dyrektor Pionu Transportu i Członek Zarządu, Multiconsult Polska
- Wiktor Ziomek, Property Manager, Pion Budynków, Arcadis
- Aleksandra Imiołek, Dyrektor Działu Gaz, Antea Polska S.A.
Zarządzanie wielobranżowym biurem projektów w strukturach generalnego wykonawcy - case study
- Dr Tomasz Śniegula, Dyrektor Biura Projektów, Trasko Invest Sp. z o.o.
- Funkcja i realia funkcjonowania zintegrowanego biura projektów w strukturach GW
- Porównanie funkcjonowania zintegrowanego biura a komercyjnego wielobranżowego biura projektów
- Trendy rozwojowe dla zintegrowanego biura projektów
- Podsumowanie
Zakończenie konferencji
Online, ,Prelegenci
-
Marcin Bałdyga
Contract Manager Warbud S.A.
-
Aleksandra Imiołek
Dyrektor Działu Gaz Antea Polska S.A.
-
Andrzej Kula
Prezes Zarządu IVIA S.A.
-
Daniel Martyniuk
Partner, lider zespołu strategii i transformacji IT Deloitte
-
Łukasz Michorowski
Partner w Dziale Audytu, biegły rewident Deloitte
-
Renata Mordak
Dyrektor Pionu Transportu i Członek Zarządu Multiconsult Polska
-
Anna Oleksiewicz
Prezes Zarządu ZOPI i Wspólnik w kancelarii Hoogells Oleksiewicz Sp.k.
-
Jakub Pękala
BIM Lead Grupa ERBUD S.A.
-
Marek Rytlewski
Prezes Zarządu Transprojekt Gdański
-
Dr Tomasz Śniegula
Dyrektor Biura Projektów Trasko Invest Sp. z o.o.
-
Wiktor Ziomek
Property Manager, Pion Budynków Arcadis
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
895 zł netto do 23 kwietnia
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy